Johanna Tukiainen mm. tuomitsee näätien herjaukset ja avautuu julkisuuden kovasta hinnasta ja suhteistaan miehiin.
Näädät ovat aina muuttaneet kateutensa vihaksi Johannaa kohtaan, ehkä
tämän haastattelun jälkeen heidän sydämensä sulavat ja hekin voivat täysin siemauksin nauttia Johannan kauneudesta:
OSA 1
http://www.youtube.com/watch?v=fAx0cSny2Ww&feature=related
OSA 2
http://www.youtube.com/watch?v=C6FuG313iHM
Johanna Tukiaisen uusi haastattelu!!
11
600
Vastaukset 11
- pinkkifiilistelijä
"minkä takia suomen yksi tunnetuimpia seksikkään näköisiä suomalaisia tämmösiä kohublondeja menis naimisiin ylipäätään tuntemattoman lappalaisen miehen kanssa jolla ei sitä rahaakaan pahemmin ole..."
Juuri näin! Olet niin kaunis, Arto ei ansaitse sinua, ansaitset Rourken tai vähintäänkin miljonäärin!! - Näätä
Edelleenkään en tiedä, että ovatko näädät muka kateellisia läskistä, herpeksestä, ulosottoveloista, olemattomasta laulutaidosta vai mistä?
Jos olisin kateellisuuteen taipuvainen, niin kadehtisin kauniita ja seksikkäitä menestyviä naisia, kuten esim. Chisu tai Jenni Vartiainen!- Cucci
Noi Chisut ja Vartiaiset nyt on sellaisia harmaavarpusia Johannan glamour-tyyliin verrattuna. Parempia laulajia toki mutta ovatko yhtään parempia ihmisinä? Epäilen.
- KateellinenKO
Minullakin on läskiä, herpes ja olemattomat laulutaidot! Myöskin koiraNi joka joskus paskantelee lattialleNI vaikka yleensä nukkuu sängyssäNI. Olen siis glamuuri!
- Näin sen näen
Johanna on kyllä uskomaton nirisijä.
Syyttää näätiä siitä, ettei itse osaa pelata julkisuuspeliä.
Johanna on itse aloittanut oman pellesirkuksensa.
Johannan on pakko myydä itseään ihmisarvoa alentavilla kohutempauksilla, sillä oikeana artistina hänen julkisuusarvonsa olisi pyöreä nolla. - näätä nro. 78788
ihan tyhmä vaan kuunnella, kattoisin mielummin buahahhahaaaa...
- Yolandialainen
no ei mee hyvin sullakaan jos saat kicksejä Yolandaa katsoessa. Menisits sinäkin hoitoon, siellä oppii näkemään oikeitakin naisia.
- JK
VAI NIINHNIN ;)
- nääääätä
en sanoisi että sullakaan hirveän vahvasti menee jos sun mielestä jossain suljetulla näkee "oikeita naisia"..
- kyyyyyllastynyt
hohhoijaa
- Jossu on ihqqqqq
Johannassa on glamouria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402566
- 521016
- 66911
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53827Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227773T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10684Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️60654- 49624
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 65603