Ikävä sua IHANAA Miestä,joka ymmärtää,tukee,haluaa lähelle,mutta antaa tilaa,tykkää toisinaan tehdä arjesta juhlaa,pötköttää välillä sohvalla katsoen leffoja mun kanssa,käy leffassa,pizzalla,ravintolassa,kylässä...eli tavallinen tunteva mies missä olet? Et kyl varmaan täällä,kun täällä vaan naiset potee ikävää;) Silti olis edes kiva ajatella,ett tollasia on olemassa.
Miestä kaipailen
10
316
Vastaukset
- jooo o
joo tunteva olen mutta varmaa liian laiska käymää leffoissa ja ravintoloissa. Tollaset mestat vaan liian ahdistavia.
- olen
kyseessä taitaa olla huoran huoraamisvietti . olenko oikeassa?
- .........
oikeassa olet.
- .............
......... kirjoitti:
oikeassa olet.
huora mikä huora vaikka voissa paistaisi.
Ihan piti alkaa miettimään miehenä. Ymmärrystä on, mutta onko hyväksymistä ? Tukea on, mutta miten pitkälle ? Haluaa lähelle, mutta milloin menee läheisriippuvuisuudeksi ? Sohvalla on kieltämättä mukava köllötellä ja olishan se välistä muutakin mukava likistellä, kuin tyynyä. Leffassa, pizzalla, ravintolassa ja kylässäkin on mukava käydä. To be or not to be. On se niin vaikeeta miettiä liikaa. Sitten on se ikähaarukka, ulkonäkö-natsaamiset, toisen luonne, elämäntilanne. Just tällasten syiden takia on se toiseen tutustuminen niin vaikeeta. No toisaalta sehän on mukavaa, kun joutuu opettelemaan toisen alusta alkaen. Menipäs taas liian syvälliseksi ajatteluksi. plääh.
- miehen haluaisin
Eihän naisia voi koskaan kokonaan ymmärtää vai mitä? Ja mä aikaste itsenäinen.En ole läheisriippuvainen,annan toiselle tilaa elää ja aikaa omiin juttuihin. Sohva kiva paikka(nyt kyl yksin käytössä). Kaikkihan tykkää "vähän vanhemmista" naisista,kun ne tietää mitä haluaa vai mitä? Ulkonäkö kai mulla ihan "hyvä". Niin joku väittää(ei äiti). Luonne on jääräpäinen silti joustava,ei nalkuta,sopeutuvainen,mukavuudenhaluinen(ei telttailua mulle),peruspositiivinen...ajattelin nyt vastata,kun noin syvällisesti pohdit asiaa ♥ ja silti Mies hukassa:))
- miehen mielipide...
miehen haluaisin kirjoitti:
Eihän naisia voi koskaan kokonaan ymmärtää vai mitä? Ja mä aikaste itsenäinen.En ole läheisriippuvainen,annan toiselle tilaa elää ja aikaa omiin juttuihin. Sohva kiva paikka(nyt kyl yksin käytössä). Kaikkihan tykkää "vähän vanhemmista" naisista,kun ne tietää mitä haluaa vai mitä? Ulkonäkö kai mulla ihan "hyvä". Niin joku väittää(ei äiti). Luonne on jääräpäinen silti joustava,ei nalkuta,sopeutuvainen,mukavuudenhaluinen(ei telttailua mulle),peruspositiivinen...ajattelin nyt vastata,kun noin syvällisesti pohdit asiaa ♥ ja silti Mies hukassa:))
Siinä olet oikeassa että naista ei voi koskaan kokonaan ymmärtää. :)
Toisaalta tuskimpa te naiset ikinä ymmärrette kokonaan meitä miehiäkään.
Kyllä semmoinen mies löytyy kunhan etsit vain. Pitää olla liikkeellä suurella sydämmellä ja avoimin mielin. :D Muistaa se että hetkessä toisesta ihmisestä ei saa kuin pienen osan selville. Kun itse ensin avautuu ja kertoo omista asioistaan saa toisenkin avautumaan ja keskustellen asiat selviävät. :) Vaatii tosin pitkää pinnaa ja sitä että välillä tullaan rajoille, mutta sielläkin pitää käydä jotta tietää sen mistä toinen ei myöskään pidä. :)
Onnea matkaan nainen sillä ei tuo mitä etsit ole kovinkaan vaikeaa löytää :) miehen haluaisin kirjoitti:
No okei. Minäpäs nyt annan sulle ihan kullanarvoisen neuvon mieheltä, jotta löytäisit sen miehen parhaiten. Tässä hyviä neuvoja:
1. Pistä ilmoitus treffipalstalle
2. Laita itsestäsi edustava valokuva. Valokuva saisi mielellään olla juuri äsken otettu ja olla kavereidesi mielestä "hyvin onnistunut"
3. Ole rehellinen ja suora treffi-ilmoituksessa. "Ole oma itsesi" ei ole mikään klishee. Feikkinaiset kavaltuu viimeistään treffeillä
4. Vaadi yhteydenottoja vain kuvallisilta profiileilta. Kuvattomat "lirkuttelijat" suoraan roskapönttöön
5. Tee itsellesi ja toiselle selväksi, mitä parisuhteelta haluat ja varsinkin "missä mennään". Me miehet ollaan joskus yksinkertaisia ja ei tajuta sanatonta viestintää :) Telebatia ei ole parhaimpia avuja, vaikka sitäkin joskus meiltä miehiltä vaaditaan.
6. Tiedosta realistiset mahdollisuutesi, pitemmän suhteen suhteen. Voisiko tämä mies viedä minut äitinsä, sukulaistensa, lastensa luokse ja olla ylpeä naisystävästään.
Rehellisesti sanottuna osa miehistä etsii panoseuraa ja osa parisuhdetta, mutta sitähän ei kukaan kehtaa tai uskalla sanoa suoraan, joten intuitiota pitää olla. Se on kuitenkin selvä, että aika 100%:sti kuvattomissa profiileissa on aina jotain epäilyttävää. Näin pakostikin tulee mieleen, kun on ollut näissä kuvioissa TAI ainakin erittäin hyvä syy sille pitää löytyä, kun lähdetään pitempää suhdetta luomaan.
Ainakin itse kun treffi-ilmoitusta aikoinaan pidin, niin näitä asioita jäi kaipaamaan.- miehen haluaisin
marjalanporo kirjoitti:
No okei. Minäpäs nyt annan sulle ihan kullanarvoisen neuvon mieheltä, jotta löytäisit sen miehen parhaiten. Tässä hyviä neuvoja:
1. Pistä ilmoitus treffipalstalle
2. Laita itsestäsi edustava valokuva. Valokuva saisi mielellään olla juuri äsken otettu ja olla kavereidesi mielestä "hyvin onnistunut"
3. Ole rehellinen ja suora treffi-ilmoituksessa. "Ole oma itsesi" ei ole mikään klishee. Feikkinaiset kavaltuu viimeistään treffeillä
4. Vaadi yhteydenottoja vain kuvallisilta profiileilta. Kuvattomat "lirkuttelijat" suoraan roskapönttöön
5. Tee itsellesi ja toiselle selväksi, mitä parisuhteelta haluat ja varsinkin "missä mennään". Me miehet ollaan joskus yksinkertaisia ja ei tajuta sanatonta viestintää :) Telebatia ei ole parhaimpia avuja, vaikka sitäkin joskus meiltä miehiltä vaaditaan.
6. Tiedosta realistiset mahdollisuutesi, pitemmän suhteen suhteen. Voisiko tämä mies viedä minut äitinsä, sukulaistensa, lastensa luokse ja olla ylpeä naisystävästään.
Rehellisesti sanottuna osa miehistä etsii panoseuraa ja osa parisuhdetta, mutta sitähän ei kukaan kehtaa tai uskalla sanoa suoraan, joten intuitiota pitää olla. Se on kuitenkin selvä, että aika 100%:sti kuvattomissa profiileissa on aina jotain epäilyttävää. Näin pakostikin tulee mieleen, kun on ollut näissä kuvioissa TAI ainakin erittäin hyvä syy sille pitää löytyä, kun lähdetään pitempää suhdetta luomaan.
Ainakin itse kun treffi-ilmoitusta aikoinaan pidin, niin näitä asioita jäi kaipaamaan.Kiitos,noita jo olikin kyllä jo tiedossa,kun olen kuunnellut ihmisiä jotka ovat treffipalstal profiilin laittaneet. Huh,huh,mitä siellä pyöriikään! Taidan jättää toistaseks väliin treffipalstat ja kävästä vaikka viikonlopulla leffas tms. Baaris varatut kyllä innokkaimmin piirittää,vapaita kai harvassa. Tai sit viikonlopulla jos vaan kotona olis ja kattois sohval hyvän leffan;) Tai jos joku keksii kivaa menoa lähden mukaan tietty. Kukaan vaan harvemmin vaivautuu lähtemään ainakaan juhlimaan tms.
- cc
Kaipaa sinä miestä,niin minä naista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994