Minkä voiman kanssa olen ollut tekemisissä?

ne äänet

En sairasta mitään mielisairautta. Olen yli 30v, perheellinen, työssäkäyvä, asuntovelallinen. En ryyppää kuin sillointällöin (en käytä säännöllisesti alkoholia), enkä käytä huumeita. Elämäni on täysin normaalia ja hyvässä jamassa. En harrasta okkultismia, en horoskooppeja, enkä ole juuri muuta kuin hieman uskonnollinen, rippikoulu on tullut joskus käytyä. Siis täysin "normaali" suomalainen mies.

Ja kaikki kokemani on tapahtunut täysin selvänä.

Ensimäiset kokemukseno ovat lapsuudesta. Jo siltä ajalta kun en edes kahvia juonut, eli alle kouluikäisenä.

Kyseinen asia liittyy peiliin tai johonkin muuhun tuijottamiseen ja päässä alkaviin kuiskiviin ääniin. Ensimäinen kokemukseni tapahtui kotona leikkiessäni lattialla.
Meillä oli kotona kaksi peiliä vastakkain toinen oli kaappi missä oli peiliovet ja sen vastakkaisellapuolella oli suuri peili. Siinä kohtaa jäin paikoilleni ja aloin ihmeissäni tutkimaan kuinka montakertaa se peili toistaa itsenä. Vaikuttaa siltä että loputtomasti.
Sitä miettiessä aloin miettimään omaa nimeäni ja toistamaan sitä mielessäni useita kertoja tässä kohtaa se ääni alkoi toistaa nimeäni sellainen kuiskaava hento ääni. Sitten aloin miettimään kuka minä olen ja se sama ääni toisti sitä päässäni. Pääsin ikääkuin itseni ulkopuolelle tavallaan katsomaan itseäni sieltä peilistä, kuin se ääni olisi tullut sieltä peilistä. Samalla aloin miettimään omia kavereita ensin heidän nimiään ja minuttaan. Se ääni ikäänkuin kertoi minulle heistäkin jotain sellaista mitä en osaa pukea sanoiksi.
Haluan korostaa että se ei ollut pelottavaa ja sitä tapahtui usein. Aloin pitämään siitä tilasta, jopa nautin siitä, koska se oli rauhoittavaa. Se ääni ei ollut pelottava eikä se käskenyt tekemään mitään kuten esim skitsofreenikoilla usein käskee.
Sama tapahtui kerran matkustaessani äitini kanssa linja-autossa olimme etummaisessa rivissä siinä kuskin kohdilla mistä näkee tien. Tietä pitkään katsottuani olin samassa tilassa sama ääni ja samat mietteet. Äitini ilmeisesti luuli että nukahdin, koska "herätti" minut jonkin ajan päästä.

Samaa kokemusta jatkui ajoittain aikuis ikään saakka. Vasta joskus 20-vuotiaana kokemukset loppui. Vieläkin olen yrittänyt saada sitä tilaa mutta sitä ei ole tullut yli 10-vuoteen. Miksi?

Ehkäpä jos olen yksin. Ilman, että vaimo ja lapset ovat kotona pystyisin menemään peilin eteen ja aloittaa tuon äänen kanssa itsetutkiskelun.

Onko kyse jostain hypnoosista, joogasta, vai kenties jostain pahasta???

Onko teillä jollain samoja kokemuksia???

11

4952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • starseedkid

Ihmisillä on henkiopas eli korkeampi Minä joka opastaa. Toiset saavat yhteyden helposti, toiset erittäin vaikeasti. Kaikki saa yhteyden tavalla, joka sopii itselle ja sulle tais sopia toi peili juttu. Meditointi on avain kaikkeen!

• kerro kuvastin

Sulla on ollu ihan normaaleja kokemuksia, joista ei tule huolestua. Ja on hyvä, ettet oo kokenu niitä pelottavina, joten sussa löytyy halukkuutta löytää se todellinen itsesi. Vähä samanlaisen kokenu 5-vuotiaana. Katosin jotenki ympäröivästä maailmasta kesken kissanhännän nipistämisen. Siihen ilmestyi 3 olentoa. Piti alkaa miettimään kuka olen ja mistä oon tänne tullu. Ja sitä on tässä opeteltu, kuka olen ja mitä en ole. Kumpi on totta, se minkä näkemyksen itsestäni olen luonu vai onko se ihan muu. Poistanu paljon sellaista, mitä en ole todellisuudes.

Toi sun kokemus peilistä on hyvä. Peili heijastaa ajatukset takaisin ja näyttää sen mitä mieli haluaa kokea. Mielenkiintoinen kokemus, selkeä ja opastava.

Noita taukoja tulee, eikä pidä huolestua. Taas kun on valmis oppimaan uutta, niitä tulee ihan "sisäisellä postilla", ilman että pakottaa itseään tai väkisin yrittää tai käy jollain kursseilla. Kursseilla ei tarvii käydä, kuuntelet vaan itseäs. Ja tauot on hyväksikin. Kulje oman intuition mukaan ja opeta itse itseäsi.

Ootko koskaan tutkaillu Platonin luolavertausta? Maailmankaikkeuden illusoorisuudesta...

http://hetkismi.blogspot.com/2010/06/platonin-luolavertaus.html

• en tiedä??

Depersonalisaatiosta kyse?

• Anonyymi

Kaksi peiliä vastakkain meinaa portaalia ties keille kaikille hengille ja muille

• Anonyymi

Ei niistä itään näe. Loppumattomiin peilejä ja se peilikäytävä kaartuu piiloon, koska on pakko katsoa sivusta. Jos toisessa peilissä olisi keskellä reikä ja siitä katsoisi, niin mitähän näkyisi? En viitsi tuhota hyvää peiliä.
        Ja sitten se peilikäytävä kaartumisen lisäksi himmenee.
        Ei tule mitää. Ei vain onnistu!

• Anonyymi

No en tiedä sun tapauksesta. Mutta jotkut oudot jutut on sellaisesta lähteestä että niistä pääsee eroon vain rukoilemalla luojalta, Jehovalta, apua.

• Anonyymi

Pelkästään yksi peili voi olla portaali, kahdesta nyt puhumattakaan jotka vielä vastakkain.
      AP:n kysymykseen en osaa vastata mutta portaalista tiedän jotain.
      Kenenkään kodissa ei tulisi olla auki olevaa portaalia sillä se on kuin avoin ovi eri ulottuvuuksien välillä.
      Alempien astraalitasojen henkiolennot ja muutkin kummajaiset tulevat mielellään meidän ulottuvuuteemme sen kautta
      Nämä ovat usein häiritseviä, energiaa vieviä, jopa sairastuttavia vieraita kodissa.
      Erilaiset paranormaalit ilmiöt: tavaroiden siirtyminen/katoaminen ja uudelleen ilmestyminen, sähkölaitteiden jatkuvat häiriöt, valoilmiöt, koputukset, puheen tai musiikin kuuluminen vaikkei ketään mailla halmeilla.
      Inhottavimpana mustat ihmisenmuotoiset hahmot ja häiritsevä läsnäolontunne.
      Mun aiemmassa kodissa oli kaikki em ja paljon muutakin. Asuin näiden ilmiöiden keskellä miltei kymmenen vuotta.
      Jälkikäteen ajateltuna en käsitä miten pystyin.
      Siellä oli avoin portaali. Ei auttanut papin käynnit eikä kodinsiunaukset.
      Oli pakko muuttaa pois.

• Anonyymi

LOpeta se ryyppääminen niin alat tajuta jotain.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Viinan voima on mahtavaa.

• Anonyymi

Hah, joku juoppo kaipaa väkevämpiä voimia!

• Anonyymi

Hah, joku juoppo kaipaa väkevämpiä voimia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      294
      6666
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2049
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1790
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1037
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe