Takana monta viikkoa pahoinvointia, väsymystä tms. Nyt loppuaika lepäillen.On hyvin tiedossa, että odotamme kaksostyttöjä.Mieheni kun kuuli tämän muuttui etäiseksi ja alkoi hyvin viihtymään harrastusten parissa ja ylitöitä riitti.Nyt on lähdössä kavereiden kanssa Thaimaahan kolmeksi viikoksi ja tämän kuulin miehen kaverilta! en ole nähnyt miestäni vielä tänään ollenkaan.Lähti aikasin töihin ja sieltä taas johonkin..(?) olen koko päivän kotona ja todella kaipaisin miestäni avukseni kun en meinaa saada mitään enää tehtyä.Onneksi vanhempani tulevat meille ensi viikonlopuksi.Muutenhan olisin aivan yksin kun synnytys on lähellä.Mies ei tule synnytykseen.Tyttövauvat eivät miestäni kiinnosta.Mieheni vanhemmat sanoivat, että ei se mitään ensi kerralla sitten.Mieheni puhui alussa miten vie "pojat matsiin ja opettaa heille kaikkea miesten juttuja".Näin...olen toivonut niin omia lapsia ja nyt olen yksin.On onneksi hyviä ystäviä, mutta kaikilla on omat miehet ja pienet lapset.
Yksin(kö)
2
72
Vastaukset
- 4xyh
Kuulehan...Ole onnellinen lapsistasi vaikka tottakai on raskasta jäädä yksin lasten kanssa. Ei sinun mies ole kypsä lapsiaan hoitamaan ja sie ansaitset parempaa.
Sulle on lapsista vielä paljon iloa mutta huonolla miehellä et tee mitään. Edesvastuutonta matkustaa ulkomaille kun sie olet tuossa tilassa.
Onnea loppuodotukseen ja voimia.Turvaudu läheisiisi ja ystäviisi paljon jos apuaan tarjoavat.
Sinä selviät kyllä ja tee miehellesi selväksi että jos aikoo samalla tavalla käyttäytä jatkossakin niin saa häipyä kokonaan.
Pärjäätte kyllä.
Sama onko lapset tyttöjä vai poikia. He ovat lahja jota kaikki ei voi saada vaikka haluaisivat. - hei camoon..
et voi olla tosissasi..odotatko häntä vielä kotiin ? kenen asunto on? jos olisin sinä,häviäisin thaimaa retkan aikana. mies käy sieltä hankkimassa sulle tuliaisen ..se on 110% varma.ja kohta et ole yksin... saat kaupungilta kodinhoitajan avuksi,kun olet viisas ja lähdet hevon kuuseen sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571701Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1311353Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 68677
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko38512- 36467
- 43460
- 52442