Minulla on liput maaliskuun peliin Miami Heat - Phoenix Suns, American airlines arenalle. Osaako ketään antaa vinkkiä, kannattaako peliin mennä omalla autolla vai Taxilla? Asumme Miami Beachillä, joten matkaa ei ole Google mapsin mukaan kuin n. 10min. Miten parkkipaikat? Onko turvallista liikkua omalla autolla siellä päin iltalla? Peli alkaa klo: 20:00, joten on aika myöhä kun peli loppuu. Olisin tosi kiitollinen vinkeistänne/kokemuksistanne!
Miami Heat NBA-matsiin
4
614
Vastaukset
- gopanthers
LeBron James menee kuulemma pyörällä, luulenpa että siitä kannattaa ottaa vinkkiä... :)
Itselle ei se areenan seutu jäänyt mitenkään erityisesti mieleen; paljon raksatyömaita mutta ei mitenkään epämääräistä kuten joissain muissa paikoissa areenoiden ympäristöt (Buffalo, New Jersey).
Jos matsi ei ole ekana lomapäivänänne niin käykää kävelemässä päiväsaikaan tuo reitti ja kun pääsette AA-areenalle, kysykää areenan lipunmyynnistä/palvelupisteeltä heidän mielipidettä kannattaako matsia ennen tai jälkeen kävellä alueella. Heidän luulisi tietävän parhaiten.- mtaman
Areenan lähistöltähän alkaa yksi Miamin "ei kannata mennä" alueita, eli Overtown ja muutenkin Miamin keskustassa ei yö aikaan paljon kannata käveleskellä.
Aloittajalle suosittelen taksia, kun nähtävästi South Beachilla majailette joten eipä tuo hintakaan silloin ole mitenkään hirveä ja voi ottaa vaikka huurteisenkin pelin lomassa. Bussillakin pääsee kätevästi areenan viereen ja sitten vaikka taksilla takaisin jos haluaa vähän pihistellä.
Mutta kyllähän tuolla omalla autollakin voi kurvailla jos välttämättä haluaa, ei se seutu niin hurjaa ole että pelätä tarvitsisi.
Ps. Tosiaan tuo New Jerseyn jäähalli on ainakin todella "kivalla" paikalla.
- litn
Kiitos vastauksistanne!
gopanthers: Tämä pyöräily on totta :-) Vinkkisi tästä kävelemisestä kuulosti hyvältä.
mtaman: Juuri tätä tarkoitin, että ei haluaisi eksyä näille "ei kannata liikkua" alueille vahingossa!
Ehkä kävellen Areenalle ja Taxilla takaisin.... Kiitos! - ama3
Hei! Ollaan tammikuun lopulla lähdössä Miamiin. Olisi kiva tietää kannattaako liput tilata jo kotoa netin kautta vai ostaa vasta paikanpäältä? Muistelen että ainakin NHL matseihin oli paljon lippuja myynnissä "pimeänä" ennen matsia ja myös lippuluukulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882