Kun häkellyn, oli syy sitten aivan mikä tahansa, purskahdan nauruun. En voi sille mitään, vaikka tilanne olisi kuinka vakava.
Esim. virkavalta yleensä luulee siinä vaiheessa, etten ota tilannetta tosissani.
Terveisin: Aspergerin oireyhtymän piiriin kuuluva syrjäytynyt alkoholisti.
Poliisit väärinymmärtää nauramiseni
Kylmät kädet
5
152
Vastaukset 5
- finlex
Entä sitten?
- aspergerinfo
Minkälaista tilannetta tarkoitat ja missäpäin Suomea tuollaista on tapahtunut?
Kuka diagnosoinut sinulle Aspergerin oireyhtymän, millä perustein kutsut itseäsi alkoholistiksi? - jalka lämpöinen
Mikäli kirjoituksesi ei ollut provo, voitko kartoittaa asiaasi tarkemmin. Jos kirjoitit sen ainoastaan trollaustarkoituksessa, tiedät mitä käy.
- Kylmät kädet
En todellakaan trollaa.
Saamani huomio saa väkisillä ajattelemaan, että josko tietyt sivuston tyypit seurasi minua tälle palstalle. Ei heitä vihamiehiksi voi kutsua, mutta kumminkin.- dci
Oletkohan eksynyt väärälle palstalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568