Soneran sähköposti pois???

Kaarina -51

Minulla on Soneran adsl liittymä, jos vaihdan liittymän toiseen palveluntarjoajaan, niin häviääkö minulta silloin kaikki Soneran sähköposti laatikotkin.????? Minulla on useaan virastoon yms. laitettu Soneran sp osoite, miten kannattaa tässä asiassa toimia.

8

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justus!

      Mitenkä itse arvelet käyvän? Kyllä häviää. Jäljelle jää pari vaihtoehtoa.
      1. Jatkat Soneran asiakkaana.
      2. Ilmoitat uuden osoitteen haluamiisi paikkoihin.

      • pH!~h=N{

        3. Hanki IKI osoite (www.iki.fi) niin osoitteesi säilyy vaikka vaihtaisit operaattoria joka päivä.


      • -------
        pH!~h=N{ kirjoitti:

        3. Hanki IKI osoite (www.iki.fi) niin osoitteesi säilyy vaikka vaihtaisit operaattoria joka päivä.

        Niin siis maksaako joku nykyaikana 30€ email osoitteesta?
        Gmailista email niin osoite pysyy aina samana, halutessa voi ohjata postit toiseen osoitteeseen mikäli haluaa. Nykyään kun on hyviä ja toimivia ilmaisia, niin ei kannata käyttää operaattoreiden tarjoamia eikä maksullisia niissä on usein huonommat ominaisuudet kuin Gmailissa.

        Aloita vaihto hyvissä ajoin, siis ilmoitat kaikkiin osoitekirjassa oleviin osotteisiin ja vanhojen viestien email osoitteisiin että email vaihtunut ja uuden osoitteesi. Sitten pidät vanhan osoitteen toiminnassa muutaman kuukauden saapuneisiin viesteihin vastaat ja kerrot uuden osoitteesi. Kannattaa myös vaihtaa eri sivustojen hallinnasta emailit uuteen. Näin saat siirrettyä melkein kaikki osoitteet.

        Ne ketkä lähettävät sitten suljettuun emailiin viestejä saavat ilmoituksen että osoitetta ei ole, jos kyseessä on virastoista niin niillähän on yleensä puhelinnumero ja/tai osoite joten saavat yhteyttä.


    • V-taa

      SE ETTÄ SONERAN SÄHKÖPOSTI TOIMII J A EI TOIMI. TÄLLÄKI-
      HETKELLÄ ILMOITTAA, ETTÄ KIRJAUTUMIS TIEDOT OVAT
      VIRHEELLISET. MUTTAKUN EI OLE, MISSÄ VIKA ?

      • Sonena pomputtaa

        Tuo on ihan normaalia ja liittyy useimmiten sivuilla olevien näkyvien tai näkymättömien mainosten päivityksiin. Kestää alle 15 min. Sinä aikana on tarkoitus tutkia niitä vanhoja mainoksia ja miettiä operaattorin vaihtoa.

        Asiakkaiden aika on Soneran johtajien tulospalkkioissa määritelty 0,14 sentiksi tunnilta (joku tasaluku äyrejä).


      • typoioos

        Vika taitaa olla siinä että sinulla on jäänyt CAPS-toiminto päälle näppäimistössä ja kirjoitat kaiken tekstin ISOILLA kirjaimilla, niin käyttäjätunnuksen ja salasanankin. Näin kirjoitettuna ne ei täsmää palveluntarjoajan tietokannassa olevien kanssa.

        Eh :P


      • Höpöhöpöpöpö
        typoioos kirjoitti:

        Vika taitaa olla siinä että sinulla on jäänyt CAPS-toiminto päälle näppäimistössä ja kirjoitat kaiken tekstin ISOILLA kirjaimilla, niin käyttäjätunnuksen ja salasanankin. Näin kirjoitettuna ne ei täsmää palveluntarjoajan tietokannassa olevien kanssa.

        Eh :P

        Höpö höpö. Vika on nyt kyllä Soneran päässä. Ihan yleistä ja kaikkien suoraan Soneran sähköpostia käyttävien tiedossa. Soneralle riittää, että katkos on alle 30 min. Ei ole heidän mielestään vika vaan ihan ominaisuus, koska se on esiintynyt jo niin kauan. Koska vika korjautuu aina ihan itsestään, niin vikahan on Soneran mielestä käyttäjässä, jotka eivät ymmärtämättömyyttään tajua olla yrittämättä kirjautua sisään katkosten aikana tai käyttää joitakin muita sähköpostipalvelimia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe