Hei! Ollaan viimeset 5v matkustettu varman auringon ja lämmön perään välimerelle, nyt ois harkinnassa Puerto Rico..mutta miten lämmintä siellä kesällä on? Kuitenkin vissiin viilempää mitä välimeren kohteissa?
Kesällä Kanarialla
5
385
Vastaukset
- ex-mix-max
Ollaan asuttu täällä nyt pari vuotta ympäri vuoden. Keväästä, siis maaliskuusta, alkaen heinäkuun loppuun on unelmasäät. Elokuusta lokaluuhun on ollut liiankin kuumaa, n.27-35 astetta.
Nyt juuri, helmikuussa on sää 19-25 C vaihtelevaa. Kevätmyrskyjä on joka vuosi, jolloin kova tuuli repii puita jopa ylös maasta, mutta surffaajat ovat niistäkin säistä onnellisia.
Ei ne myrskyt kauan kestä, välillä on ihan rauhallista.
Puerto Rico on varmasti ihana paikka auringon palvojille, täytyy vain löytää mukavaa ajankulua lisäksi, kalastusta makrilleista haihin etc. Joka sietää ajelua vuoristossa, on saaren länsipuolella onnellinen upeista näköaloista.- Etelän lämpöön
Voitko kertoa, mitä kautta voisi edullisesti vuokrata pienen asunnon noin vuodeksi?
- kukin tavallaan
Etelän lämpöön kirjoitti:
Voitko kertoa, mitä kautta voisi edullisesti vuokrata pienen asunnon noin vuodeksi?
Kanarialla ei ole juurikaan edullisia asuntoja ja ihan pienestä 40m2 luukusta pitää jo 500 euroa kuukaudessa. Monet ovat pettyneet Kanarian hintatasoon sillä se on nykyään todella kova ja esim. ruoka maksaa ihan saman kuin Suomessa ja täällä se on euroopan kalleinta. Kelit ei ole noin lämpöisiä mitä yllä kaveri lioittele (golf-virta) edes kesällä. Saarilla myös tuulee joka viilentää kelejä sillä meren lämmöt pysyy myös kesällä alhaalla. Minä menisin Turkkiin, Bulgariaan tai Kreikkaan jossa hintataso puolet Kanarian tasosta.
kukin tavallaan kirjoitti:
Kanarialla ei ole juurikaan edullisia asuntoja ja ihan pienestä 40m2 luukusta pitää jo 500 euroa kuukaudessa. Monet ovat pettyneet Kanarian hintatasoon sillä se on nykyään todella kova ja esim. ruoka maksaa ihan saman kuin Suomessa ja täällä se on euroopan kalleinta. Kelit ei ole noin lämpöisiä mitä yllä kaveri lioittele (golf-virta) edes kesällä. Saarilla myös tuulee joka viilentää kelejä sillä meren lämmöt pysyy myös kesällä alhaalla. Minä menisin Turkkiin, Bulgariaan tai Kreikkaan jossa hintataso puolet Kanarian tasosta.
Mistä tuo Golf-virta aina tupsahtaa Kanarian keskusteluun? Golf-virtahan kulkee Karibialta Pohjois-Atlantille. Kiertää siis kaukaa Kanarian saaret.
- Barraquito = ei kirj
kukin tavallaan kirjoitti:
Kanarialla ei ole juurikaan edullisia asuntoja ja ihan pienestä 40m2 luukusta pitää jo 500 euroa kuukaudessa. Monet ovat pettyneet Kanarian hintatasoon sillä se on nykyään todella kova ja esim. ruoka maksaa ihan saman kuin Suomessa ja täällä se on euroopan kalleinta. Kelit ei ole noin lämpöisiä mitä yllä kaveri lioittele (golf-virta) edes kesällä. Saarilla myös tuulee joka viilentää kelejä sillä meren lämmöt pysyy myös kesällä alhaalla. Minä menisin Turkkiin, Bulgariaan tai Kreikkaan jossa hintataso puolet Kanarian tasosta.
Mistä ihmeen hatusta sinä vedät noita hintojasi!!? Taitaa olla taas yksi katkera provo herännyt talviuniltaan..Ensinnäkin kerro mitä tarkkaan ottaen tarkoitat Kanarialla?
Minä en ole pettynyt canarian hintatasoon, sillä se ei ole lähelläkään Suomen hintoja.
Kerro mistä kuppilasta Suomessa saa ns. A-oluen tai lasillisen viiniä hintaan 1,10 €? Missä Alkossa on tarjouksessa A-olut 24 cent. tölkki? Mistä ravintolasta saat erinomaisen ison sisäfileannoksen runsailla lisukkeillla 13,60€.
Kerrothan myös mistä löytyy kampaaja: pesu, leikkaus ja kampaus 8€? Manikyyri, pedikyyri 8€. Koiran täyshoito 7€ vrk? Bussimatka 32 km = 2,20€?.
Vuokra merinäköalalla 90 m2, kalustettu kämppä 375€, inc. vesi.
Montako kesää tai talvea olet ASUNUT canarialla, kun noin hyvin tiedät kaiken? Merivesi syys-lokakuussa n. 25-26C. Lämpö kesällä n. 28c ja miellyttävä leppeä tuulonen. Ja taas kerran, riippuu tietysti missä päin saaria ollaan..
Kesäisin lämmöt harvoin nousevat tukahduttavan korkeiksi kuten sinun mainitsemissasi kohteissa. Jotka mielestäni nykyään ovat kaikki vähintäänkin epäilyttäviä, tosin eri syistä johtuen..Kaikissa noissa kerran käyty - ja se riitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532