Minkä voiman kanssa olen ollut tekemisissä?

ne äänet

En sairasta mitään mielisairautta. Olen yli 30v, perheellinen, työssäkäyvä, asuntovelallinen. En ryyppää kuin sillointällöin (en käytä säännöllisesti alkoholia), enkä käytä huumeita. Elämäni on täysin normaalia ja hyvässä jamassa. En harrasta okkultismia, en horoskooppeja, enkä ole juuri muuta kuin hieman uskonnollinen, rippikoulu on tullut joskus käytyä. Siis täysin "normaali" suomalainen mies.

Ja kaikki kokemani on tapahtunut täysin selvänä.

Ensimäiset kokemukseno ovat lapsuudesta. Jo siltä ajalta kun en edes kahvia juonut, eli alle kouluikäisenä.

Kyseinen asia liittyy peiliin tai johonkin muuhun tuijottamiseen ja päässä alkaviin kuiskiviin ääniin. Ensimäinen kokemukseni tapahtui kotona leikkiessäni lattialla.
Meillä oli kotona kaksi peiliä vastakkain toinen oli kaappi missä oli peiliovet ja sen vastakkaisellapuolella oli suuri peili. Siinä kohtaa jäin paikoilleni ja aloin ihmeissäni tutkimaan kuinka montakertaa se peili toistaa itsenä. Vaikuttaa siltä että loputtomasti.
Sitä miettiessä aloin miettimään omaa nimeäni ja toistamaan sitä mielessäni useita kertoja tässä kohtaa se ääni alkoi toistaa nimeäni sellainen kuiskaava hento ääni. Sitten aloin miettimään kuka minä olen ja se sama ääni toisti sitä päässäni. Pääsin ikääkuin itseni ulkopuolelle tavallaan katsomaan itseäni sieltä peilistä, kuin se ääni olisi tullut sieltä peilistä. Samalla aloin miettimään omia kavereita ensin heidän nimiään ja minuttaan. Se ääni ikäänkuin kertoi minulle heistäkin jotain sellaista mitä en osaa pukea sanoiksi.
Haluan korostaa että se ei ollut pelottavaa ja sitä tapahtui usein. Aloin pitämään siitä tilasta, jopa nautin siitä, koska se oli rauhoittavaa. Se ääni ei ollut pelottava eikä se käskenyt tekemään mitään kuten esim skitsofreenikoilla usein käskee.
Sama tapahtui kerran matkustaessani äitini kanssa linja-autossa olimme etummaisessa rivissä siinä kuskin kohdilla mistä näkee tien. Tietä pitkään katsottuani olin samassa tilassa sama ääni ja samat mietteet. Äitini ilmeisesti luuli että nukahdin, koska "herätti" minut jonkin ajan päästä.

Samaa kokemusta jatkui ajoittain aikuis ikään saakka. Vasta joskus 20-vuotiaana kokemukset loppui. Vieläkin olen yrittänyt saada sitä tilaa mutta sitä ei ole tullut yli 10-vuoteen. Miksi?

Ehkäpä jos olen yksin. Ilman, että vaimo ja lapset ovat kotona pystyisin menemään peilin eteen ja aloittaa tuon äänen kanssa itsetutkiskelun.

Onko kyse jostain hypnoosista, joogasta, vai kenties jostain pahasta???

Onko teillä jollain samoja kokemuksia???

11

4423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • starseedkid

      Ihmisillä on henkiopas eli korkeampi Minä joka opastaa. Toiset saavat yhteyden helposti, toiset erittäin vaikeasti. Kaikki saa yhteyden tavalla, joka sopii itselle ja sulle tais sopia toi peili juttu. Meditointi on avain kaikkeen!

    • kerro kuvastin

      Sulla on ollu ihan normaaleja kokemuksia, joista ei tule huolestua. Ja on hyvä, ettet oo kokenu niitä pelottavina, joten sussa löytyy halukkuutta löytää se todellinen itsesi. Vähä samanlaisen kokenu 5-vuotiaana. Katosin jotenki ympäröivästä maailmasta kesken kissanhännän nipistämisen. Siihen ilmestyi 3 olentoa. Piti alkaa miettimään kuka olen ja mistä oon tänne tullu. Ja sitä on tässä opeteltu, kuka olen ja mitä en ole. Kumpi on totta, se minkä näkemyksen itsestäni olen luonu vai onko se ihan muu. Poistanu paljon sellaista, mitä en ole todellisuudes.

      Toi sun kokemus peilistä on hyvä. Peili heijastaa ajatukset takaisin ja näyttää sen mitä mieli haluaa kokea. Mielenkiintoinen kokemus, selkeä ja opastava.

      Noita taukoja tulee, eikä pidä huolestua. Taas kun on valmis oppimaan uutta, niitä tulee ihan "sisäisellä postilla", ilman että pakottaa itseään tai väkisin yrittää tai käy jollain kursseilla. Kursseilla ei tarvii käydä, kuuntelet vaan itseäs. Ja tauot on hyväksikin. Kulje oman intuition mukaan ja opeta itse itseäsi.

      Ootko koskaan tutkaillu Platonin luolavertausta? Maailmankaikkeuden illusoorisuudesta...

      http://hetkismi.blogspot.com/2010/06/platonin-luolavertaus.html

    • en tiedä??

      Depersonalisaatiosta kyse?

    • Anonyymi

      Kaksi peiliä vastakkain meinaa portaalia ties keille kaikille hengille ja muille

      • Anonyymi

        Ei niistä itään näe. Loppumattomiin peilejä ja se peilikäytävä kaartuu piiloon, koska on pakko katsoa sivusta. Jos toisessa peilissä olisi keskellä reikä ja siitä katsoisi, niin mitähän näkyisi? En viitsi tuhota hyvää peiliä.
        Ja sitten se peilikäytävä kaartumisen lisäksi himmenee.
        Ei tule mitää. Ei vain onnistu!


    • Anonyymi

      No en tiedä sun tapauksesta. Mutta jotkut oudot jutut on sellaisesta lähteestä että niistä pääsee eroon vain rukoilemalla luojalta, Jehovalta, apua.

    • Anonyymi

      Pelkästään yksi peili voi olla portaali, kahdesta nyt puhumattakaan jotka vielä vastakkain.
      AP:n kysymykseen en osaa vastata mutta portaalista tiedän jotain.
      Kenenkään kodissa ei tulisi olla auki olevaa portaalia sillä se on kuin avoin ovi eri ulottuvuuksien välillä.
      Alempien astraalitasojen henkiolennot ja muutkin kummajaiset tulevat mielellään meidän ulottuvuuteemme sen kautta
      Nämä ovat usein häiritseviä, energiaa vieviä, jopa sairastuttavia vieraita kodissa.
      Erilaiset paranormaalit ilmiöt: tavaroiden siirtyminen/katoaminen ja uudelleen ilmestyminen, sähkölaitteiden jatkuvat häiriöt, valoilmiöt, koputukset, puheen tai musiikin kuuluminen vaikkei ketään mailla halmeilla.
      Inhottavimpana mustat ihmisenmuotoiset hahmot ja häiritsevä läsnäolontunne.
      Mun aiemmassa kodissa oli kaikki em ja paljon muutakin. Asuin näiden ilmiöiden keskellä miltei kymmenen vuotta.
      Jälkikäteen ajateltuna en käsitä miten pystyin.
      Siellä oli avoin portaali. Ei auttanut papin käynnit eikä kodinsiunaukset.
      Oli pakko muuttaa pois.

    • Anonyymi

      LOpeta se ryyppääminen niin alat tajuta jotain.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Viinan voima on mahtavaa.

    • Anonyymi

      Hah, joku juoppo kaipaa väkevämpiä voimia!

    • Anonyymi

      Hah, joku juoppo kaipaa väkevämpiä voimia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe