oo rakastanut vuosia ja ollu vaan hiljaa?!
Et kai vaan
42
1259
Vastaukset
- ..............
enhän mä hiljaa oo ollu : /
- ja jatkan,,
kyllä kai,,
- jaa..
että itseäsikö tarkoitit??
- Hilja
nonäinhäätäskäit.
- teeeeeeeeeeeee
asia meininki niin sitä pitää ! meille opetettii jo pienenä et tunteita ei pie mennä näyttelee..
- Vähän vaikea olen
Näinkin vois sanoo, että yhtä olen rakastanu jo vuosia, mutta ollu vaan hiljaa...
- erikoista.
Miksi?
- Vähän vaikea olen
erikoista. kirjoitti:
Miksi?
Siksi kun on joskus tavallaan helpompi olla hiljaa kuin sanoa asioita.
- ja niellyt asiaa
Kyllä.
- No silleen
se menee rakkauden kanssa. :)
- sydän piip piip piip
No, joo. Sellasta tämä ujon elämä on. Se vaan osu ja uppos liijan syvälle....
- Joo, niin
on asia!
- T
Olen
- vilkaisut.
Siellä sydämen sopukoissa hän on...kahta päivää nuorempi, minua.
- En
Ei sovi tyyliin olla vuosia hiljaa enkä suosittele muillekaan .
- yftdghjjhft
No ei kai täällä voi kukaan ääneen puhuakkaan. Ainoastaan voi kirjoitella ajatuksiaan, joissa ilmaisee ajatuksiaan tai tunteitaan.
- vieläkin vuosien
Olen :/
- hiljentynyt m
Olen rakastanut. Eipä siitä puhuminen taida mitään muuttaa.
- just du it
kokeilemalla se selviää
- k-tukka
HPM= hyvin paljon mahdollista
- pitkää odotusta
Kyllä salaa olen rakastanut sinnuu jo useita vuosia,mutta olen odottanut sinun aloitettasi.
- sinä myös minun
minä myös sinun
- rakkautta ei ole
Ei ole ollut ketään olemassa, jota olisin voinut rakastaa. Eikä näin ruman kannata edes rakkautta ajatella, ei kukaan mies rumaa huoli, kun maailma on täynnä nuoria ja kauniita naisia :)
- kyllävain
Mihin siitä pääsisin. Ei rakkaus tule tilaamalla eikä sopimalla se tulee silloin kun sitä vähiten odottaa. Olisit kiertänyt kaukaa mut ei tulit vierelle ja tuli polttaa yhä edelleen.
Älä mieti sitä enää sano pois ja minä menen, vien rakkauteni mukanani.
Jatkat elämääsi niinkuin ennen ja minä jatkan matkaani.- Vei jalat alta
Ei onnistu noin, että se käskemällä häviäisi, rakkaus nimittäin ja voimakkaat tunteet. Se saapui kutsumatta ja valtasi kokonaan. On ja pysyy.
Miksi käskisin pois - siihen ei ole mitään syytä. Vedit/vedät puoleesi niin rajusti, että ymmärrys häviää sen tien. Ja tässä ihmettelen ja mietin, miten edetä?
- kyllävain
Istuvalla onkin sitten asiat hyvin et putoa korkealta. Vuodet ovat opettaneet ettei kannata haaveilla liikoja, syitä on turha enää pohtia.
- Vei jalat alta
Juuri noin on kuin "kyllävain" kertoo. Paikallaan pysyen ei ainakaan toiveet toteudu.
Silloin ei tarvitse syitäkään pohtia, jos realistina ajattelee epäonnistuvansa.
Uskon kuitenkin, että haaveita pitää silti olla ja antaa elämälle edes mahdollisuus.
Kiitos ajatuksista, jäin miettimään. Ajatuksissa rakkauteni kohde.
- kadonnut on
Olen ollut rakastunut vuosia ja ollut hiljaa, kun ei ole tullut tilaisuutta sanoakaan sitä ääneen ja ei varmaan tulekaan.
- rauha maassa
Miksi sitä asiaa kuiskaamaan, kun toinen ei ole enää edes puhe-etäisyydellä. Meni siitä pois silloin aikanaan ja niin meni nytkin. Jäljelle jäi nyt, kuten silloinkin, rakkaus häneen ja toive, että elämä antaisi hänelle onnen. :)
- siivenhipaisu
Kenelle näin ajatuksiasi kirjoitat? Hyvä ystävä (kait täällä sallittua sanoa yst)
aistin viestistäsi surumielisyyden. - rauha maassa
siivenhipaisu kirjoitti:
Kenelle näin ajatuksiasi kirjoitat? Hyvä ystävä (kait täällä sallittua sanoa yst)
aistin viestistäsi surumielisyyden.Ikävä häntä jota mietin on vain välillä niin kaiken kattavaa. Hyvää yötä sinulle siivenhipaisu ja mielekästä uutta aamua sekä siitä valkenevaa päivää :)
- Kyllä vaan
Vaikka aivan hiljaa en koko aikaa olekaan ollut. Vielä odottelen josko...
- arkirealisti
No en ole, enkä ole edes rakastunut, ehkä. Ihastusta vois olla enemmänkin, mutta en ole ihan varma, kun on tunnettu pitkään.
- -----
Tottakai! Rakkaus on elämän suola! Pitää lähteä! Sori!
- kysymys
miksi oot hiljaa?
- Samoin.
Nyt on mahdollisuus.
- Realisimi mukaan
Tätähän moni toivoo, mitä aloittaja viestissään epäilee.Mutta kyllä sen varsin selvästi huomaa, jos joku on rakastunut.Myös sen huomaa, ellei ole.
Ja ennen rakastumista, tulee aina ensin ihastuminen.Moni sekoittaa nämä kaksi asiaa.Rakkautta ensisilmäyksellä ei ole olemassa.On vaan ihastumista ensisilmäyksellä.- näin juuri
Juuri noin. Ei voi rakastaa, jos ei tunne ihmistä kunnolla.
- Pehmeä kovis
Joku kyllä sanoi, että "sä olet rakastunut" mutku itse en enää tiiiä mitä se on, niin joo-o, ihan niin hiljoo oon ollut kuin pissi sukass'.
- Elinkautinen
Kyllähän minä niin olen tehnyt, mutta nyt kun viimein avasin sanaisen arkkuni, niin enpä sitten niin vastakaikua saanutkakaan, vaan jotain ihan muuta.....
Syyttelyt monien aikojen takaisista tapahtumista ym.....kiitos vaan siitä edes....
Tappokin vanhenee joskus, mutta sydämen särkeminen ei vissiin ole niitä asioita, jotka vanhenee/annetaan anteeksi..... :( - En
ole.
- MAW8
Olen rakastanut Satua jo monta vuotta ja ollut vain hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?443057Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n402271Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari612180Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa882052Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh601772Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä191656Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr731527Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441305Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1321246Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1641013