turhan isot tissit.

tissiliisa (;

mä oon 14 v , 165 cm ja aikass hoikka, ja mun kuppikoko on 75d! Siis mun luokkakavereilla ei oo ees btä ni on vähä semmone tunne että "kuka ei kuulu joukkoon". Kavereiden (ja ei kavereiden)kateus on aika inhottavaa poikien huuutelu :/ yritän parhaan mukaa peitellä tissejäni , mutta turhaan. Minkäikäsenä sais mennä rintojenpienennys leikkauksee? (:

27

2931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joyfdds775432

      laita kuva en usko

    • mimiiiiiii

      Moikka!

      Itselläni on myös suuret rinnat, nykyään 70E tai jopa F. Ikäisenäsi oli ehkä C, ja kyllä oli pojat kiinnostuneita myös... Mutta rinnat muuttuvat vielä, esimerkiksi kun nainen tulee raskaaksi ja imettää, saattaa kuppikoko pienentyä sen jälkeen. Koska olet kasvava, en usko että sinulle tehtäisiin pienennysleikkausta. Anna niiden hölmöjen huutelijoiden ym. jäädä omaan tyhmyyteensä ja nauti omasta kehittyneisyydestäsi.

    • Voi helvetti .___.

      Kuule vaihdetaanko? Mieluummin ottaisin isot rinnat joista olis muut kateellisia ku tällaset pikkiriikkiset 75At mitkä mulla on .__. Seriously, nauti sulle suodusta rintamuksesta, ei oo kaikkien etuoikeus D-rinnat jo noin nuorena

    • - jaska -

      Onpas rumia muijia... .. vielä vähän lisää meikkiä niin tursuaa korvista ulos.
      meikäläisen naisella ei meikkiä edes tarvita.

    • janne on homo.

      Ajattele asian valoisaa puolta.

      Peruskoulun jälkeen voit skipata jatko-opinnot ja mennä suoraan aikuisviihdealalle.

    • huihaik

      ajattele positiivisesti omistat rinnat mitä monikaan nainen ei tee tuo on jumalan suoma etu sulle ja kaikki muut on kateellisia jos huutelee

    • -J.

      Mikäs laki kieltää olemasta lapsellinen? Kerrotko sen kun olet niin viisas?
      Saanko leikkiä legoilla vai joudunko maksamaan veroa siitä?

      • Lissunkaverilasse

        Janne öö ok? Oot 30.v e heti uskois?


      • -Jaska.
        Lissunkaverilasse kirjoitti:

        Janne öö ok? Oot 30.v e heti uskois?

        mitä sitten ? Niin ? jotain merkitystä?


    • !

      on liian isot tai liian pienet rinnat.. millonkaan ei oo hyvä!!
      miksei ilhminen voi vaan tyytyä kohtaloonsa ja miettiä omia hyviä puolia huonojen sijasta!! Huonoa itsetuntoa tuommonen!!

      • -Jaska.

        "Itse olen 13 ja koen olevan paljon järkevämpi kun sinä."


        SInä olet minuun verrattuna aivopieru.


    • eekia

      ite olen cosplay-asussa aika hyvin onnistunu peittämään rintani käärimällä niiden kohdalle sidettä tiukalle... jos siitä olis siullekki apua :D mutta kun sie tuosta kasvat nii alakaa näyttää jo 'luonnollisemmalta' tuo kuppikoko :)

    • 14v kans

      Kyllä mä tajuun että liian isotki voi masentaa, mutta musta tuntuu aina pahalta, että joku valittaa liian isoista ku itelläni on aika pienet (75A) ku niitä ei voi helposti suurentaa...että aikuisena ainaski voit olla vaan tyytyväinen noihin D-kuppeihi...

    • 13vee

      No olkaa ilosii oon 13 ja kupit on 65A :/

    • mies_25v_.

      No voin kertoa näin 25 vuotiaan miehen näkökulmasta että ei niillä rintojen koolla oikeasti ole mitään todellista väliä vaikka pojat kenties voivat niistä joskus kiusoitellakin. Mutta kun aloitatte sitten joskus seurustelun niin ei sillä koolla oikeasti ole väliä. Ei sen perusteella kukaan poika valitse seurustelukumppania. Ja sitäpaitsi ei 14vuotiaalla ole lähimainkaan aikuisen naisen vartalo. Olette juuri alkaneet löytää naisellisuuttanne ja älkää oikeasti stressatko noin vähäpätöisestä asiasta. Pienet rinnat ovat suloiset ja söpöt ja ei laihalla tytöllä voi suuria rintoja ollakkaan.

    • bzkd dj

      oo ilonen.. mulla on 75A ja oon kohta 13 ::DDd

    • ennimoij

      sama ongelma ! oon 160cm/57kg -98 syntyny,,, 75D ! ,,

    • Saman kokenut

      Hei! ole iloinen kauniista muodoistasi äläkä kuvittelekkaan meneväsi kirurgille ulkonäön takia. Itse oon 19 ja sun ikäsenä koko oli 80D, vaikka olin 170/55-60. nyt minulla on E, ja olen onnellisesti naimisissa, eli ei koolla ole väliä. Nainen on kauneimmillaan luonnollisena ja itsetunto kohdillaan. odota rauhassa, kyllä muutkin kehittyy:) tsemppiä. janne painu vittuun

    • aeoo

      oon sitä mieltä et toi on sulle lahja, oikeesti (;; oon niin kateellinen, mut en sua kyllä dissaakkaan. itellä sellaset 70A aika pienet. mut oon kyl melkei 13 (;;

    • afgkyö

      eihän nuo mitkää itselle 75E :D 14w ja pituutta 183cm ja itsestäni tuntuu että tissit sais olla paljon isommat

    • anonyymi123

      miks peittelet turhaan tissejäs. Pojat voi lopettaa sen huutelun sun tisseistä kun et peittele niitä liikaa.Ajattele toisilla luokkakavereilla ei varmaan ole kunnon tissejä vielä ja sulla onkin. Ovat varmaan kateellisia sun tisseille.

    • niiiiin

      Mullakin on ollut jo 12-vuotiaasta isot rinnat ja nykyään ovat d-kupit ja olen 16. Onhan se aika hämmentävää kun on niin nuori ja silti kehittynyt! Muakin luullaan vieläkin ikäistäni vanhemmaks kuinkahan saisin itseni näyttämään ikäiseltäni?:D

    • Järjettömätmelonit

      No joo, olen 15 ja rinnat kokoa 75F. Olen pyytänyt että saisin pienennysleikkauksen, koska ovat aivan suhteettoman suuret kroppaani. Näytän siltä, että on silikonit. -_-

      • Haba haba haba

        Itse miehenä pidän isoista rinnoista :P

        Mutta ei ne mitään merkkaa seurustelu-elämässä


    • dfssdfsfsf

      No siis, minulle on aivan samat kuinka ison tissit naisella/tytöllä on. Kunhan ei niin pienet, että erehtyy luulemaan mieheksi ;) Mutta! Pienet rinnat on urheilunkannalta hyvä, sillä monet tytöt ja naiset on valittanut isoista rinnoista kun he lenkkeilevät ym.

    • Mikälie pökäle

      Pakko sanoa et iän ja pituuden perusteella kuulostat aika helvetin tutulta ='D Eikä unohdeta 75d ..... :D

    • Mikälie pökäle

      En ole mikään pervo munakädessä joka haluaa tutustua sinuun =d

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe