Päivää aaga! Voisitko katso minulle. Elämä seisahtanu paikoilleen. Niitä miehiä kyllä tulee ehottelee jos pistäydyn vaikka paikallisessa:-) ..Kylpylöissä sun muissa paikoissa. Kiinnostaa tietää yhdestäkin joka luultavasti naimisissa, mutta ehdottelee. Tuntuu seurailisi minua. Jääkö minulla tähän että nämä itsevarmat naimisissa olevat miehet minulle ehottelee, joka viel mieltä alaspäin. Tuleeko itsevarma vapaa reilu joka ehottelee:-)..Joka veisi mieltä ylöspäin. Niin ja tietysti kookas mies. Itse olen pitkä. Minussa kaikki pitkää jopa hiukset, ja keskiikäinen olen. Mites nuo rahaasiat jostain pitäisi tulla lisätuloja että näätkö pärjäänkö lapseni kanssa.?
Kiitos jos teillä aikaa katsoa tätäkin murheenkryyniä.
SAAGA lle
6
62
Vastaukset
- Saaga
Kyllä kannattaa jättä omaan arvoonsa,nämä varatut miehet. heistä tulee pelkkää harmia,ei todellista kuitenkaan.
Sinulla näkyy nosevan tummemoi mies,vapaa ja kunnollinen,rinnallesi kevät/ kesällä.
Jaksa luottaa itseesi. En osaa kyllä sanoa onko tuo tummempi mies pitkä tai kookas,mutta sittenhän näet sen itse. Olet kaunis nainen,ja siksi näitä ehdottelijoita riittää sinulla. jaksa pieni hetko odottaa.. - murheenkryy...
Kiitos Saaga! Niinpä tulee varatuista ja kun selviää että ovat kun hetken ollu. Sitten seurailevat kun laitan pois kun selviää ikäviä asioita heistä.Ai että tulossa tumma mies. No jopas jotakin tumma se miehen kanssa pitää olla... Entäs nuo raha-asiat pystytkö katsomaan pärjäämistä lapseni kanssa ja työssä pärjäänkö. Muutoksia tulossa työmäärääni..
- saaga
pärjäät töissä ja työmäärä tulee lisääntymään sinulla. sitä myöten tietenkin palkkasikin nousee. Työmies on palkkansa ansainnut.lapsen kanssa kaikki sujuu hyvin.
- 39+11
saaga kirjoitti:
pärjäät töissä ja työmäärä tulee lisääntymään sinulla. sitä myöten tietenkin palkkasikin nousee. Työmies on palkkansa ansainnut.lapsen kanssa kaikki sujuu hyvin.
Katsotko korteista vai kristallipallosta Saaga?
- murheenkryyni.,
Kiitos vielä Saaga! Tämä piristi minua. Tuossa joku kysyy yläpuolella se ei ole mun murheenkryynin kysymys. Voisivat olla kohteliaita eivätkä sekaa täälä toisen kysymykseen. epäkohteliasta on todella. .. Kysyisivät omalla alotteella.
- Kosketus52
Täällä jos joku vastaa kysymykiin,niin kyllä sieltä joku katkera nousee aina suutaan soittamaan. Ei ihme että melkein kaikki katsovat omilla sähköpostiosoitteellaan vain,eikäö täällä. Tuollaiset pilaavat ilon kaikilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591