Hyvät ihmiset ja eri toten suomen kuntien ja kaununkien päättäjät.
Taas on liikkeellä pyramiidihuijaus ja tällä kertaa se on ovelampi kuin, edelliset.
Savon kuituverkko hanke on vaarallinen pyramiidi huijaus johon on osallistunut jo lukuisia kuntia ja kaupunkeja.
Savon kuituverkko on onnistunut allekirjoituttamaan niin hyvät sopimuspaperit että, missään tilanteessa ei asian omaisia vedetä vastuuseen mutta ei myöskään heidän tarvitse mitään asian eteen tehdä vaan kerätä rahat tilille ja monessa sopimuksessa on piikki auki. Toisissa sopimuksissa kunta joutuu maksamaan 15 vuotta Savon kuituverkolle.
Suuria summia on jo lahjoitettu yrityksen tilille. Rahat on kaupunkien ja kuntien kassasta.
Maksajaksi tulee kuntalaiset kun, asia paljastuu.
Herätys päättäjät ja kuntalaiset
VAROKAA TAAS PYRAMIIDIHUIJAUS!!!!!!!
4
113
Vastaukset
- yksi rahaton
Mulle kans piikki auki
- kdhsfkhdksfhb
Päättäjät nukkuu ja kuntalaiset on hereillä joten turhaan herättelet.
- Loistutka
Mitä te täällä valitatte?
Itse loisitte ttt-tuen varassa.
Ette te valittajat mitään kuntien kassaan maksa.
- 16
"""Taas on liikkeellä pyramiidihuijaus ja tällä kertaa se on ovelampi kuin, edelliset.
Savon kuituverkko hanke on vaarallinen pyramiidi huijaus johon on osallistunut jo lukuisia kuntia ja kaupunkeja....jne."""
No aloittajalla on varmaankin linkki siihen sopimukseen jonka kunnat ovat allekirjoittaneet.
Aloittaja osaa ainakin luetella niitä kuntia joiden kirjaamosta voi saada jäljennöksen kyseisestä sopimuksesta.
Aloittaja voisi tietysti siteerata jotain kohtaa sopimuksesta tälläkin palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560