Yamaha R6 ja Matka-ajo/Kyyditys.

yam-yzf r6

voiko tohon ottaa ketään kyytiin? ja onko kuin epämukavaa olla kyydissä miten matka ajo puutuko paikat heti 50 kilsan jälkeen. vai pitääkö vaihtaa paremmin sopivaan pyörään, tämä on tietenkin asenne kysymys laite on kyllä pirun kiva katella sairuden takia en ole metriäkkään päässyt ajamaan.

5

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikilla pääsee..

Jos on satula takana, sen se vaatii,........... mutta matka-ajoa..mitähän tuohon pitäisi sanoa..parempi kuin ei sano mitään.

• yam-yzf r6

kerro nyt ihmeessä jos sulla on kokemusta? eihän toi tosiaan varmaan mikään matka-malli ole! tarkoitus olis ihan kulmilla olla mut voishan sitä joskus tosiaan käydä jossain kiertelemässäkin.

• <ä>

Oon joskus tommosen kyydissä ollut, aika turvattomalta tuntui

• Akra

Riippuu varmasti vuosimallistakin.. itsellä 06, eikä todellakaan ole kenelläkään kiva olla kyydissä. Vaatii voimia aika paljon, kun satula on pieni ja niin vaikean mallinen, joutuu täysinvoimin kiinni pitämään. Itsellä ajamiseen ei vaikuta, jos kyydissä oleva osaa olla kyydissä.
      Mutta en todellakaan suosittele edes pienille matkoille. Kyse on kuitenkin kisapyörästä.
      Vanhemmissa malleissa on se neliön mallinen satula, en sitten tiedä onko parempi..??
      Ja eukko valitti myös putkien äänistä, kun on toi Akran kokoputkisto :)

• Yam-yzf r6

Totta tähän tulokseen olen tullut myös kun palstoja olen lukenut, pyörä on 0 nelonen.
        Devil sliparilla myös tässä äänet aika "Miehekkäät" Tällä mennä sitten itsekseen ja katsotaan tarvitaanko jotain,Geelisatulaa? /pyöräily housuaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      28
      5430
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      163
      1877
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      158
      1519
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1314
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      24
      1201
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1135
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      71
      1088
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1033
    9. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      42
      968
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      38
      885
    Aihe