TÄLLAINEN ON IHASTUNUT POIKA

TIETÄJÄÄÄÄIUTR

Merkit pojan ihastumisesta!

1. Hakeutuu mahdollisimman lähelle sinua
2. Palvova katse
3. Ei saa katsettaan irti.
4. Saattaa "vahingossa" koskettaa sinua.
5. Ehdottelee tapaamisia.
6. Kasvot ikäänkuin syttyvät kun näkee sut.
7. Kiinnostunut ajatuksistasi/puheistasi
8. Kiusoittelee
9. Puhuu paljon sinulle.
10. Huomaa sinut vaikka valtavan väkijoukon keskeltä
11. Hymyilee paljon
12. Joskus on vaivautuneen hiljainen ja ilme on sellainen kun olisi paljon sanottavaa, mutta liian hankalaa sanottavaksi.
13. Suuret pupillit
14. Käsien vapina
15. Hymyileminen
16. Kuivat yskähdykset
17. Rintojen avoin tuijottelu ja suunnatun punoitus ja hämmennys ihastuksen kohteen läsnäollessa
18. Äärimmäisen kömpelö, naurettava ja koominen käytös ihastuksen kohdetta kohtaan
19. Raivokkaan nykivät liikkeet ja tuskaisen vaivattu olo
20. Yliemiehekäs käytös
21.Typerä rehentely
22. Riidan haastaminen ja muille miehille kukkoileminen tarkoituksena osoittaa naiselle oma paremmuus miehenä
23. Teeskentelevän “cool” käytös ihastuksen kohdetta kohtaan
24. Hermojen romahtaminen
27. Vaikuttaa, kun mies haluaisi äkkiä paeta tilannetta mahdollisimman kauas
28. Ihastuksen kohteen pilkkaaminen
29. Murjottaminen, jos ihastuksen kohde ei huomioi itseä
30. Mielipuoliset teot
31. Esittelee tavaroitaan ja saavutuksiaan ihastuksen kohteelle
32. Puhuu matalammalla äänellä ihastuksen seurassa


Kehonkieli:

1. Silmät suureksi avattuina, kun juttelette.
2. Koskettaa sinua, kun haluaa lähemmäs.
3. Pitää kättään sydämensä lähellä, kun haluaa kertoa jotakin, muttei uskalla.
4. Välttelee katsettasi, kun ei halua päästää tunteitaan valloilleen, tai hän on huomannut ihastuksesi, eikä halua väärinkäsityksiä.
5. Kädet ristissä, kun on epävarma
6. Jalat ristissä, osoittaen sinuun = hän suhtautuu positiivisesti sinuun. Pois päin sojottavat jalat haluavat etäämmäs.
7. Nojaa eteenpäin, kun juttelette = haluaa sinua lähemmäs.
8. Seisoo nojailemassa, kun haluaa olla cool.
9. Räpyttelee silmiään paljon, kun on ihastunut.
10. Hiuksien harominen, kun haluaa huomion kasvoihin.


Mistä tiedän, että onko poika ihastunut?

Hän raottaa huuliaan. Kun poika pitää näkemästään, hänen huulensa raottuvat hetkeksi katseidenne kohdatessa.

Hänen sieraimensa värähtävät ja kasvonsa "syttyvät". Kohotetut kulmat, hieman avoimet huulet, värisevät sieraimet ja suuriksi auenneet silmät antavat kasvoille ystävällisen ja avoimen ilmeen.

Hän jäljittelee huomaamattaan liikkeitäsi. Jos kundi on kiinnostunut, hän yrittää vaistomaisesti päästä kanssasi samaan rytmiin. Jos nojaat leukaa käteesi, hän tekee ehkä samoin. Jos nojaat eteenpäin, hänkin tekee niin.

Hän kohottaa kulmakarvojaan. Kulmien kohotus avaa silmät, jolloin niistä heijastuu enemmän valoa. Se tekee silmistä kirkkaat, suuret ja kutsuvat. Muista olla tarkkana: koko juttu kestää vain sekunnin viidesosan ajan!

Hän yrittää kiinnittää huomiosi. Toisille pojille se tarkoittaa vaatteiden oikomista, toiset taas alkavat rehennellä ja puhua kovaan ääneen.

Hän sukii tai pörröttää hiuksiaan sen mukaan, kumpi saa hänet näyttämään paremmalta. Pojat tekevät näin tietämättään ja paljon useammin kuin luulisi!

Hän koskettaa kasvojaan usein. Jos poika on ihastunut sinuun, erityisesti hänen huulensa ja suunsa herkistyvät ja hän alkaa kosketella kasvojaan tavallista enemmän. Kasvojen koskettelu johtuu hermojen herkistymisestä ja halusta kohentaa omaa ulkonäköä. Lisäksi se on oiva keino saada toinen ymmärtämään, että suukottelu ei välttämättä olisi yhtään hullumpi ajatus...

Kaikkein helpoimmin tunnistettava, TAKUUVARMA merkki ihastumisesta on kuitenkin se, että poika punastuu, kun juttelet hänelle. ♥

228

73661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sgatgsw3

      Aika hyvin osuu kohdallee, entäpä millainen on ihastunut tyttö? ;)

      • gjjvhl..

        Ihastunut tyttö (ei päde kaikkiin)
        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis
        2. Puhelee pojalle mahdollisimman paljon
        3. Hakee pojan huomiota
        4. "Kiusaa" poikaa
        5. Jos toinen tyttö puhuu pojalle liian pajon, yrittää olla kuin ei välittäisi, mutta kasvoista näkee aika paljon :( =\
        6. Hymyilee pojalle (yrittää ehkä peittää hymyä)
        7. Jos poika kävelee ohitse, on ihan muissa maailmoissa
        Enempää en nyt selitä, kysykää jos haluatte.


      • US
        gjjvhl.. kirjoitti:

        Ihastunut tyttö (ei päde kaikkiin)
        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis
        2. Puhelee pojalle mahdollisimman paljon
        3. Hakee pojan huomiota
        4. "Kiusaa" poikaa
        5. Jos toinen tyttö puhuu pojalle liian pajon, yrittää olla kuin ei välittäisi, mutta kasvoista näkee aika paljon :( =\
        6. Hymyilee pojalle (yrittää ehkä peittää hymyä)
        7. Jos poika kävelee ohitse, on ihan muissa maailmoissa
        Enempää en nyt selitä, kysykää jos haluatte.

        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis

        ^Pätee myös poikiin.
        Ja pitää muuten täysin paikkansa.


      • gjjvhl.. kirjoitti:

        Ihastunut tyttö (ei päde kaikkiin)
        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis
        2. Puhelee pojalle mahdollisimman paljon
        3. Hakee pojan huomiota
        4. "Kiusaa" poikaa
        5. Jos toinen tyttö puhuu pojalle liian pajon, yrittää olla kuin ei välittäisi, mutta kasvoista näkee aika paljon :( =\
        6. Hymyilee pojalle (yrittää ehkä peittää hymyä)
        7. Jos poika kävelee ohitse, on ihan muissa maailmoissa
        Enempää en nyt selitä, kysykää jos haluatte.

        Asiaa!


      • US kirjoitti:

        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis

        ^Pätee myös poikiin.
        Ja pitää muuten täysin paikkansa.

        Asiaa!


      • Molokhgff

        Nii ne tytöt esittää ettei oo kiinnostuneita tai sillee:D


      • gjjvhl.. kirjoitti:

        Ihastunut tyttö (ei päde kaikkiin)
        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis
        2. Puhelee pojalle mahdollisimman paljon
        3. Hakee pojan huomiota
        4. "Kiusaa" poikaa
        5. Jos toinen tyttö puhuu pojalle liian pajon, yrittää olla kuin ei välittäisi, mutta kasvoista näkee aika paljon :( =\
        6. Hymyilee pojalle (yrittää ehkä peittää hymyä)
        7. Jos poika kävelee ohitse, on ihan muissa maailmoissa
        Enempää en nyt selitä, kysykää jos haluatte.

        Mul oli tota samaa, molemmat ihastuneita toisiinsa. Nyt sitten kokeillaa että jos onnistuis seurustelu...


      • Anonyymi
        Molokhgff kirjoitti:

        Nii ne tytöt esittää ettei oo kiinnostuneita tai sillee:D

        Aijaa täst edes ala näyttää kunnol.


      • Anonyymi
        gjjvhl.. kirjoitti:

        Ihastunut tyttö (ei päde kaikkiin)
        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis
        2. Puhelee pojalle mahdollisimman paljon
        3. Hakee pojan huomiota
        4. "Kiusaa" poikaa
        5. Jos toinen tyttö puhuu pojalle liian pajon, yrittää olla kuin ei välittäisi, mutta kasvoista näkee aika paljon :( =\
        6. Hymyilee pojalle (yrittää ehkä peittää hymyä)
        7. Jos poika kävelee ohitse, on ihan muissa maailmoissa
        Enempää en nyt selitä, kysykää jos haluatte.

        No entäs jos on tytön kaveri ja tekee noita kaikkia


      • Anonyymi
        gjjvhl.. kirjoitti:

        Ihastunut tyttö (ei päde kaikkiin)
        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis
        2. Puhelee pojalle mahdollisimman paljon
        3. Hakee pojan huomiota
        4. "Kiusaa" poikaa
        5. Jos toinen tyttö puhuu pojalle liian pajon, yrittää olla kuin ei välittäisi, mutta kasvoista näkee aika paljon :( =\
        6. Hymyilee pojalle (yrittää ehkä peittää hymyä)
        7. Jos poika kävelee ohitse, on ihan muissa maailmoissa
        Enempää en nyt selitä, kysykää jos haluatte.

        Punastua aina ku nään sen mun ihastuksen tai jos se kattoo mua...
        Sain tänäänki monta sydänkohatusta


      • Anonyymi
        gjjvhl.. kirjoitti:

        Ihastunut tyttö (ei päde kaikkiin)
        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis
        2. Puhelee pojalle mahdollisimman paljon
        3. Hakee pojan huomiota
        4. "Kiusaa" poikaa
        5. Jos toinen tyttö puhuu pojalle liian pajon, yrittää olla kuin ei välittäisi, mutta kasvoista näkee aika paljon :( =\
        6. Hymyilee pojalle (yrittää ehkä peittää hymyä)
        7. Jos poika kävelee ohitse, on ihan muissa maailmoissa
        Enempää en nyt selitä, kysykää jos haluatte.

        Entä jos poika lähettää punaisen sydämen? (❤)


      • Anonyymi
        gjjvhl.. kirjoitti:

        Ihastunut tyttö (ei päde kaikkiin)
        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis
        2. Puhelee pojalle mahdollisimman paljon
        3. Hakee pojan huomiota
        4. "Kiusaa" poikaa
        5. Jos toinen tyttö puhuu pojalle liian pajon, yrittää olla kuin ei välittäisi, mutta kasvoista näkee aika paljon :( =\
        6. Hymyilee pojalle (yrittää ehkä peittää hymyä)
        7. Jos poika kävelee ohitse, on ihan muissa maailmoissa
        Enempää en nyt selitä, kysykää jos haluatte.

        Voitko kertoa lisää ku mä oon ihastunut yhteen poikaan ja se poika on ihan varmasti ihastunut muhun


      • Anonyymi
        13_ kirjoitti:

        Mul oli tota samaa, molemmat ihastuneita toisiinsa. Nyt sitten kokeillaa että jos onnistuis seurustelu...

        Oon kutosella ja minun mielestä liian nuori näihin asioihin mutta nyt on sattunu käymään niin että sain tietää että mun ihastus on ihastunu muhun😳


      • Anonyymi
        gjjvhl.. kirjoitti:

        Ihastunut tyttö (ei päde kaikkiin)
        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis
        2. Puhelee pojalle mahdollisimman paljon
        3. Hakee pojan huomiota
        4. "Kiusaa" poikaa
        5. Jos toinen tyttö puhuu pojalle liian pajon, yrittää olla kuin ei välittäisi, mutta kasvoista näkee aika paljon :( =\
        6. Hymyilee pojalle (yrittää ehkä peittää hymyä)
        7. Jos poika kävelee ohitse, on ihan muissa maailmoissa
        Enempää en nyt selitä, kysykää jos haluatte.

        Toi pitää niin hyvin paikkaansa, ei välttämättä kaikkien kohdalla, mutta mun ainakin. Tunnistan itseni noista ku olen ihastunut. Tiedän että yksi meidän luokan poika on tykännyt minusta aikaisemmin, mutta en ole varma tykkääkö hän minusta enää, mutta uskon niin. Nuo merkit pätee aika hyvin, hän tuijottaa minua tunnilla, ja kun käännyn katsomaan häntä, hän kääntyy äkkiä pois, niinkuin ei olisi katsonutkaan. Välillä oon nähnyt hänet tosi iloisena, kun on kuullut et tehdään vaik ryhmätyö yhes tai päästään istuu vierekkäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kutosella ja minun mielestä liian nuori näihin asioihin mutta nyt on sattunu käymään niin että sain tietää että mun ihastus on ihastunu muhun😳

        Oof... oon aina vaan haikaillu mun ihastuksen perään, eikä se oo varppina ihastunu muhun! Onnee sulle❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos poika lähettää punaisen sydämen? (❤)

        Miten saada ihastuksen puhelin numero jos ei haluu sanoa ihastukselle että haluaa sen puhelimeen numeron


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kutosella ja minun mielestä liian nuori näihin asioihin mutta nyt on sattunu käymään niin että sain tietää että mun ihastus on ihastunu muhun😳

        Määki oon kutosella tykkään yhdestä pojasta oon kertonut sille että rakastan sitä se sano et seki mua ollaan mietitty seurustelemista😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saada ihastuksen puhelin numero jos ei haluu sanoa ihastukselle että haluaa sen puhelimeen numeron

        Nii:/ mäkin
        haluaisin mutta en viitsi sanoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos poika lähettää punaisen sydämen? (❤)

        Mun ihastus on laittanu mulle vaik kui monta ❤️😩😩😩😩😩😩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kutosella ja minun mielestä liian nuori näihin asioihin mutta nyt on sattunu käymään niin että sain tietää että mun ihastus on ihastunu muhun😳

        Oon myös mut silti meidän luokalla oppilailla on ainakin yksi exä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oof... oon aina vaan haikaillu mun ihastuksen perään, eikä se oo varppina ihastunu muhun! Onnee sulle❤

        Sama💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oof... oon aina vaan haikaillu mun ihastuksen perään, eikä se oo varppina ihastunu muhun! Onnee sulle❤

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kutosella ja minun mielestä liian nuori näihin asioihin mutta nyt on sattunu käymään niin että sain tietää että mun ihastus on ihastunu muhun😳

        ET OLE TOIMI!!!!


      • Anonyymi

        Sitä minäkin. Olen viidennellä ja luokalla on eräs tyttö johon olen ihastunut en tiedä mitä pitäisi tehdä kiinnittääkseen hänen huomion. Olen ihastunut häneen jo ensimmäisellä. Muut luokan tytöt vaan huutelee välitunneilla että. Hei hän tykkää minusta ja hän itse sanoo ettei pidä enkä tiedä kumpaa uskoa ja jos joku osais auttaa niin sanon hänelle kiitos jo etukäteen 🥔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oof... oon aina vaan haikaillu mun ihastuksen perään, eikä se oo varppina ihastunu muhun! Onnee sulle❤

        Sama minulla. 🥔


      • Anonyymi
        gjjvhl.. kirjoitti:

        Ihastunut tyttö (ei päde kaikkiin)
        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis
        2. Puhelee pojalle mahdollisimman paljon
        3. Hakee pojan huomiota
        4. "Kiusaa" poikaa
        5. Jos toinen tyttö puhuu pojalle liian pajon, yrittää olla kuin ei välittäisi, mutta kasvoista näkee aika paljon :( =\
        6. Hymyilee pojalle (yrittää ehkä peittää hymyä)
        7. Jos poika kävelee ohitse, on ihan muissa maailmoissa
        Enempää en nyt selitä, kysykää jos haluatte.

        Missä muissa maailmoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kutosella ja minun mielestä liian nuori näihin asioihin mutta nyt on sattunu käymään niin että sain tietää että mun ihastus on ihastunu muhun😳

        Et tod oo liian nuori. Mun luokalla on jo kolme jotka seukkaa


      • Anonyymi
        gjjvhl.. kirjoitti:

        Ihastunut tyttö (ei päde kaikkiin)
        1. Katselee ja jos poika kattoo takas kääntää pään joko hitaasti tai turhan nopeaa pis
        2. Puhelee pojalle mahdollisimman paljon
        3. Hakee pojan huomiota
        4. "Kiusaa" poikaa
        5. Jos toinen tyttö puhuu pojalle liian pajon, yrittää olla kuin ei välittäisi, mutta kasvoista näkee aika paljon :( =\
        6. Hymyilee pojalle (yrittää ehkä peittää hymyä)
        7. Jos poika kävelee ohitse, on ihan muissa maailmoissa
        Enempää en nyt selitä, kysykää jos haluatte.

        Mulla on silleen että otan aina jotenkin puhelimen esille ja esitän et teen jotain :D (oon tyttö)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin. Olen viidennellä ja luokalla on eräs tyttö johon olen ihastunut en tiedä mitä pitäisi tehdä kiinnittääkseen hänen huomion. Olen ihastunut häneen jo ensimmäisellä. Muut luokan tytöt vaan huutelee välitunneilla että. Hei hän tykkää minusta ja hän itse sanoo ettei pidä enkä tiedä kumpaa uskoa ja jos joku osais auttaa niin sanon hänelle kiitos jo etukäteen 🥔

        Hanki sen numero/snäppi ja kysy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saada ihastuksen puhelin numero jos ei haluu sanoa ihastukselle että haluaa sen puhelimeen numeron

        no jos on snp nii eti sieltä ja addaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin. Olen viidennellä ja luokalla on eräs tyttö johon olen ihastunut en tiedä mitä pitäisi tehdä kiinnittääkseen hänen huomion. Olen ihastunut häneen jo ensimmäisellä. Muut luokan tytöt vaan huutelee välitunneilla että. Hei hän tykkää minusta ja hän itse sanoo ettei pidä enkä tiedä kumpaa uskoa ja jos joku osais auttaa niin sanon hänelle kiitos jo etukäteen 🥔

        no, mä tykkään tyttönä et juttelet jonkin verran, näyttelet tunnilla tavaroitas, kerrot ihan rondom juttui, oot oma ittes, jos on snp nii siellä snappaa paljon ja voidaan jutella kaikkee, kyselet vastauksii tunnilla yms<33


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa lisää ku mä oon ihastunut yhteen poikaan ja se poika on ihan varmasti ihastunut muhun

        No jep sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oof... oon aina vaan haikaillu mun ihastuksen perään, eikä se oo varppina ihastunu muhun! Onnee sulle❤

        Ooks poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tod oo liian nuori. Mun luokalla on jo kolme jotka seukkaa

        Oon 3 luokal ja seurustelen hei et sä oo liin nuori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa lisää ku mä oon ihastunut yhteen poikaan ja se poika on ihan varmasti ihastunut muhun

        Niiiiiiin kerrooooo pliiis


    • the_pikachu ?

      Muuten totta mutten pilkkaa tyttöä.

      • Anonyymi

        Sma en mäkää kiusaa poikaa oon sen hyvä frendi


    • Lkfjfjg

      Takuuvarma, no joo mutta ei silti kannata ajatella että joa ei punastu niin varmasti ei pidä , kaikki ei oo niin ujoja nääs.

      • fagawgawgw

        Joo, mut tos tarkotetaanki et, JOS on semmone ketää punastuu helposti ni sit jos tossa kohassa punastuu niin se on merkki ihastumisesta


      • jtd,bhmdfg
        fagawgawgw kirjoitti:

        Joo, mut tos tarkotetaanki et, JOS on semmone ketää punastuu helposti ni sit jos tossa kohassa punastuu niin se on merkki ihastumisesta

        meikäläistä kuvaa noista vaan 6 asiaa että jos on vähemmänkin niin voi olla ihastunut


      • Asiaa!


      • fagawgawgw kirjoitti:

        Joo, mut tos tarkotetaanki et, JOS on semmone ketää punastuu helposti ni sit jos tossa kohassa punastuu niin se on merkki ihastumisesta

        Asiaa!


      • jtd,bhmdfg kirjoitti:

        meikäläistä kuvaa noista vaan 6 asiaa että jos on vähemmänkin niin voi olla ihastunut

        Asiaa!


      • skjhkdgf
        fagawgawgw kirjoitti:

        Joo, mut tos tarkotetaanki et, JOS on semmone ketää punastuu helposti ni sit jos tossa kohassa punastuu niin se on merkki ihastumisesta

        Toisaalta sellainen joka punastuu helposti (esim. minä) voi kyllä punastua muutenkin kuin ihastumisesta.


      • Ess
        skjhkdgf kirjoitti:

        Toisaalta sellainen joka punastuu helposti (esim. minä) voi kyllä punastua muutenkin kuin ihastumisesta.

        Voiko naapurin kanssa ihastua


      • Anonyymi
        Ess kirjoitti:

        Voiko naapurin kanssa ihastua

        Kai kato ku e oo poika no en tiiä teistä mitää.... KHYL mä jotai tiiä😏😂


      • Anonyymi
        Ess kirjoitti:

        Voiko naapurin kanssa ihastua

        Joo voi itseasiassa naapurin kanssa ihastuu nopeammin kuin jonkun toisen


      • Anonyymi
        Ess kirjoitti:

        Voiko naapurin kanssa ihastua

        Miks ei?


      • Anonyymi

        Mut eihän tarvii olla uho et punastuu


      • Anonyymi
        Ess kirjoitti:

        Voiko naapurin kanssa ihastua

        todellakin, ainakin mun naapuri on mun rinnakkaisluokkalainen


    • Ihan hyvä lista mutta koska ihmisten luonteet vaihtelee niin todella moni noista ei toimi. Läysin vain yhden noista joka kuvaa minua kunnolla.

      Toinenkin on mutta se ei kuvaa aina minua. Eli punastuminen. En aina punastu jos ihastus tulee puhumaan minulle. Riippuu tilanteesta.

    • US

      7,10,12,16,19,21,27,32 pätevät minuun hyvin/kohtuullisesi.

    • dwdwdwdwdw

      Toi tappelin haluisuus on luonnollista ainakin. Niinhän ne eläimetkin aina tappelee naaraan suosiosta x)))))))))))) ei ihmisiin vaan tehoa

      • "!!"

        tosiaan tuo punastuminen tapahtuu harvemmin kun ihastuksen kanssa on tekemisissä mutta ei tule mieleen muita kuin ihastukseni kun jollekkin henkilölle ole punastellut
        Tuo on kyllä aika varma merkki


      • Asiaa!


      • "!!" kirjoitti:

        tosiaan tuo punastuminen tapahtuu harvemmin kun ihastuksen kanssa on tekemisissä mutta ei tule mieleen muita kuin ihastukseni kun jollekkin henkilölle ole punastellut
        Tuo on kyllä aika varma merkki

        Asiaa!


      • Anonyymi

        Miten ne tappelee yleensä?


    • giirrll

      Nonni, nyt voin olla varma siitä et yks tyyppi on ihastunut muhun, tää oli viel varmistus siitä ja oonkin jo epäilly sitä pitkään. (:

      • Miltsuniinii

        Samoin 😍❤


    • :)

      Näinhän se on ... :)

    • turhautunu

      mulla on sellane ongelma et melki kaikki noi jutut osu mu ihastuksee ja oon kertonukki sen et tykkään siit mut sit aina ku tavallaa kysyn siltä et kiinnostaako sitä mut en kysy ihan suoraa vaan vihjailen nii sillä kestää aina vastata ja sit se kiertelee aina ja ei sano suoraa et kiinnostaako sitä nii voiks joku auttaa et mitä mä teen tän asian kans pitääkö mun vaa unohtaa vai yritänkö viel ? täs on ollu jo kuukausi tällästä juttuu ...

      • ujo-poika

        ainoa joka noista täsmää muhun on toi "puhuu sinulle mahdollisimman paljon"
        muut tepsii vaan pelimiehiin jotka on hemmetin ärsyttäviä, varmaan tyttöjenkin mielestä


      • ):

        auttakaaa ):


      • Samikset

        tiäkkö, mulla sama juttu.. en tie yhtää mitä pitäis tehä!!!!
        onko sull tapahtunu edistymistä? :)


      • asdfghjklöä'
        Samikset kirjoitti:

        tiäkkö, mulla sama juttu.. en tie yhtää mitä pitäis tehä!!!!
        onko sull tapahtunu edistymistä? :)

        nojaa emmä oikee tiiä ku välillä tuntuu et olis tapahtunu jotai edistymistä mut sit taas tulee takapakkia ja äääh tää on niin turhauttavaa :< ku se on pari kertaa laittanu silmänisku hymiöitä noihi viesteihi mut ny ei enää pitkää aikaa ):


      • asdrtyuik
        asdfghjklöä' kirjoitti:

        nojaa emmä oikee tiiä ku välillä tuntuu et olis tapahtunu jotai edistymistä mut sit taas tulee takapakkia ja äääh tää on niin turhauttavaa :< ku se on pari kertaa laittanu silmänisku hymiöitä noihi viesteihi mut ny ei enää pitkää aikaa ):

        nyt se taas laitto silmänisku hymiöitä ja sit se laitto sydämmiä ku lähin ...


      • tyttö
        asdrtyuik kirjoitti:

        nyt se taas laitto silmänisku hymiöitä ja sit se laitto sydämmiä ku lähin ...

        Uu, se tykkää sinust ;)


      • MiksLukaeitykkäämusta
        ujo-poika kirjoitti:

        ainoa joka noista täsmää muhun on toi "puhuu sinulle mahdollisimman paljon"
        muut tepsii vaan pelimiehiin jotka on hemmetin ärsyttäviä, varmaan tyttöjenkin mielestä

        Oon ihastunut rinnakkaisluokkalaiseen poikaan mut se ei huomaa mua:-( en vaan saa sen huomioo herätettyy


      • Anonyymi
        ujo-poika kirjoitti:

        ainoa joka noista täsmää muhun on toi "puhuu sinulle mahdollisimman paljon"
        muut tepsii vaan pelimiehiin jotka on hemmetin ärsyttäviä, varmaan tyttöjenkin mielestä

        Mä oon ihastunut yhteen poikaan joka alkaa J kirjaimella ja mun kirjain alkaa L kirjaimella Mut miten voisin puhua sille et oon ihastunut siihen


      • Anonyymi
        MiksLukaeitykkäämusta kirjoitti:

        Oon ihastunut rinnakkaisluokkalaiseen poikaan mut se ei huomaa mua:-( en vaan saa sen huomioo herätettyy

        Sama oli joskus, sillä on whatsApp kanava ja halusin et se laittaa sinne salasuuksii, no mä kerroin omani ja sitte paljastu et sekin tykkäs musta, siitä on 5kk ja tykkään jätkästä edelleen.

        oon (11 girl)


    • 33. yrittää paljastaa ''herkkiä alueita''

      -jätkä on ku eminemi eli siis kunnon seli seli kutsukaa mediheli-

      • Ehehee, sehän on selvästi munan himoinen poika, ei ihastunut! ;)


      • Asiaa!


      • laura.julkunen kirjoitti:

        Ehehee, sehän on selvästi munan himoinen poika, ei ihastunut! ;)

        Paskaa!


      • lolwut
        laura.julkunen kirjoitti:

        Ehehee, sehän on selvästi munan himoinen poika, ei ihastunut! ;)

        mitä.. vittua...? siis jos kattoo tissei ja puristaa niit, ni poika on munanhimoinen? o.o


    • Traagista...

      Muhun (oon siis poika) pätee noista melkein kaikki =D Se tytön pilkkaaminen ei päde, mut muut kyllä sopii muhun hyvin =) Paitsi mun ihastumista ei välttämätä edes huomaa kun mulla on usein (liian usein) melko hapan ja ylimielinen ilme... Elämä muokkaa mua =) traagista =D

    • didiiidiiii

      mähä oon tollane joka ihmiselle

    • .....

      1. Hakeutuu mahdollisimman lähelle sinua
      6. Kasvot ikäänkuin syttyvät kun näkee sut.
      7. Kiinnostunut ajatuksistasi/puheistasi
      10. Huomaa sinut vaikka valtavan väkijoukon keskeltä
      16. Kuivat yskähdykset
      !19. Raivokkaan nykivät liikkeet ja tuskaisen vaivattu olo!
      27. Vaikuttaa, kun mies haluaisi äkkiä paeta tilannetta mahdollisimman kauas
      4. Välttelee katsettasi, kun ei halua päästää tunteitaan valloilleen, tai hän on huomannut ihastuksesi, eikä halua väärinkäsityksiä.
      10. Hiuksien harominen, kun haluaa huomion kasvoihin.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa jos poika harvoin juttelee kouluissa ja Haroo hiuksia puhuu vähän ja tunnilla se tuijotaa mua monta kertaa,ja kerran ennen välitunti se kysy multa jotain.

        Mitä se tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa jos poika harvoin juttelee kouluissa ja Haroo hiuksia puhuu vähän ja tunnilla se tuijotaa mua monta kertaa,ja kerran ennen välitunti se kysy multa jotain.

        Mitä se tarkoittaa?

        Ehkä tykkää susta mutta on ujo


    • ääääähhhh...

      tossahan on niin v*tusti luettavaa ettei sitä kehannu ees lukee loppuun

    • oikeesti!:D

      Mut myös se et pojat koskee korviaan ku ihastus on lähellä!! oikeesti : DD

      • uaf

        nii ja sillai samanlai ku tytöt että ''haroo tai näplää'' hiuksia :D


    • QWERTY

      Et tiiä lesbo tyttönä paskaakaan siitä mitä pojat tekee ihastukselleen joten piäppä se pendolinon muotonen pääs kiinni.

      • Anonyymi

        Ootko SÄ LESBO. Mä en oo plus oon tyttö


    • King Troll

      Allekirjoitan kohdat 25 ja 26.

    • muru<3

      20-23, on jotenki ihana piirre ihastuksessani

    • Apuaaaaa!

      Voitteko sanoo sellasen asian, kun olen seiskalla ja tämä poika on ysillä. Hän katsoo minua joka päivä, aina kun hän kävelee ohi (eli aina kun näemme). Ja än aina hakeutuu lähelleni ja hymyilee välillä, onko hän kiinnostunut vai ei ?
      Ja haluan oikeita vastauksiii.
      Ja kerrankin tämä ysiluokkalainen tuli samaan ruokajonoon vaikka hänen kaverinsa menivät toiseen jonoon...

      • lissuwww

        juu, kiinnostunu on iha selvästi :)


    • tyttö

      minustakin nuo ovat hyviä POJILLE:

      eli miten tyttö käyttäytyy:
      1.pukeutuu ja meikkaa paremmin
      2.Juttelee
      3.menee lukkoon
      4.keikailee
      5.lipuu ohitsesi merkittävästi.
      6.katselee sinua.
      7.hakeutuu luokse
      tässä muutama

    • kysynvaanrunkku12

      17. Rintojen avoin tuijottelu ja suunnatun punoitus ja hämmennys ihastuksen kohteen läsnäollessa

      Entä jos on ihastunut lautaan?

      • LoL XD

        "Entä jos on ihastunut lautaan?" Otin ton laudan kirjaimellisesti ja repesin.


      • shadygamer1
        LoL XD kirjoitti:

        "Entä jos on ihastunut lautaan?" Otin ton laudan kirjaimellisesti ja repesin.

        Repesin kun luin, että joku otti tuon kirjaimellisesti.


      • Jup
        shadygamer1 kirjoitti:

        Repesin kun luin, että joku otti tuon kirjaimellisesti.

        Kyllähän pahvi-Saulikin on ihan komia... ;D


      • ehehehehehhehehehehe
        Jup kirjoitti:

        Kyllähän pahvi-Saulikin on ihan komia... ;D

        Reps!:DD


    • hmmmmmmmmmm

      tämä on niinkush yleisesti,ja mutenin s alue kiinnostaa luonnostaan poikia?

    • Jassoojassoo

      Ihastumisen tunnistamiseen ei kyllä periaatteessa tarvita mitään tällaisia. Kyllä ihminen tietämättään tajuaa itsekin onko toinen kiinnostunut vai ei. Se on vain tunne mihin kannattaa luottaa. Mitä edes menetät jos arvaatkin väärin? Et mitä luultavimmin yhtään mitään.

    • Nosto

      Nosto

    • noertti

      Allekirjoitan 1 2 3 6 7 10 12 13 14 15 16 19 22 24 30 ja 1 4 5 9 10.

      • noertti

        Terv. Sama tyyppi joka on sekaisin siitä Iidasta joka on mainittu jo ainakin kaski kertaa.


      • Anonyymi
        noertti kirjoitti:

        Terv. Sama tyyppi joka on sekaisin siitä Iidasta joka on mainittu jo ainakin kaski kertaa.

        Mun nimi on Iida 😅😅😅😅😅😅😅😅😅


    • Oikeassa olet

      Melkein kaikki sopii muhun täydellisesti.

    • KhylKhylKhyl

      Oon tyttö ja kun mä oon ihastunu

      -hakeudun lähelle
      -nolostun ilman syytä
      -olen ujo
      -laitan viestii, jos on numero/kik ym.
      -katson häntä
      -jos hän katsoo takaisin kännän heti katseeni pois
      -kun hän kulkee ohi tai on lähelläni olen kun häntä ei olisikaan
      -olen jännittynyt
      -ojennan vaatteitani, tarkistan että hiukset on hyvin ym.
      -olen hermo rauniona :D

      • Anonyymi

        Sama juttu


      • Anonyymi

        Tuo olen jännittynyt pitää tosi hyvin paikkansa


    • stalkkerixD

      tyttö ku on kusessa, nii kävelee sen talon ohi 100 kertaa päiväs:DD

    • Viljapelto

      Olen 14-vuotias tyttö ja ihastunut yhteen vuotta vanhempaan poikaan, joka on myös luultavasti ihastunut minuun. Mulla ihastuminen näkyy esim. näin:
      -Hymyilen paljon silmillä ja ihan suulla :D
      -Esitän välinpitämätöntä
      -Tuijottelen paljon ja usein pitkänkin matkan päästä
      -Esitän coolia
      -Pukeudun tarkemmin ja huolehdin ulkonäöstä enemmän kuin yleensä (mutta en mitenkään feikisti)
      -Ihastuksen ollessa kuuloetäisyydellä juttelen kavereiden kanssa kiinnostavista asioista ja bändeistä (tiedän, että meillä on paljon samoja mielenkiinnon kohteita)
      -Välttelen suoraa katsekontaktia (mutta jos sellainen sattuu, hymyilen koko loppupäivän itsekseni :D)
      -Teen asioita, jotka herättävät toivottavasti ihastukseni mielenkiinnon

      Vähän off topic mut oli pakko avata mieltäni :)

    • poika 13v

      Ehkä just ja just puolet noista on totta, mutta ei kaikki

    • anskuliii3

      Surullinen olo, ykskään jätkä ei tee mulle tollee....

    • 2223222222

      4 kohta niin totta

      • Huoh!

        Eräs poika täyttää jotkin noista käyttäytymisestä, mutta en ymmärrä miksi hän viimeksi karkas pois facesta, kun pistin neutraalin viestin? :/ Onko muilla käynyt ihastuksensa kanssa samoin? Onko se vaan ujoutta vai kiinnostuksen lopahtamista? Ja pitäisikö minun kysyä häneltä, että ahdistanko häntä liikaa?


    • hjfjcs

      No ite oon tyttö ja mulla on ohastus ja kerroin sille ite että tykkään siitä, sano ettei tyklää takas eikä halua tutustua kuvei tunneta muutenku ollaa samal luokal ja sano syyks että kuullu musta jotai juttuja yli vuos sitte. Kuitenki ollaan työparit yhes ainnes mis ne parit arvottiin, ja yhel toisel tunnil oltiin kumpiki ihan punasia kylläki nii tais valehdella ettei tykkää?;)

    • hoohoo7hoo

      mulla sama tilanne ku tolla viimesellä kirjottajalla. (hjfjcs) Oon kans tyttö ja oon ihastunu 2 vuotta vanhempaan poikaan jolle oon sanonu että tykkään siitä mutta se ei tykkää musta. sit mun kaveri on se mun kaverin kaa samalla luokalla niin se oli sille sanonu että ei tykkää musta sen takii ku ei tunne mua..tiijä sit mikä on totta..mut kyseinen poika aina kattoo mua silee kummallisesti :) en oikeen ota selvää siitä..ehkä se ei vaan oikeesti tykkää musta...koska oon vittu, pikkuseiska :D kauhee angti päällä.

      TUMPSAHUTTAAKO?! ONKO NÄÄIN?! :D mein luokkalaiset on niin kivoja!!

      • hoohoo7hoo

        anteeksi kirjotusvirhet totta hoohoo7hoon teksis..oon sama ihminen mut eri nimellä


    • vakoilija ;p

      siis mä ainakin teen näin
      1. Katson silmiin (rohkea kun olen;)
      2. Kävelen ohi välinpitämättömästi
      3. Hankkiudun lähelle kuuntelemaan mitä se puhuu
      4. Vakoilen:D

      • asdefrgthjkil

        " 2. Kävelen ohi välinpitämättömästi" MIKSI?! Miksi ihmeessä?
        Yks poika tekee mulle samalla tavalla: välillä hymyilee ja katsoo ja heti seuraavana päivänä ei kato ollenkaan. Musertavaa:c


    • hihihii

      meillä on ihastukseni kanssa vain sellaista tuijotusta että molemmat katsoo toisiaan ihan liian pitkään.. Tuijottaa vaan mutten silti ole varma sen tunteista.. Voisko noi pitkät katseet olla varma merkki? Hihii!!

      • ihasssshtunut

        Mun ihastuksen kans on sillee et se on muute tosi puhelias ja vähä seko ja tollee muiden tyttöjen ja muiden tyyppien läsnäolles mut sit ku mä tuun sinne mis se on, sillee samaan paikkaan ku mun ihastus nii se menee iha hiljaseks ja kurkkii muhun päin hiljaa silmäkulmastaan ja ku katon sitä takas nii se kääntää katseensa pois vähä nolona, välillä on punastellukin. Ja muita tyttöjä kohtaan se on aika raju ja kiusaa niit (ei yleensä sillon kun mä oon paikalla, mut joskus) yleensä se toisten tyttöjen kiusaamine/kiusottelu mun läsnäolles on vaa sellast sanallista. Mua se kyseinen poika, ihastukseni ei oo koskaan kiusannu tai sanonu mulle mitään ilkeetä, ei ikinä! Päin vastoin mua kohtaan se on aika kiltti ja sellane rauhalline ja hiljane ku oon sen seuras/samas tilas. Välillä poika kattelee mua ja on mun näköpiirissä mut joskus se haluu paeta tilannetta mahollisimman kauas. Poika ei yleensä sui hiuksiaan mut mun vieressä tai lähellä ku se on nii se välil tekee niin. Oon myös huomannu että välillä tunneilla ku mä vaikka laitan jalat ristiin nii tää poikaki on tehny niin melkeen heti. Ja ku pyörin kerran tunnil nii poika teki samalla tavalla heti ku olin lopettanu. Pliis vastatkaa haluun tietää tykkääkö tää poika musta ja mitä mun pitäis tehä?


    • 10v Marsufani

      Allekirjotan 1. 7. 9. 11. 15. 18. 30. 10. 3. 4. 8.

    • poika1

      Tää on niin totta!! Asiaa!

    • pieni_ongelma

      Olen noin 90% varma et mun naapurin 3-luokkalainen poika tykkää musta (itse olen noin 5 vuotta häntä vanhempi), kerran jopa sen kaveri tunnusti et se tykkää musta kun menin niitten ohi :P
      Ja tossa pätee aika moniki juttu et yks tyyppi tykkäis musta mut en haluis et se tykkää musta koska se on ns *varattu* mun yhelle tutulle :-/
      mukava tilanne

    • miiku77

      Katseet kertoo kaikista takuuvarmimmin!

    • siitä alkuun

      Melkein hyvä mutta oikeastaan mikään noista ei päde minuun

      • - Rakastunut

        Onko sillo poika ihastunu jos:
        1.kun oon sen lähel se alkaa laittaa hiuksii
        2. Se kattoo hirveesti
        3.Se hymyilee mulle
        4. Sen kamut härnää sitä
        5. Se punastuu ku oon lähellä
        6. Se kattoo pois ku katon sitä
        7. Ku katon sitä silmii se kattoo välil Mua
        8.Se tuijottaa mun persettä xD
        Oispa noi tykkäämisen merkkei


      • 14v poika
        - Rakastunut kirjoitti:

        Onko sillo poika ihastunu jos:
        1.kun oon sen lähel se alkaa laittaa hiuksii
        2. Se kattoo hirveesti
        3.Se hymyilee mulle
        4. Sen kamut härnää sitä
        5. Se punastuu ku oon lähellä
        6. Se kattoo pois ku katon sitä
        7. Ku katon sitä silmii se kattoo välil Mua
        8.Se tuijottaa mun persettä xD
        Oispa noi tykkäämisen merkkei

        Nuo ovat myös ihastumisen merkkejä. Itse käyttäydyn noin. Luulen että hän on ihastunut sinuun.


      • Miltsunii
        - Rakastunut kirjoitti:

        Onko sillo poika ihastunu jos:
        1.kun oon sen lähel se alkaa laittaa hiuksii
        2. Se kattoo hirveesti
        3.Se hymyilee mulle
        4. Sen kamut härnää sitä
        5. Se punastuu ku oon lähellä
        6. Se kattoo pois ku katon sitä
        7. Ku katon sitä silmii se kattoo välil Mua
        8.Se tuijottaa mun persettä xD
        Oispa noi tykkäämisen merkkei

        Sama! Yks jätkä on jo melkein vuoden tehny tulleen ja se on söpöö! ( ja pakko myöntää oon ihan kusessa siihen <3)


      • Anonyymi
        - Rakastunut kirjoitti:

        Onko sillo poika ihastunu jos:
        1.kun oon sen lähel se alkaa laittaa hiuksii
        2. Se kattoo hirveesti
        3.Se hymyilee mulle
        4. Sen kamut härnää sitä
        5. Se punastuu ku oon lähellä
        6. Se kattoo pois ku katon sitä
        7. Ku katon sitä silmii se kattoo välil Mua
        8.Se tuijottaa mun persettä xD
        Oispa noi tykkäämisen merkkei

        Nää kaikki jutut ei päde kaikkiin!!

        Mun ihastus on sanonu mulle että se on ihastunu muhun eikä puoletkaan niistä 32 päde siihen. Kaikki on erilaisia!


      • Anonyymi
        14v poika kirjoitti:

        Nuo ovat myös ihastumisen merkkejä. Itse käyttäydyn noin. Luulen että hän on ihastunut sinuun.

        Tuijotko sen persettä


    • kertokaa..

      hmmm..mul on ongelma ku oon ollu jo jotai 6v yhen pojan kans kaverei.
      ala-asteel tykkäsin siit ja se tiesi sen ku yks mun kaveri kertos sil, mut se jäi sit siihe. nyt se on jo parin vuoden ajan tehny kaikkii noit mitä alottaja listas ylös. esim. ku me puhutaa ni se tulee aika lähel ja sen katse siirtyy aina mun silmistä ensin mun huuliin ja sen jälkeen suoraan mun rintoihin ja se saattaa kuunnella ja vastailla kyl mul mut se ei nosta katsettaan mun rinnoista ja silmist jotenki huomaa et se oikee innostuu ku kattelee mun rintoi(silmät suurenee ja hymy levenee):D ja nyt meil on joku kahenkeskenen "leikki" tai miks sitä nyt voi kutsuu, siis sillast et tökitää sormil kokoaja toisiamme olkapäihi, vattaa, selkää ja kaikkial, ei kuitenkaa niin sanottujen uikkarirajojen sisäpuolel. ollaan kummatki samal luokal ja siis ysil, välil juostaa välkäl ympäri koulun pihaa vuorotellen toistemme peräs ku yritetää tökkii ja tunneistkaa ei välil tuu mitää ku oikee innostutaa ni mennää ympäri luokkaa:D
      sit se just kiusottelee mua ja heittää yleensä huonoo läppää ja jos tunnil juttelen muitten meijjän luokkalaisten jätkien kans ni tää kyseinen poika ilmaantuu siihen ku tyhjästä meijjän keskusteluun mukaan.
      ja yks hyvä esimerkki tost kiusottelust on ku joskus sil on purkkapussi koulus mukana ja meen pyytää silt purkkaa ni se antaa sitä mun kavereil ja sit vaa virnistellen kattoo mua ja hekottaa ku intän sil et saisin purkkaa. sit se yleensä koulun jälkee vast bussis antaa mun purkkaa ku tarpeeks kinuun tai sit ei ollenkaa..
      ite haluisin olla vaa frendi mut en sit tiiä mitä se aattelee.
      onko se teijjän mielest ihastunu vai ollaanko me vaa hyvii ystävii ja kuvittelen kaiken. ku tää on tosi mutkikasta ku oon ihastunu yhtee toisee jätkää mikä ei huomioi mua ollenkaa.. ja sit on viäl se ku ollaa aika pienes koulus, siäl on jotai pääl 200 oppilast ni melkee kaikki ne luulee et mulla ja täl pojal ois jotain.. mä ainaki pidän tätä poikaa enemmän mun veljenä ku minään muuna:D.

      • Anonyymi

        Sano sille et tykkäät siitä mutta et sillä tavalla


    • kertokaa..

      ja sit viäl ku meil oli yhel tunnil joku juttu et oltii koko luokka piirissä ja sit piti heittää lankakerä sillee et siit jää lankaa sul ja ku kerä on sulla ni pitää sanoo joku juttu miten maailma ois parempi paikka, sit ku kaikil on heitetty ni siihen tulee sellane jännä kuvio siit langast piirin keskelle, osaan selittää:D nii ja ku siin ei ollu enää montaa kenel heittäis ni heitin sen tälle pojalle ja sit ku sen piti sanoo joku asia ni se sano et rakkaus ja katto mua ja punastu..:D

    • Vähäsöpööhei

      Mun ihastus tekee noista jutuista monia ku näkee mut :3 niinku esim hymyilee,kattoo pitkää,koskee naamaansa, laittaa hiuksiansa ja se on muute söpö näky :33 jajaja rupee esittää "coolia" et sais mun huomion ja usein oon tajunnukki et siks se rupee sillee kovisteleen et sais mun huomion ni oon sit antanu sille huomioo ;3

    • Joku vaan

      Voisiko " Kiusaaminen " tarkoittaa ihastumista ? Jos poika siis kiusaa tyttöä?

    • Pihkatytttö

      Moi! Meidän luokalla oleva poika. Aina kun katon sitä niin se punastuu ja haroo tukkaa. Ja sit kun meillä vaihtuu järkkä niin se sama poika istuu mun vieressä. Ja kaiken lisäksi mun luokkan 3besuu kyylää mua kun katon sitä
      Ja sit ne kyselee multa et Tykkäätkö Konstasta ja mä oon sillei et ihanniinku en kuuliskaan ja ne vaa kyselee.

    • Tyttö333

      Mä oon ihastunut taino melkeen vois sanoo et rakastunut mut kumminkin tykkään yhdestä pojasta joka tykkää minusta ja minä pojasta. Poika on todella todella ujo niinkuin minäkin ja minulla yleisiä ihastuksen oireita ovat nämä (poika lähellä,luokassa yms)

      Minä

      1. Todella jännittynyt
      2. Kädet tai jalat voi ruveta tärisemään kesken tunnin
      3. Hengitän kovaa
      4. Menen joskus punaiseksi
      5. Kädet hikoaa
      6. Katson poikaa ja jos hän katsoo minua (yleensä) käännän pään ja olen niinkuin en olisi katsonut.
      7. Puhun tunneilla vähän pelokkaasti
      8. Vilkuilen sivusilmällä poikaa koko ajan
      9. Ajattelen poikaa koko ajan




      Minuun ihastunut poika

      1. Rauhaton
      2.rämplää kynää tunnilla
      3.on kömpelö,pudottaa tavaroita
      4. Jättää jotain erityisiä tunteja pois (esim pari tanssi)
      5. Ujo
      6. Punastuu joskus
      7. Hän katsoo minua, jos minä katson kääntää päänsä (:D)
      8. Katsoo todella paljon minua (kaverit huomanneet)

      sen yleensä tietää tykkääkä poika sinusta jos hänen kaverinsa tökkivät häntä sinuun tai kiusaavat poikaa (töniminen,käsiksi käyminen)

      • pihkatyttö

        Sama täälläkin!!


      • Anonyymi
        pihkatyttö kirjoitti:

        Sama täälläkin!!

        Se on ärsyttävää kun kaverit sanoo mun ihastuksen kuullen (joka on itseasiassa ihastunu muhun) jotain ”Cc” ja sen jälkeen tuijotan niitä vaan tosi murhaavasti😑


    • Ihastunutyttö

      Vähä vanha keskustelu mut voi voi kerron siltixD eli mä alotin just syksyllä amiskan ekanvuoden ja yks poikaki alotti tänä vuonna amiskan. Ja mä oon ihastunu siihen ehkä vähäsen vaikka en tunne sitä yhtään eikä sekään mua. Ollaan siis eri aloilla. AINA ku nään sen ja se näkee mut niin katotaan toisia tosi pitkään ja näi. Ja kerran se oli kavereidensa kanssa koulun sohvilla istumassa ja mä olin kans parin kaverin kanssa siellä mutta istuttiin penkeillä(sohvan vastapäätä) niin yks sen kaveri sano jotai hauskaa/noloo siitä ihastuksesta (sovitaan et sen nimi alkaa A kirjaimella) mulle ja mun kavereille, sit se nauraa ja menee vähä punaseks ja kattoo mua ja hymyilee ja nauraa samalla, ja ku mäki nauroin ja hymyilin sille niin katseet kohtaas taas ja kateltiin toisia aika pitkään taas

    • Eräs_tyttö_

      Mun paras kaveri (poika) on ehkä ihastunu muhun, en oo varma. Noista ei löytyny paljoo semmosia juttuja joita se tekee. Mut aina esim. ruokalassa se varaa mulla paikan sen vierestä, se nauraa aika helposti ja se sano et oon sen jumala xD. Ja kun se oli meillä, se melkein raiskas mut xD. Se siis tuli hyppiin mun päälle silleen oudosti kun makasin sängyllä. Osaako joku sanoo näistä, tykkääköse musta?

      • Anonyymi

        Ehkä ehkä🤔


    • Emmiz_

      Oon kolmos luokalla ja yks Benjamin pyörittelee mun hiuksia tuijottaa mua koskee muhun usein ja kerran ku menin luokan oven eteen sillee ett kukaa ei pääse sisää sit sanoin ett sano salasana sit benjamin yritti tunkee mun toisest kädest läpi ja toinen poika toisesta nii sitte ku en jaksanu enää pitää nii benjamin otti mun kädestä kii ja vei mut mun pulpetille ja sano leikillä ett oo koti arestis ja sit se kattoo mua koko tunnin ja sanoo mulle I look at you :D ja mun kamut sanoo ett on päivän selvää ett se on vähä ihastunut muhun xD

    • apuaa___

      mitä mieltä te muut ootte siitä,kun olen ihastunut luokallani olevaan poikaan ja poikakin katselee minua silmiin, hymyilee ja välillä koskettaa kylkee ja käteen. Poika myös "painii" kavereidensa kanssa, ja katsoo samalla minuu silmii. Oliskoha miul mitää mahiksii hänee,mitä oote mieltä? Mutta muutama kk sitten,laitoin pojalle viestii "moi" eikä poika vastannut siihen, ja snäpissäkään ei vastannut, avasi vain :/

      • mooiiiii

        Kyl toi voi olla aika varma merkki mutta en osaa sanoa tuolle että se ei ole vastannut


    • Liikuttuja16

      Liikutuintosipalji

    • Söps

      Oon ite ihastunut meidän luokan poikaan mut en tiä tykkääkö se musta. Oon 12 vee.Se istuu mua vastapäätä koulus. Ja välillä kattoo mua ja kun katon takas se kääntää tosi nopeest päänsä pois. Ja kerran matikan tunnill se kosketteli mun varpaita ja oli ihan tavallisesti. Se halus vaihtaa matikankoetta(kattoo mun koetta ja mä katoin sen) . Välillä "kiusaa" ja hymyilee ihanasti.

      Auttakaa joku !!!!!! itte oon sitä päätä pisempi( oon 177cm) mut en tiä onko se kiinnostunu musta



      AUTTAKKAA JOKU!!!!

    • boy79

      1 ja 7 oli ainoita jotka näkyy mun käytöksestä. Aika huonosti tehty

    • Ihastunuttyttö

      Apua kaivataan!

    • Jännittynyt

      Voiko poika olla ihastunut jos se töllää mua 24/7, tulee lähelle välitunneil ja esittelee temppujaan mun lähellä

      • miir

        auta ensin minua!


      • Anonyymi

        Voi ihan hyvin ollakin




        Pojista ei ota selvää


    • Auttak

      Auttakaa! Eli oon 10 syksyllä 11. Oon huomannu että yks poju katselee mua aina ja kun katson takaisin se kääntää äkkiä katseen pois. Sitten se haroo hiuksiaan, nojailee oviin kun olen lähellä, koskettelee kasvojaan, ja yhdesti ( vähän aikaa sitten) se oli jättänyt jonkun sen piirrustuksen MINUN NAULAKON PÄÄLLE! Aww! Se on 12 vee. Olen itsekin ihastunut häneen<3 niin unohtui melkein, hän oli tulossa kavereidensa kanssa jostain niin kun se näki minut hän hymyili ja taisi silmääkin iskeä ;) ja yhdesti hän vakoili minua :-P olisi kiva saada tietoa että mitä sen päässä liikkuu

    • myönnänolenihastunut

      onko poika ihastunut kun kattelee paljon jopa sen kaveritkin hämmentyy ku tuun johki lähipiirii :'D molemmat kääntää päätä poies ohikulkies :Dja sil meneillää usei joku kampaamo tukankaa xd

      • Jujd

        Ehkä?


    • Jaa.

    • ei.oo.totta

      Keksi jotain uutta. Toihan on kuultu jo miljoona kertaa! Ja en minä ainakaan noilla tavoin käyttäydy jos naisen näen. Enhän mä kadullakaan muuta ehtis ku pelleillä ku naisia tulee vastaan. Lähteet oli google?

    • TäsJotain

      Mä oon tyttö ja kun oon hastunu ni käyttäydyn näin
      Pyrin lähelle
      Yritän jutella nahdollisimman paljon
      Ja oon koko aika ihan punanen ku tomaatti ja hermona❤

    • Sisd

      Hei halo!! Tyypit vai oottekste alieneit?! Jos kerrotte tollasen epätarkat kuvauksen niin ei me voida tietää siitä! Tyypit tyylii pakotetaan kertoo et joku tyyppi tykkäis niistä.. Te taidatte olla ite niitä ihastujia..😂Niinku läänin viittikö tääl on muil omiiki ongelmii...LOL

    • Ihastunut___

      HEII! EN UKO ETTÄ KUKAAN TÄTÄ ENÄÄN LUKEE MUTTA JOO:
      Meijä luokalla on yks poika joho oon aikaa pahasti lätkässä. Samoin mun kaveri, mä ja mun kaveri (se joka on lätkässä samaa tyyppii uknow) ollaan ihan hyvissä väleissä silti. Itseasiassa se on mun paras kaveri. Mutta ollaa sen pojankaa aika hyvii frendei jne. Nähää joskus. Ku sil on sellane ananas-tukka, ni yleensä teen sille ponkkarin. Aina ku kysyn silt et "voinks tehä ponkkarin sulle?" Ni se näyttää silt, et se koht räjähtäis ilosta. Merkitseeks tää mitää?

      • Mnnbi

        Ei.


      • Variksenpelätti
        Mnnbi kirjoitti:

        Ei.

        Ei niin.


      • Az_ddi3

        En kyllä usko sen merkitsevän mitään.


      • Boljoppi

        Ei merkitse.


    • Ihastunut123

      Oon 14-vuotias tyttö ja tykkään yhestä pojasta. Mua kattoo aika monet pojat mut tää poika katsoo jotenkin erilailla ja enemmän. Se hymyilee mulle. Ja ainaku tuun sen lähelle nii se yrittää saada katsekontaktii. Se hymyilee myös mulle aina ku meiän katseet osuu. Sit se aina haroo sen hiuksia ku tuun sen lähelle. Ja vähä aika sitten se alko seuraa mua instagramissa. Mut se ei tykkää mun kuvista vaikka oon julkassu sen jälkeen ku se on ruvennu seuraa mua. Tykkääköhä se musta? Auttakaa! Mun kaverit on vissiin menos sanomaa että tykkään siitä.

    • Hullaantunu

      APUAAA!! :O tarviin apua. Mä oon ihastunu yhteen mun tuttavan miehen poikaan joka on mun kaa kaa saman ikänen molemmat ollaan10 vee ja nelosluokalla molemnat. Kun käyn siel muk tuttavalla joka on siis jo aikuinen nii setassun ja sen isoveli on joskus sielä
      Kun viimeks se oli siel nii se kiusotteli ja kun se mun tuttava kysy kumpi haluu viedä heinät mr kettusen heinät nii kun mä sanoin et mä haluun nii mii se äkkii sano et se kansei ja kun kannoin oikeesti painavaa heinäsäkkiä nii se tulilähtee siihen hymyille kysyy et tarvinko apuu ja kun sanoin et en tarvii nii se sano vaa et tietenki tarviit senkin höpsö siis se sno kiusotelle ja sit kun kannetiin yhes heinäsäkkii se sano et se oli kertonu kaverrilleen et se tuntee. Yhen kivan tytön (tyttö olin siis minä) ja sen kaverit oli kiusotellu kysyen et onko se ihastunu nii se oli vastannu et EI! Ja sen jälkee se kerto mulle punastellen et mä oon tosikiva _kaveri_ :D olin onnesta soikee XD

    • Ja tyttöjen pään sisällä pyörii jotai niin outoo ettei vaa tajuu

      • VittuMieti

        Mulla on paras vinkki sulle saada naisii
        1. TÄMÄ: Älä stressaa joka asiasta ku oot jonku tytön lähellä, helpottaa nii vitusti, aattelet vaa että se on joku perus frendi jolle puhut

        2. Vittu ystävysty sen kanssa, mitä vittua sä luulet että se alkais sun kans olee jos ette ees tunne toisia kunnolla

        3. Sitte ku ootte frendei nii alat flirttailee vähä väliä

        4. ÄLÄ etene liian nopiasti

        PLUSSAA
        - Jos sulla on joku harrastus, hyvät sulle, jos ei, hanki vittu. Tytöt tykkää jos sulla on jotaki muutaki hommata ku tekstata sille 24/7 tai pelata 24/7 yksinään.
        - ÄLÄ kohtele niitä jumalina vaan, ihan perus kavereina.

        Tällä hetkellä yks tyttö 70% mahdollisuudella tykkää musta. VAIKKA mä tiiän että se tykkää musta, mä en kuitenkaan kysy sitä että alax olee. Arvaa miksi, NO VITTU ME EI VIELÄ TUNNETA TOISIA KUNNOLLA


        Mä oon oppinu nämä kokemuksesta. Kun mä aloin tekee näitä juttuja, elämä helpottu 100%. Kokemuksella tulet ymmärtämään todella hyvin nämä


      • Anonyymi
        VittuMieti kirjoitti:

        Mulla on paras vinkki sulle saada naisii
        1. TÄMÄ: Älä stressaa joka asiasta ku oot jonku tytön lähellä, helpottaa nii vitusti, aattelet vaa että se on joku perus frendi jolle puhut

        2. Vittu ystävysty sen kanssa, mitä vittua sä luulet että se alkais sun kans olee jos ette ees tunne toisia kunnolla

        3. Sitte ku ootte frendei nii alat flirttailee vähä väliä

        4. ÄLÄ etene liian nopiasti

        PLUSSAA
        - Jos sulla on joku harrastus, hyvät sulle, jos ei, hanki vittu. Tytöt tykkää jos sulla on jotaki muutaki hommata ku tekstata sille 24/7 tai pelata 24/7 yksinään.
        - ÄLÄ kohtele niitä jumalina vaan, ihan perus kavereina.

        Tällä hetkellä yks tyttö 70% mahdollisuudella tykkää musta. VAIKKA mä tiiän että se tykkää musta, mä en kuitenkaan kysy sitä että alax olee. Arvaa miksi, NO VITTU ME EI VIELÄ TUNNETA TOISIA KUNNOLLA


        Mä oon oppinu nämä kokemuksesta. Kun mä aloin tekee näitä juttuja, elämä helpottu 100%. Kokemuksella tulet ymmärtämään todella hyvin nämä

        Lisäisin vielä sen että kaikki tytöt ei tykkää kiroilusta

        Esim minä


    • Pipipipipää

      Mun ihastus tuijottaa mua kokoajan ja se sano ettei mun tarvi mennä kattoon kauhuelokuva jos en haluu:D Se oli tunnilla Viljanen kuulemma ja ku tulin luokkaan (istun sen vieressä) se alko puhumaan, sillä on kokoajan tarve naurattaa mua jne

    • Fuckthisshit

      Oh god. Oon ollu ihastunu samaan poikaan joku nelisen kuukautta, ja tää on toisin sanoen ollu ihan hirveetä. Nyt oon vihdoin löytänyt tyypin, josta tykkään, ja sekin tykkää musta, mutta vanha ihastus jäi kaivelemaan. Yks ilta heitettiin snäpissä sen kaa läppää jostain, ja jossain vaiheessa meni siihen, et siitä olis kiva panna mua, ja että haluis menettää neitsyytensä just mun kaa. Ei se muille tytöille tollasta sano. Nyt oon taas ihan palavasti ihastunu tohon poikaan. Mitä tehdä?

    • Epävarma

      Minä ihastuessa(olen siis tyttö):
      1. Levoton kun tiedän ihastuksen olevan lähistöllä.
      2. Vakoilu ja tuijottelu.
      3. Jatkuva hymyily. Saattaa hämätä, hymyilen usein myös kavereiden seurassa.
      4. Saatan kiusoitella.
      5. Katseen kääntäminen nopeasti muualle ihastuksen huomatessa tuijotuksen/katselun.

    • Miullaonviiltelyarpia

      Tos on paljon sellasii jotka ei liity siihen mitenkään.

    • Jokutyttö__

      Minä kun olen ihastunut rinnakkaispoikaan aivan äärettömästi❤
      -Tuijotan/katson häntä usein
      -Ainakun ihastus on lähistöllä, niin jännittää, kädet hikoavat
      -Yritän nähdä hänet ainaku mahollista
      -En haluu jäädä pois koulusta, että näkisin pojan
      -Etin aina hänet jos häntä ei näy
      -Jos ollaa esim. Samassa hississä, maha kipeä jännityksestä ja tärisen :D, en jaksa enempää luetella näit..
      Mut oon huomannu, et poikakin taitaa tykätä musta 😍❤
      Joskus katseet kohtaavat, ollaan juteltu melki päivittäi mesessä 😍 Pari kertaa hymyilly mulle kun ollaan oltu kahestaan katsekontaktissa. Kerra välipalalla ku katoin häntä, niin käveli nopeasti pois näkyviltä ja näytti outoa ilmettä. Siin ny jotai ainaki.
      Me ollaa oltu samas luokassa peruskoulusta 4luokalta asti. Mä niin oon niin ihastunu että... ❤❤❤❤❤ Aijon vielä kysyy että haluukse olla mun poikaystävä...

    • Tervevaanjaöitä

      Kiinnostava keskustelu.

    • Anonyymi

      Oon ihastunu vuotta vanhemapaan tai saman ikäiseen enkä tiiä ees se nimee mitä teen?

      • Anonyymi

        Oletko tyttö vai poika? Yleensä jos poika on ihastunut se yrittää saada katsekontaktia kaukaa ja läheltä. Jos olet ihastunut poikaan ja kuljet bussilla kouluun hmu sc: oliver2snp Yleensä ihastunut tyttö kääntää katseen pois kun katseet kohtaavat pojan kanssa. :)


    • Anonyymi

      Heh voiku se olisikin noin niin.... menin yläkouluun vitutti koko paska viime exän jäljiltä suhde meni päin vitttuu kun se yritti itsarii niin kuitenkin tapasin tytön niin sitä koulukiusattiin jne se oli masentunut se ei huomannut mun ihastusta ennen kun suojasin sitä yheltä nyrkillä sen jälkeen hakkasin ne paskaks ei oo enää kehdannut ees mennä puhumaan sille ja jos ne menee mun ohi nii lähtee karkuu lmao kertokaa jos ne teidän mielestä ansaitsi sen yheltä murtu nenä ja toinen sai vaan mustelmii mul tuli musta silmä ekastlyönnistä mut juu mielestäni se oli sen arvosta

    • Anonyymi

      Siis mä oon nyt puhunut yhdelle pojalle se tuli kommentoimaan johonki mun ms juttuu ja siitä se sit lähti ollaan pelattu paljon toteee... Eli ehkä asioita mitä en ois halunnu tietää mut snäpätään joka päivä (meil on 20streak eli ollaan tunnettu niin kauan) mut se on aina sillee et väsyttää meen nukkuu tai sit sil kestää 5min avata se mun snäppi

      No mä kysyin silt sit joskus et haluisko alkaa ja se oli sillee et ei olla nähty ja tällee jonka ymmärrän ku sanon itekki tollee kaikille.
      Sit se on välil sillee et mul on kylmä tuu lämmittää jne.


      Mutta tänään olin kapessa ja se oli sillleee (varmaa kaikille) "tulkaa morol"sit olin sille sillee et tuu tän cittarii ku olin siel syömäs mun kaverinkaa
      Sit se oli sillee no okei
      Ja mä jouduin menee sin ulos ku ei suostunut tulee ite sisäl. Ni mä sit menin sinne sillee vitun cringesti et" moi" sit se oli sillee "häh" ja häivyin 😂se oli niin noloo se näytti ihan erilaiselta (se on 05 ja mä oon 06 ja se näytti ihan joltain 16v)no sit se oli sillee et "kyl mä tiiän t oon ruma mut ookoo" ja mä olin vaan sillee "Eiku mä oon" sit se vastas"no mä meen" sit olin sillee et tuu tän ja jotain ja sit se ei suostunut ni menin taas sinne ulos
      Sit olin uudestaa sillee "moi näytät erilaiselta"
      Sit en tiiä mitä vastas mut sit me vaan seistiin siin ja mä olin vaan sillee "tä on vitun cringee" sit se oli"mikset sit puhu jotain"sit puhuttiin ehkä pari lauset ja seistiin jotain 5min siin sil oli niin matala ääni ja vielkku oltiin siel ulkona ni en kuulu mitää
      Se ehkä sano jotain et pitäis Men himaa ja sit olin jossain kohtaa sillee et "Okei moikka" tai jotain ja sit mä heilutin ni se heilutti sillee *mitä vittuu*ilmeellä takas

      Ja me siis katottiin toisiimme välil ja sit mä vaan katoin kokoajan jonnekki taakse et esitin et katoin jotain vittua ja sit kyl me jotain naurettiin ja hymyiltiin mut🤷‍♀️🤷‍♀️se oli vaan niin akwardii

      Et auttakaa

    • Anonyymi

      Siis mä oon nyt puhunut yhdelle pojalle se tuli kommentoimaan johonki mun ms juttuu ja siitä se sit lähti ollaan pelattu paljon toteee... Eli ehkä asioita mitä en ois halunnu tietää mut snäpätään joka päivä (meil on 20streak eli ollaan tunnettu niin kauan) mut se on aina sillee et väsyttää meen nukkuu tai sit sil kestää 5min avata se mun snäppi

      No mä kysyin silt sit joskus et haluisko alkaa ja se oli sillee et ei olla nähty ja tällee jonka ymmärrän ku sanon itekki tollee kaikille.
      Sit se on välil sillee et mul on kylmä tuu lämmittää jne.


      Mutta tänään olin kapessa ja se oli sillleee (varmaa kaikille) "tulkaa morol"sit olin sille sillee et tuu tän cittarii ku olin siel syömäs mun kaverinkaa
      Sit se oli sillee no okei
      Ja mä jouduin menee sin ulos ku ei suostunut tulee ite sisäl. Ni mä sit menin sinne sillee vitun cringesti et" moi" sit se oli sillee "häh" ja häivyin 😂se oli niin noloo se näytti ihan erilaiselta (se on 05 ja mä oon 06 ja se näytti ihan joltain 16v)no sit se oli sillee et "kyl mä tiiän t oon ruma mut ookoo" ja mä olin vaan sillee "Eiku mä oon" sit se vastas"no mä meen" sit olin sillee et tuu tän ja jotain ja sit se ei suostunut ni menin taas sinne ulos
      Sit olin uudestaa sillee "moi näytät erilaiselta"
      Sit en tiiä mitä vastas mut sit me vaan seistiin siin ja mä olin vaan sillee "tä on vitun cringee" sit se oli"mikset sit puhu jotain"sit puhuttiin ehkä pari lauset ja seistiin jotain 5min siin sil oli niin matala ääni ja vielkku oltiin siel ulkona ni en kuulu mitää
      Se ehkä sano jotain et pitäis Men himaa ja sit olin jossain kohtaa sillee et "Okei moikka" tai jotain ja sit mä heilutin ni se heilutti sillee *mitä vittuu*ilmeellä takas

      Ja me siis katottiin toisiimme välil ja sit mä vaan katoin kokoajan jonnekki taakse et esitin et katoin jotain vittua ja sit kyl me jotain naurettiin ja hymyiltiin mut🤷‍♀️🤷‍♀️se oli vaan niin akwardii

      Et auttakaa

    • Anonyymi

      Mä sanoin tytölle että tykkään susta ja se vastas et aha

    • Anonyymi

      Mun ihastus istu vaa mun viereen randomisti ku odotettiin et päästään luokkaan xD

    • Anonyymi

      Jooh, empä enää tarvii näitä

    • Anonyymi

      kiitos tiedosta. oli todella hyödyllistä tietoa!!::::))))

      • Anonyymi

        Tiedät kai, että jokainen ihminen on yksilö, eikä kaikki ole samanlaisia?


    • Anonyymi

      Olen tyttö

      Esim jos yks meijän luokkalainen poika kattoo mua laitan hiuksia paremmin
      -hymyilen paljon ja nolostun
      -ajattelen häntä pitkään
      -poika hymyilee takas
      -alkaa juttelee toisen pojan kaa
      Tuijotaa mua tunnilla
      -haroo hiuksia

      Haluaisin jutella sen kaa mut en uskalla
      Koska pelkään että muut meijän luokkalaiset pilkkaa mua
      Haluaisin tietää onko hän ihastunu muhun

    • Anonyymi

      Lähetin eilen mun ihastukselle että Moi eikä vastannu,mutta koulussa eli tänään ekalla tunnilla se kysy luokassa et Miks lähetit eilen mulle Moi,sanoin että miksi en koska en uskaltanu tunnustaa sitä et oon ihastunu koska pelkäsin et koko luokka naurais

    • Anonyymi

      Oon siis tyttö ja ku mä oon ihastuksen lähel nii oon aik tämmönen

      1.yritän (esim. Tunnill) tuijottaa sitä nii et kukaa muu ei huomaa ku se(niinku vihjailee)
      2.puhun "siisteist" jutuist mun kavereille ku se on lähel et se kuulis
      3. yritän olla aika huomaamattomasti ja normaalisti
      4.Laitan hiuksii uusiks ponnarille
      5.nauran sen jutuille ja yritän olla itekki hauska
      6.vältän suoraa katsekontaktii ku puhun sille tai ku en oo sen kaa kahestaa
      7.Koitan olla aika lähel, mut sillee et sitä ei huomaa, tai et tuun mun kaveriporukan kaa sen kaveriporukkaa
      8.Punastun, mut tää ei oo jätkuvaa
      9.en tee koskaa aloitetta tai tuu ite puhuu(ootan et se tekee sen)
      10.oon ku en välittäis

      • Anonyymi

        Samoiiin


    • Anonyymi

      Auttakaa!!
      Elikkä siis oon ihastunu mun rinnakkaisluokkalaiseen ja en oo varma tykkääkö se musta. Eli voitteko kertoo onko se ihastunu muhun, kun se on tosi kohtelias mulle ja laittaa mulle paljon snappejä. Se on myös meinannu kaataa mut neljä kertaa ja luisunu koulunpihassa jäällä mua päin.
      Voitteko Auttaa??

      • Anonyymi

        Saattaa olla. Tutustumalla se selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla. Tutustumalla se selviää.

        Mutta koska oon niin ujo en uskalla kertoo sille niin mitä teen


    • Anonyymi

      Entä jos joku on poika on ihastunu suhun mutta itse ei oo ihastunu siihen mutta ei halua pahoittaa sen mieltä mutta ei myösköän halua näyttää typerältä jos esim: Tuijottaa tai hymyilee

    • Anonyymi

      Kiinnostava aihe ja muhun on noin tuhat poikaa pihkassa

    • Anonyymi

      Joo omg noin aina käy, kun jutellaan ja sit kerran ku oltiin vierekkäin pelaa jotain peluu ni se hipas mun jalkaa 3 kertaa ja se ei uskaltanu tulla mun kaa kahdestaan kesoon ja punastuu aina ku jutellaan ja kaikkee mitä tossa sanottiin ni se tekee niitä. Oot kyl tosi taitava kertoo mitä pojat ajattelee 👌🏻

    • Anonyymi

      Ihan väärin

    • Anonyymi

      Ookei. Hommahan on tämmönen. Tykkään yhdestä meidän luokkalaisest pojasta ja must tuntuu et se pitää musta. Mut en oo ihan varma. Se tuijottaa mua tunneilla ja mä sitä. Nään välillä sivusilmäl et se kattoo mua. Se tekee kans montaa noista jutuista, mut en uskalla lähestyy sitä. Pitäskö vaan odotella mitä tuleva tuo?

    • Anonyymi

      Jos tyttö on ihastunut....
      1. Haluaa nähdä katsooko poika juuri sinua.
      2. Nauraa tavatessasi sinut.
      3. Tytön on katsoo pikaa kun on mahdollista.

    • Anonyymi

      Kannattaa lähestyä poikaa silleen hitaasti
      Esim näin
      Sä:
      -Moi mikä on sun lempi väri?
      Poika:
      -Sininen
      Noin tos oli 1 esimerkki jos haluut lisää niin voin sanoo sulle niitä

    • Anonyymi

      En tiedä mut tää on huono eli yks poika pyysi mua kävelee sen kaa kouluu ja huomenna mä kävelen sen kaa.mua jännittää vitusti

      • Anonyymi

        Selvisitkö? Mitä juttelitte?☺️😏


    • Anonyymi

      En tiiä onko mun ihastus ihastunut minuun koska se joskus tuijottelee minua tai jotain siinä lähellä ihan jollain lasittuneella katseella ja joskus se puolusti mua mutta toisinaan se ei näytä yhtään kiinnostuneelta

      • Anonyymi

        Kiitos muuten kivoista vinkeistä. 😛


    • Anonyymi

      Nappiin meni

    • Anonyymi

      Totta

    • Anonyymi

      Sori vähän myöhään mutta kiitos olen ihastunut yhteen poikaan se on söpö ja en voi lakata katsomasta sitä 🤭

    • Anonyymi

      Oon ihastunut, sain hänet jopa mun iki omakseni poikaystäväks! ❤️

    • Anonyymi

      Mulla sama. Varsinkin toi koskettaa "vahingossa". Hei oikeesti, vois se mun ja seinän välistä änkeeminen loppua😂

    • Anonyymi

      Montata asiaa kerralla, jo kymmenitrtäinkin :D

    • Anonyymi

      Apuaaah!!
      Oon tyttö ja oon ihastunu poikaan, joka on mun kaveri. Juttelen ja snäppään sen kaa tosi paljo, mut en tiiä tykkääkö se mustaa!! Apuaa :(

    • Anonyymi

      Itse minuun ollaan ihastuttu pelissä ääneni vuoksi pelin nimi fortnite

    • Anonyymi

      Ite ihastuin yhteen poikaan koska se kehu mun hiuksia. 🤭 Kädet alkoi tärisemään ja syke nousi myös, huomasin siitä, että olin ihastunut. Mutta en uskalla kertoo sille, että oon ihastunut kun ei se mulle muuta ole puhunutkaan. 😫

    • Anonyymi

      No tää tapahtu siis tänään, niin siis luulisin että se on ihastunu muhun koska se oli tänään koulussa tälleen: Hymyili mulle tunnilla, yritti tulla aika lähelle silleen ja tuli mun kaa samaa matkaa kotiin pyörillä ja puhu mulle siinä samalla..

    • Anonyymi

      OMG toi vika tapahtuu aina ja hän tuijottaa minua aina ja hymyilee samaan aikaan mutta hän on ujo emme paljoa puhu olen sille joskus moi sanonut ja hän sanoi takaisin hymyillen moi mutta se näytti hankalalta sanoa häneltä...

    • Anonyymi

      Niin totta!:) Meidän luokalla on yks joka aina yrittää jotain kun olen hänen lähellä. Hän tekee juuri noita asioita kun on lähelläni... Hieman ärsyttää, hieman ilahduttaa että joku välittää/tykkää minusta.😄😏☺️ Onhan hän toki mukava, muttei ehkä vielä...😏

    • Anonyymi

      Tykkään yhest mun luokan pojast ja se kattoo mua joka päivä ja hyvmyilee. Joittenki mun kavereittenki mielest se tykkää musta😊

    • Anonyymi

      Mä kysyin yhtä tyttöö joka on ihastunut muhun mut se ei haluu lähtee mun kaa syömään ravintolaan

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Mul on sillee että oon ihastunu mun luokkalaiseen. Sitä kiinnostaa mun asiat ja ollaan muutenki tunnettu 12v... oon kertonu mun tunteist sitä kohtaa ja se sano et silläki on mua kohtaa ees jotai. Nään sellasii söpöi unii meist ja aattelen sitä koko ajan. MUTTA mun parhaat ystävät (kolme poikaa) on tätä jätkää vastaa nii menettäisin tosi paljon kaverisuhteita. Mitä teen?

    • Anonyymi

      tolainen on meidän luokan onni kaikkia poikia kohtaan [onni on poika]

    • Anonyymi

      Oon ihastunut yhteen tyyppiin ja se tekee mua kohtaan kaikkia noita, taidan tietää seuraavan😁

    • Anonyymi

      Kiitos kyselystä ihan paras kysely

    • Anonyymi

      <3

    • Anonyymi

      Suurinosa pätee tyttöihinkin

    • Anonyymi

      Olen sinkku ja oon vasta 12 vuotta niin miten mä saan ihastuksen, koska mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta niin miks kukaan ei pidä musta? Haluun olla jonku kaa yhessä!🥺🙏🏼❤

    • Anonyymi

      Mun... ihastus tekee noita kaikkia

    • Anonyymi

      Helou, olen 18-vuotias mies olen hieman adhd.

      Miks mä ees kirjotin ;-)

    • Anonyymi

      Se vaan välttelee mua ja välil kattoo varmaa silleen et hyi miten ruma😭

    • Anonyymi

      Siis meijän yleisurheilu treeneissä on yks poika joka aina kattoo mua mut sit kun käännän katseen sitä kohti se kääntää pään heti pois. (Joskus jää silti tuijottaan) Viime trerneissä kun oltiin pelattu lämpäks ikuisuuspolttopalloo ja mulla oli pallo niin heitin sen sille sillain aika kovaa eikä se saanu sitä kii. Tein toisen kerran kans sillain ja sanoin et oisit ottanu sen kii. En tiiä mut se alko heittään mua sillä pallolla ja mä "heitin sitä" sillä pallolla eli pidin sen koko ajan kädessä ja se oli valmis ottaan sen kiinni. Sit pelattiin sellasta et oli jotain tötsiä keskellä ja jokasessa kulmassa aina 1 pesä. Olin yhen mun kaverin kanssa ottamassa niitä kiinni siinä keskellä. Yhtäkkiä se poika alkaa esittään jotain koska vaik se jäi kii se silti otti sellasen tötsän ja vei sen niitten pesään. (Ei oo ennen tehny) Sit kun se tulee seuraavan kerran se niinku "tönäsee" mua kun sain sen kii ja kun se lähti en tiiä tekikö tahallaan vai vahingossa se löi mua perseeseen. (Tää poika on muutenkin ihan yleisiesti kiinnostunu tytöistä)

    • Anonyymi

      Bruh 🤫🧏🗿🗿🗿🗿

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe