Miestä kaipailen

miehen haluaisin

Ikävä sua IHANAA Miestä,joka ymmärtää,tukee,haluaa lähelle,mutta antaa tilaa,tykkää toisinaan tehdä arjesta juhlaa,pötköttää välillä sohvalla katsoen leffoja mun kanssa,käy leffassa,pizzalla,ravintolassa,kylässä...eli tavallinen tunteva mies missä olet? Et kyl varmaan täällä,kun täällä vaan naiset potee ikävää;) Silti olis edes kiva ajatella,ett tollasia on olemassa.

10

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo o

      joo tunteva olen mutta varmaa liian laiska käymää leffoissa ja ravintoloissa. Tollaset mestat vaan liian ahdistavia.

    • olen

      kyseessä taitaa olla huoran huoraamisvietti . olenko oikeassa?

      • .........

        oikeassa olet.


      • .............
        ......... kirjoitti:

        oikeassa olet.

        huora mikä huora vaikka voissa paistaisi.


    • Ihan piti alkaa miettimään miehenä. Ymmärrystä on, mutta onko hyväksymistä ? Tukea on, mutta miten pitkälle ? Haluaa lähelle, mutta milloin menee läheisriippuvuisuudeksi ? Sohvalla on kieltämättä mukava köllötellä ja olishan se välistä muutakin mukava likistellä, kuin tyynyä. Leffassa, pizzalla, ravintolassa ja kylässäkin on mukava käydä. To be or not to be. On se niin vaikeeta miettiä liikaa. Sitten on se ikähaarukka, ulkonäkö-natsaamiset, toisen luonne, elämäntilanne. Just tällasten syiden takia on se toiseen tutustuminen niin vaikeeta. No toisaalta sehän on mukavaa, kun joutuu opettelemaan toisen alusta alkaen. Menipäs taas liian syvälliseksi ajatteluksi. plääh.

      • miehen haluaisin

        Eihän naisia voi koskaan kokonaan ymmärtää vai mitä? Ja mä aikaste itsenäinen.En ole läheisriippuvainen,annan toiselle tilaa elää ja aikaa omiin juttuihin. Sohva kiva paikka(nyt kyl yksin käytössä). Kaikkihan tykkää "vähän vanhemmista" naisista,kun ne tietää mitä haluaa vai mitä? Ulkonäkö kai mulla ihan "hyvä". Niin joku väittää(ei äiti). Luonne on jääräpäinen silti joustava,ei nalkuta,sopeutuvainen,mukavuudenhaluinen(ei telttailua mulle),peruspositiivinen...ajattelin nyt vastata,kun noin syvällisesti pohdit asiaa ♥ ja silti Mies hukassa:))


      • miehen mielipide...
        miehen haluaisin kirjoitti:

        Eihän naisia voi koskaan kokonaan ymmärtää vai mitä? Ja mä aikaste itsenäinen.En ole läheisriippuvainen,annan toiselle tilaa elää ja aikaa omiin juttuihin. Sohva kiva paikka(nyt kyl yksin käytössä). Kaikkihan tykkää "vähän vanhemmista" naisista,kun ne tietää mitä haluaa vai mitä? Ulkonäkö kai mulla ihan "hyvä". Niin joku väittää(ei äiti). Luonne on jääräpäinen silti joustava,ei nalkuta,sopeutuvainen,mukavuudenhaluinen(ei telttailua mulle),peruspositiivinen...ajattelin nyt vastata,kun noin syvällisesti pohdit asiaa ♥ ja silti Mies hukassa:))

        Siinä olet oikeassa että naista ei voi koskaan kokonaan ymmärtää. :)
        Toisaalta tuskimpa te naiset ikinä ymmärrette kokonaan meitä miehiäkään.

        Kyllä semmoinen mies löytyy kunhan etsit vain. Pitää olla liikkeellä suurella sydämmellä ja avoimin mielin. :D Muistaa se että hetkessä toisesta ihmisestä ei saa kuin pienen osan selville. Kun itse ensin avautuu ja kertoo omista asioistaan saa toisenkin avautumaan ja keskustellen asiat selviävät. :) Vaatii tosin pitkää pinnaa ja sitä että välillä tullaan rajoille, mutta sielläkin pitää käydä jotta tietää sen mistä toinen ei myöskään pidä. :)

        Onnea matkaan nainen sillä ei tuo mitä etsit ole kovinkaan vaikeaa löytää :)


      • miehen haluaisin kirjoitti:

        Eihän naisia voi koskaan kokonaan ymmärtää vai mitä? Ja mä aikaste itsenäinen.En ole läheisriippuvainen,annan toiselle tilaa elää ja aikaa omiin juttuihin. Sohva kiva paikka(nyt kyl yksin käytössä). Kaikkihan tykkää "vähän vanhemmista" naisista,kun ne tietää mitä haluaa vai mitä? Ulkonäkö kai mulla ihan "hyvä". Niin joku väittää(ei äiti). Luonne on jääräpäinen silti joustava,ei nalkuta,sopeutuvainen,mukavuudenhaluinen(ei telttailua mulle),peruspositiivinen...ajattelin nyt vastata,kun noin syvällisesti pohdit asiaa ♥ ja silti Mies hukassa:))

        No okei. Minäpäs nyt annan sulle ihan kullanarvoisen neuvon mieheltä, jotta löytäisit sen miehen parhaiten. Tässä hyviä neuvoja:
        1. Pistä ilmoitus treffipalstalle
        2. Laita itsestäsi edustava valokuva. Valokuva saisi mielellään olla juuri äsken otettu ja olla kavereidesi mielestä "hyvin onnistunut"
        3. Ole rehellinen ja suora treffi-ilmoituksessa. "Ole oma itsesi" ei ole mikään klishee. Feikkinaiset kavaltuu viimeistään treffeillä
        4. Vaadi yhteydenottoja vain kuvallisilta profiileilta. Kuvattomat "lirkuttelijat" suoraan roskapönttöön
        5. Tee itsellesi ja toiselle selväksi, mitä parisuhteelta haluat ja varsinkin "missä mennään". Me miehet ollaan joskus yksinkertaisia ja ei tajuta sanatonta viestintää :) Telebatia ei ole parhaimpia avuja, vaikka sitäkin joskus meiltä miehiltä vaaditaan.
        6. Tiedosta realistiset mahdollisuutesi, pitemmän suhteen suhteen. Voisiko tämä mies viedä minut äitinsä, sukulaistensa, lastensa luokse ja olla ylpeä naisystävästään.

        Rehellisesti sanottuna osa miehistä etsii panoseuraa ja osa parisuhdetta, mutta sitähän ei kukaan kehtaa tai uskalla sanoa suoraan, joten intuitiota pitää olla. Se on kuitenkin selvä, että aika 100%:sti kuvattomissa profiileissa on aina jotain epäilyttävää. Näin pakostikin tulee mieleen, kun on ollut näissä kuvioissa TAI ainakin erittäin hyvä syy sille pitää löytyä, kun lähdetään pitempää suhdetta luomaan.

        Ainakin itse kun treffi-ilmoitusta aikoinaan pidin, niin näitä asioita jäi kaipaamaan.


      • miehen haluaisin
        marjalanporo kirjoitti:

        No okei. Minäpäs nyt annan sulle ihan kullanarvoisen neuvon mieheltä, jotta löytäisit sen miehen parhaiten. Tässä hyviä neuvoja:
        1. Pistä ilmoitus treffipalstalle
        2. Laita itsestäsi edustava valokuva. Valokuva saisi mielellään olla juuri äsken otettu ja olla kavereidesi mielestä "hyvin onnistunut"
        3. Ole rehellinen ja suora treffi-ilmoituksessa. "Ole oma itsesi" ei ole mikään klishee. Feikkinaiset kavaltuu viimeistään treffeillä
        4. Vaadi yhteydenottoja vain kuvallisilta profiileilta. Kuvattomat "lirkuttelijat" suoraan roskapönttöön
        5. Tee itsellesi ja toiselle selväksi, mitä parisuhteelta haluat ja varsinkin "missä mennään". Me miehet ollaan joskus yksinkertaisia ja ei tajuta sanatonta viestintää :) Telebatia ei ole parhaimpia avuja, vaikka sitäkin joskus meiltä miehiltä vaaditaan.
        6. Tiedosta realistiset mahdollisuutesi, pitemmän suhteen suhteen. Voisiko tämä mies viedä minut äitinsä, sukulaistensa, lastensa luokse ja olla ylpeä naisystävästään.

        Rehellisesti sanottuna osa miehistä etsii panoseuraa ja osa parisuhdetta, mutta sitähän ei kukaan kehtaa tai uskalla sanoa suoraan, joten intuitiota pitää olla. Se on kuitenkin selvä, että aika 100%:sti kuvattomissa profiileissa on aina jotain epäilyttävää. Näin pakostikin tulee mieleen, kun on ollut näissä kuvioissa TAI ainakin erittäin hyvä syy sille pitää löytyä, kun lähdetään pitempää suhdetta luomaan.

        Ainakin itse kun treffi-ilmoitusta aikoinaan pidin, niin näitä asioita jäi kaipaamaan.

        Kiitos,noita jo olikin kyllä jo tiedossa,kun olen kuunnellut ihmisiä jotka ovat treffipalstal profiilin laittaneet. Huh,huh,mitä siellä pyöriikään! Taidan jättää toistaseks väliin treffipalstat ja kävästä vaikka viikonlopulla leffas tms. Baaris varatut kyllä innokkaimmin piirittää,vapaita kai harvassa. Tai sit viikonlopulla jos vaan kotona olis ja kattois sohval hyvän leffan;) Tai jos joku keksii kivaa menoa lähden mukaan tietty. Kukaan vaan harvemmin vaivautuu lähtemään ainakaan juhlimaan tms.


    • cc

      Kaipaa sinä miestä,niin minä naista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe