Hei,
ketkä olette matkustaneet krabille tänä talvena 767:lla niin onko penkki tosiaan vain 40 senttiä leveä?
thomson 767 penki leveys?
14
506
Vastaukset
- kra-kra-krabi
Kyllä, näin on. Jopa myös Blue Confort luokassa.
- ihuuh
kiitos vastauksestasi, millä ihmeellä suurimman osan ihmisten takamus mahtuu tähän...
- viljo67
ihuuh kirjoitti:
kiitos vastauksestasi, millä ihmeellä suurimman osan ihmisten takamus mahtuu tähän...
Paljon finnairilla sitten on?
- kra-kra-krabi
viljo67 kirjoitti:
Paljon finnairilla sitten on?
Airbus istuinleveys 48,5cm ja tämä jokaisella penkkirivillä. Finnairin Premiun luokasta en tiedä. Voi olla että siellä edessä olevat penkit ovat vielä leveämpiä.
http://www.iltasanomat.fi/matkat/mahtuuko-peffasi-lentokoneen-penkkiin/art-1288339431025.html
Tuolta löytyy faktat konetyypeittäin. - Thailand
kra-kra-krabi kirjoitti:
Airbus istuinleveys 48,5cm ja tämä jokaisella penkkirivillä. Finnairin Premiun luokasta en tiedä. Voi olla että siellä edessä olevat penkit ovat vielä leveämpiä.
http://www.iltasanomat.fi/matkat/mahtuuko-peffasi-lentokoneen-penkkiin/art-1288339431025.html
Tuolta löytyy faktat konetyypeittäin.Hyvin mahtuu leveydestä ... ongelmaksi muodostuu ennenminkin miten koivet saa mahtumaan vai istutaanko taas 11-12 tuntia polvet suussa :)
- hyvin mahtuu
ihuuh kirjoitti:
kiitos vastauksestasi, millä ihmeellä suurimman osan ihmisten takamus mahtuu tähän...
Normaali painoinen ihminen. Laihduta
- taas sama N
Mikä hemmetin confort
- Lihava
hyvin mahtuu kirjoitti:
Normaali painoinen ihminen. Laihduta
Normaalipainoinen on yhdyssana. Idiootti.
- menee_se_ok
Kyllä siihen mahtuu ja myös kanssamatkustaja painoa 135 kg. Hän istui käytävän puolella, minä keskellä. Eihän se mikään ihanteellinen istuinleveys tai muutoinkaan mukava mukavaa tuolla koneella matkustaa, mutta kyllä se menee. Käytävällä voi seisoskella välillä ja taisin siellä pari tuntia nukkuakin.
Kyllä se menee, ei se iäisyyttä kestä.- kysymyksiä...
Saako thompsonilla nukkua käytävällä, vai täytyykö kun on niin ahtaat penkit. Kuinka se järjestetään eihän kaikki matkustajat käytävälle nukkumaan mahdu?
- --
Nukkua käytävällä....????
- menee se ok viesti..
-- kirjoitti:
Nukkua käytävällä....????
Käytävällä voi seisoskella välillä ja taisin siellä pari tuntia nukkuakin.
Näin kirjoitti menee_se_ok
Kyllä tuosta sen käsityksen suomenkielen taitoinen saa että käytävillä nukutaan. - Turvallisuus ohjeet
Lennon alussa kyllä kerrotaan turvallisuus ohjeet. Välttäkää turhaa käytävällä seisomista. Mutta nuo lomalennothan on yhtä sirkusta, koneellinen vähäälyisiä jotka eivät osaa käyttäytyä lennolla.
- turisti?
kysymyksiä... kirjoitti:
Saako thompsonilla nukkua käytävällä, vai täytyykö kun on niin ahtaat penkit. Kuinka se järjestetään eihän kaikki matkustajat käytävälle nukkumaan mahdu?
mene ulos nukkumaan...on tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402