Jos ja kun ostaa päräyttää uuden Fordin, esim Fiestan / Focuksen, niin miten on, milloinkas kandeis vaihtaa uudet öljyt koneeseen ?
Kaverini väittää kivenkovaan, että tehdasöljyt kannattaa vaihtaa pois uudesta moottorista ja uudet öljyt hetimiten sisään. Hänen mielestään karstaa yms sisältävien tehdasöljyjen poisto antaa lisäkilometrejä moottorille roppakaupalla ?!
Onkos Ford-miehillä asiasta vankkoja mielipiteitä ?
Uusi Ford, kuinkas uudet öljyt ?
utua putkessa
2
129
Vastaukset 2
- 5w30
Usko kaveriasi ei haittaa jos ne tehdasöljyt vaihtaa jo vaikka 1000km jälkeen sillä
alussa ne lastut lentele sama pätee mihin tahansa moottoriin sisäänajossa. - eboo__
Ei tarvetta vaihtaa ennekuin huolto-ohjelman 1v tai 20000km täynnä. Tämä siis on tiedusteltu ihan Fordilta itseltään. Olin hieman huolissani asian suhteen myös mutta nyt kun on tietoa niin en enää. Näin myös toimin aiemman autoni kanssa ja ei mtn ongelmaa ollut siinäkään. Eli molemmat focuksia -08 ja -11 mallit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546