thomson 767 penki leveys?

uuuy

Hei,
ketkä olette matkustaneet krabille tänä talvena 767:lla niin onko penkki tosiaan vain 40 senttiä leveä?

14

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kra-kra-krabi

      Kyllä, näin on. Jopa myös Blue Confort luokassa.

      • ihuuh

        kiitos vastauksestasi, millä ihmeellä suurimman osan ihmisten takamus mahtuu tähän...


      • viljo67
        ihuuh kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi, millä ihmeellä suurimman osan ihmisten takamus mahtuu tähän...

        Paljon finnairilla sitten on?


      • kra-kra-krabi
        viljo67 kirjoitti:

        Paljon finnairilla sitten on?

        Airbus istuinleveys 48,5cm ja tämä jokaisella penkkirivillä. Finnairin Premiun luokasta en tiedä. Voi olla että siellä edessä olevat penkit ovat vielä leveämpiä.

        http://www.iltasanomat.fi/matkat/mahtuuko-peffasi-lentokoneen-penkkiin/art-1288339431025.html

        Tuolta löytyy faktat konetyypeittäin.


      • Thailand
        kra-kra-krabi kirjoitti:

        Airbus istuinleveys 48,5cm ja tämä jokaisella penkkirivillä. Finnairin Premiun luokasta en tiedä. Voi olla että siellä edessä olevat penkit ovat vielä leveämpiä.

        http://www.iltasanomat.fi/matkat/mahtuuko-peffasi-lentokoneen-penkkiin/art-1288339431025.html

        Tuolta löytyy faktat konetyypeittäin.

        Hyvin mahtuu leveydestä ... ongelmaksi muodostuu ennenminkin miten koivet saa mahtumaan vai istutaanko taas 11-12 tuntia polvet suussa :)


      • hyvin mahtuu
        ihuuh kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi, millä ihmeellä suurimman osan ihmisten takamus mahtuu tähän...

        Normaali painoinen ihminen. Laihduta


      • taas sama N

        Mikä hemmetin confort


      • Lihava
        hyvin mahtuu kirjoitti:

        Normaali painoinen ihminen. Laihduta

        Normaalipainoinen on yhdyssana. Idiootti.


    • menee_se_ok

      Kyllä siihen mahtuu ja myös kanssamatkustaja painoa 135 kg. Hän istui käytävän puolella, minä keskellä. Eihän se mikään ihanteellinen istuinleveys tai muutoinkaan mukava mukavaa tuolla koneella matkustaa, mutta kyllä se menee. Käytävällä voi seisoskella välillä ja taisin siellä pari tuntia nukkuakin.

      Kyllä se menee, ei se iäisyyttä kestä.

      • kysymyksiä...

        Saako thompsonilla nukkua käytävällä, vai täytyykö kun on niin ahtaat penkit. Kuinka se järjestetään eihän kaikki matkustajat käytävälle nukkumaan mahdu?


      • --

        Nukkua käytävällä....????


      • menee se ok viesti..
        -- kirjoitti:

        Nukkua käytävällä....????

        Käytävällä voi seisoskella välillä ja taisin siellä pari tuntia nukkuakin.
        Näin kirjoitti menee_se_ok

        Kyllä tuosta sen käsityksen suomenkielen taitoinen saa että käytävillä nukutaan.


      • Turvallisuus ohjeet

        Lennon alussa kyllä kerrotaan turvallisuus ohjeet. Välttäkää turhaa käytävällä seisomista. Mutta nuo lomalennothan on yhtä sirkusta, koneellinen vähäälyisiä jotka eivät osaa käyttäytyä lennolla.


      • turisti?
        kysymyksiä... kirjoitti:

        Saako thompsonilla nukkua käytävällä, vai täytyykö kun on niin ahtaat penkit. Kuinka se järjestetään eihän kaikki matkustajat käytävälle nukkumaan mahdu?

        mene ulos nukkumaan...on tilaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe