Hei! Voiskohan mulla olla jonkin sortin pakko-oireinen häiriö, kun mun pitää monesti pakonomaisesti kuvitella että silmieni edessä olis joku esine, ja mun pitää sitten kuvitella pakonomaisesti et mä lyön sen esineen pois silmieni edestä?
Toinen juttu on semmoinen, että jos jossain asiassa on tapahtunut mulle selvennyt, niin mun pitää tässäkin pakonomaisesti ajatella niitä vaiheita, että miten se kyseinen asia selvis. Tai sitten jos oon tehnyt jotain, jonka tekemisestä on ollut hyötyä, niin mun pitää siinäkin ajatella pakonomaisesti ne vaiheet, mitkä on johtaneet tähän hyvään lopputulokseen.
Kolmas on sellainen, että mun pitää jossain vaiheessa alkaa pakonomaisesti kääntelemään silmiä kieroon jotenkin jännästi ja sillein,että alkaa hieman tuntumaan.
Ja sitten mulla sattuu olemaan mielestäni hyvä mielikuvitus sikäli, että pystyn esim. kuvittelemaan ja näkemään mielessäni tarkasti jotain, mitä milloinkin. Se voi olla ikiliikkuja-viritelmä (en meinaa sitä "oikeaa".), jotain viritelmä, miten joku elokuva tulee etenemään (suunnitelma), jne. Sitten olen myös luova kirjoittajakin, pystyn luovasti kirjoittamaan jonkun tekstin.
Onko tilanne nyt semmoinen, että pitäs hakea apua? Siis näiden pakkotoimintojen vuoksi?
Jotain outoa
Buitöl
1
53
Vastaukset
- kiufg
Kyseessä on ilmiselvästi perus pakko-oireet. Monilla on näitä. Jos sua rupiaa tosissaan ahdistamaan nämä pakko-oireet, suosittelisin siinä tapauksessa menemään jonkin ammattiauttajan luokse keskustelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591