Pitbull/sakemanni mix

hepatica

Onko kellään tietoa vastaavasta mixistä? Meille on tarjottu 1,5v. uros, pitovaikeuksien vuoksi. Haluaisin kuitenkin ensin tietää jos jollakulla on tietoa pitbull/sakemanni sekoituksesta?

2

676

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+4

Mitähän mahtavat nykyiset omistajat tarkoittaa "pitovaikeuksilla"?
      Ei tietoa kyseisestä sekoituksesta, mutta roduista erikseen kyllä. Molemmat väärin koulutettuina/pidettyinä voivat olla erittäin hankalia tapauksia. Esim. pitillä ei miellyttämishalua paljoakaan, voimakkaat leuat ja voimakas koira muutenkin. Sakemannilla taas on miellyttämishalua, mutta on myös leuoissa voimaa ja kokoa löytyy riittävästi. -> Jos koira on perinyt vain "huonot" puolet, on koira varmasti todella haastava ja vihaisena tekee varmasti pahaa jälkeä.
      Veikkaisin, että koira on aika kookas, ja menee luultavammin oman pään mukaan jos isäntä/emäntä ei ole tarpeeksi johdonmukainen.
      Kannattaa miettiä, että onko Sinulla aikaa kouluttamiseen/johtaja-aseman pönkittämiseen. Onko taitoa/tietoa, jos koira osoittautuukin haastavaksi?
      Kysele nyk. omistajilta mahd. paljon tietoa ja käy katsomassa koiraa - ota vaikka viikonlopuksi hoitoon, jotta näet miten yhteiselo sujuisi. :)

• Kiitos paljon vastauksestasi. Koira tuli viikonlopuksi tutustumaan meihin ja me koiraan. Siinähän kävi niin että koira vei sydämmen ja jää asumaan meille. Ihan hirvittävän isohan tuo on mutta tosi rauhallinen ja tottelevainen. Laiska jötikkä. Kokemusta on koirista ja vääntöä tulee olemaan tämän kanssa kunhan asettuu. Pitovaikeudet oli sellaiset; näitä oli 2 urosta samasta pentueesta ja tämän ikäisenä pitää jommankumman ottaa johtajan paikka ja senhän otti tämä meille tullut jätti. Pahaa jälkeä taisteluissa on tullut toiselle urokselle ja isäntä meinasi että homma hoituu kun ampuu tämän meidän "molossin". Mielestäni tuollainen uroskoira ottelu kuuluu koirien luonteeseen. Nyt tutustutaan ja katsellaan muttei lepsuilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      170
      1849
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      985
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 55
      816
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      765
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    8. 89
      731
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      636
    Aihe