voiko tohon ottaa ketään kyytiin? ja onko kuin epämukavaa olla kyydissä miten matka ajo puutuko paikat heti 50 kilsan jälkeen. vai pitääkö vaihtaa paremmin sopivaan pyörään, tämä on tietenkin asenne kysymys laite on kyllä pirun kiva katella sairuden takia en ole metriäkkään päässyt ajamaan.
Yamaha R6 ja Matka-ajo/Kyyditys.
5
660
Vastaukset
- kaikilla pääsee..
Jos on satula takana, sen se vaatii,........... mutta matka-ajoa..mitähän tuohon pitäisi sanoa..parempi kuin ei sano mitään.
- yam-yzf r6
kerro nyt ihmeessä jos sulla on kokemusta? eihän toi tosiaan varmaan mikään matka-malli ole! tarkoitus olis ihan kulmilla olla mut voishan sitä joskus tosiaan käydä jossain kiertelemässäkin.
- <ä>
Oon joskus tommosen kyydissä ollut, aika turvattomalta tuntui
- Akra
Riippuu varmasti vuosimallistakin.. itsellä 06, eikä todellakaan ole kenelläkään kiva olla kyydissä. Vaatii voimia aika paljon, kun satula on pieni ja niin vaikean mallinen, joutuu täysinvoimin kiinni pitämään. Itsellä ajamiseen ei vaikuta, jos kyydissä oleva osaa olla kyydissä.
Mutta en todellakaan suosittele edes pienille matkoille. Kyse on kuitenkin kisapyörästä.
Vanhemmissa malleissa on se neliön mallinen satula, en sitten tiedä onko parempi..??
Ja eukko valitti myös putkien äänistä, kun on toi Akran kokoputkisto :)- Yam-yzf r6
Totta tähän tulokseen olen tullut myös kun palstoja olen lukenut, pyörä on 0 nelonen.
Devil sliparilla myös tässä äänet aika "Miehekkäät" Tällä mennä sitten itsekseen ja katsotaan tarvitaanko jotain,Geelisatulaa? /pyöräily housuaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885