tervehdys!
olin mäntyharjulla noin vuosi sitten kavereiden kanssa juhlimassa.
liityimme illan aikana mies-/poikaseurueeseen joiden kanssa oli oikein naurun täyteinen ilta!
nyt olisimme taas tulossa,ja haluaisimme kutsua teidät alkuillaksi mökillemme paljuilemaan!nimiänne en oikein muista,joten jos se selväisi tätä kautta.
teitä oli seurueessa yksi tukevahko juttujen kertoja,kaksi vähän lyhyempää(toisella lippis väärinpäin),ja yks suht normaalin kokoinen jukeboxi!
ottakaa yhteyttä jos tunnistatte:[email protected]
jos joku tunnistää tätä porukkaa,niin imoittakaa heille!
tekö krouvissa?
9
962
Vastaukset
- ally88
seurueessa oli myös joku pööpö tai jotain sinne suuntaa oleva mies!
- epäluuloinen
Ettei vaan ois pulla uunissa?
- Taisin nähdä Allin
Vaikuttaa ulkonäön perusteella että on vähintään supi syylärissä;-)
- :D
öpö ? :D
- Sillälailla.
Kyllä sitä nyt kysellään perään. Kun korkelaatuisessa ja kalliissa, viikkoja
kestäneessä sirkuksessa paljastettiin, ettei tyttöjä enään tarvita? - Kukka Meininen
kukahan tää öpö on? Olen kuullut paljon hänestä ja todella kiinnostunut! Olen tulossa Mäntyharjulle kesällä tekemään lotharin kanssa aikuisviihde elokuvaa. Oisikohan öpö kiinnostunut tulemaan mukaan? Ilmoitathan jos näet tämän!
- No_mehän_sielä_oltii
..onkin yrittäny tavottaa teitä, teidän nimittäin olis syytä piipahtaa lääkärissä, se kutina ei nimittäin johdu pakkasen aiheuttamasta ihon kuivumisesta. :-(
- messissätaas
messissä ollaan taas,
- pertunlikka
Onko rouvissa menoa tänään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793