ikävä ahdistelija

ahdistettu tyttö

eli mikä neuvoksi kun poika ahdistelee ja olen tehny mielestäni itse melko selväksi sen että ei kiinnosta. olen 96 tyttö siis ja poika on myös. poika tuijottaa ja kirjaimellisesti lähentelee minua. puhelee minulle piilo rivouksia.

ennen en inhonnut poikaa, pidin häntä jopa ihan mukava. olin hänelle aika kiltti ja nauroin hänen jutuillen... ja tässä sitä nyt ollaan, luulen että olen antanut pojalle vääriä merkkejä vähingossa. heti kun tajusin että poika ei halua välillemme pelkkää kaveruutta lopetin pojan kanssa puhumisen melkein kokonaan ja välttelen hänen seuraansa. olen hänelle jopa hieman törkeä, hänen puhuessaan minulle. Minulla on toinen ihastus jonka kanssa minulla on säpinää. mutta aina kun katselemme toisiamme (ihastukseni kansaa) niin juuri sopivasti tämä ongelma poika tulee katseidemme väliin ja luulee että olen katsellu häntä :((b kuinka epätoivoiista!!

pahinta on että ehkä poika josta olen oikeasti itse kiinnostunu luulee minun pitävän tästä ahdistelija tyypistä.

en halua sanoa ahdistelija pojalle suoraan että ei helvetti kiinnosta, koska en vain pysty sellaiseen, olen liian kiltti...
mutta miten voisin vielstiä todella selvästi että ei kiinnosta todellakaan.

pahinta on että poijasta ei pääse eroon koska hän kulkee samoila kyydeillä kouluun kanssani...

poika on tehnyt kiinostuksensa todella selväksi, mutta niin olen mielestäni minäkin sen että EI kiinnosta. vai eikö hän vain tajua vai ei halua tajuta.

ONKO VIKA MINUSSA? mitäs olin liian säteilevä ja mukava henelle.... luulin sitä vain kaveruudeksi :((

13

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos haluut oikeesti eroon siit pojasta, ni sun täytyy vaa sanoo se sille tarpeeks selvästi et sua ei kiinnosta, vaiks et haluis sanoo niin ilkeesti ni sun on pakko, koska muuten se ei lopeta sitä. tosin se kyllä varmasti murtuu se poika, mut ei voi mitään, semmost sattuu.
      ja vika ei oo sussa. ei sitä voi ikinä tietää et millo joku on ihastunu, enneku se tekee sen selväks. et jos oot ollu ihan oma ittes ni ei kenessäkää oo ollu vikaa. paitsi et vika on siin pojassa jos se ei tajuu lopettaa

    • syoun

      Mulla on ihan sama juttu! Oon jopa huutanut tälle ahdistelijalle julkisella paikalla, mut ei oo tepsinyt... Kaikki luulee, että tykkään tästä ahdistelijasta kun oikeesti vihaan sitä. :(

    • keekkeekkeek

      Oho, joku tais ottaa vähän liian kirjaimellisesti mun ''yritä tyttöä niin kauan että hän käskee sinun painua helvettiin''. Sori tytöt :(

      PS: ON TEILLÄKI ONGELMAT >:D

    • 20+2

      Sanot pojalle, että haluat olla vain kavereita. Yleensä poika tajuaa sen tuon kuultuaan.

    • Esahanse

      Sanot vaan suoraan, ettei sua kiinnosta. Et pääse siitä muuten eroon, jos poikakin luulee ja on saanut käsityksen, että tykkäät siitä. Itselleni on sattunut muutaman kerran samallailla. Kuluttanut likan kanssa aikaa ja meillä on ollut hauskaa ja saanu pakit yrittäessä päästä seuraavalle tasolle. Ei se ole mitään vakavaa.

    • heh.

      Kukkahattutäti taas opastamassa.

    • Qaswjfkekg

      Kunnon BITCHLAP Ku se tulee lähelle

      • näinmeillä:DDDD

        ensin sanot fuck you, näytät keskisormee ja sitte se bitchlap


    • jajaja

      ei vitsi, mullakin on ihan sama tilanne xD mä oon vaa alkanu välttelee sitä tosi paljon... missä päin asut??

    • ahdistettu

      salon seudul, miks kiinnosti?
      ehkä näit tyyppejä on sitte enemmänkin...

    • 16+14

      Mulla on myös sama tilanne päällä, ja se poika yrittää niinkun näyttää mulle jotain hienoja temppuja että mä kiinnostuisin siitä, ärsyttävää

    • paradise

      sano hellävarasesti esim: jotain tällasta: sä oot ihan kiva mutta mä en oo susta sillee kiinnostunut. sydän murtuu mut ei voi mitään

      Tähän ei oo muuta ratkaisuu

      • kokemusta on

        Tytöt! Näin miehenä voin sanoa teille, että me miehet tulkitsemme hymyilyn ja ystävällisyyden flirttinä. Eli jos ette halua antaa vääriä signaaleja, niin älkää nyt herranjumala hymyilkö niille pojille, joiden kanssa ette halua seurustella. Itse oon tulkinnut ihastuksena erään tytön ystävällisyyden, mutta myöhemmin sain selville, että tyttö ei ollut ollenkaan kiinnostunut minusta. Kyllä nyt tuntuu pahalta! Joten tytöt: älkää olko poikia kohtaan ainakaan kauhean ystävällisiä, mikäli ette halua pojan ihastuvan teihin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe