Pelko homoseksuaalisuudesta...

Möööööö

Oon vasta 16 mut mua on alkanu mietityttää et entä jos oonki lesbo, en ole ikinä ihastunut tyttöihin(tietääksen, paitsi tietysti ihailumielessä, kuten onpa tuo kaunis tai onpa hienot vaatteet..) ja haaveilen poikien kanssa olemisesta ja että voisin harrastaa poikien kanssa seksiä. mutta mieleeni tulee välillä jostain naisista iha sekoja asioita... ja saatan ajatella millaisia he ovat kun harrastavat seksiä. Mutta mä en oikeasti halua olla lesbo.. mua ällöttää koko ajatuskin.... auttakaa!

11

296

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Azca

Ei se että ajattelet seksiä tarkoita mitään suuntaan tai toiseen. Sitten kun kiihotut miehistä tai naisista (tai kummistakin) niin asia selvenee sulle ittelles.

• Sfhjjttjkk

Sanot, että sua ällöttää koko ajastuskin lesboudesta niin musta on dorkaa tulla pyytelee apua lesbopalstalta.

• hhhan

Oot vielä niin nuori, että on vaikeeta vielä sanoo "mikä olet". Usein nuoruuteen ja murrosikään kuuluu kaikenlainen kokeilu ennenku tietää oman seksuaalisen suuntautumisensa. Se että sulla tulee "mieleen naisista ihan sekoja ajatuksia" ei tarkoita että oot lesbo.

• f4ck

sä oot siinä iässä ett sun ajatukset nyt menee sinne sun tänne ja toi kuuluu ihan siihen. Ei sun kande stressantuu, kyl sä kuulostat ihan heterolle.

• hnnjfdsc

Sitten jos ihastut tai kiihotut naisesta, voit sanoa pitäväsi myös heistä. Eikä sekään sano, että olet nyt yhtäkkiä lesbo, sillä jos pitäisit edelleen myös miehistä, olisit biseksuaali. Mutta et kirjoituksesi perusteella vaikuta edes biseksuaalilta.

• Töttöröö!

Take it easy! Ei ajatukset susta lesboa tee.Munkin eräs ystävä tunnusti taannoin ajattelevansa naisten välistä seksiä ja jopa minusta jonkun naisen kanssa.No kyllä se kuitenkin ihan hetero on, lähinnä se on bicurious.

• yeba

"where knowledge ends, religion begins"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      783
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe