Eli olis tosi kiva lukee vaihteeks vähän nuorempien blogeja. Tosi moni kenen blogeihin oon tutustunu on jo yli 18 vuotiaita, niin onko teitä vaikka alle 16 vuotiaita? Kiitos jo jaksat linkittää vaikka jonkun muun blogia jos et ite kirjottaiskaan (=
Nuoria kirjottajia?
12
84
Vastaukset
- Ana~~
Olen ite 14-vuotias ja tossa on mun blogin linkki --> http://teenage-dirtbag-ana.blogspot.com/
Olis kiva jos joku jaksaa käydä kattomassa. Oon aika uus bloggerissa ja haluisin kanssa lukee muittenkin oman ikästeni blogeja jos niitä haluu linkittää? (= - Elzguuuuuuuuuuuuuu
- snoukkagirlzz
12-wee tyttö kirjoittelee elämästä ja sen intohimosta lumilautailuun.
http://motherfuckingsnowboard.blogspot.com/
Blogi on aika uusi ja toivon lisää lukijoita joten älkää olko yjoja klikata ''lue'' nappia :) - fat96
oon 15 poika ja tää on mun laihdutusblogi :) http://kohti-kevyempaa-elamaa.blogspot.com/
- dotheduck
Tässä ois tällänen. Oon 15-v tyttö pääkaupunkiseudult, oon täs vähä viimeaikoina kirjotellu blogia ja tältä se nyt näyttää (:
http://littledarkdynamite.blogspot.com - nanananana
http://jenna-tomorrowtogether.blogspot.com/
Mun blogi :) Blogauksia ei oo vielä paljon kun on melko uus, mutta kyllä niitä tulee! - noms
http://eetus-reign.blogspot.com/
tossois 14 vuotiaan pojan blogi :D erillaisuutena muihin suomalaisiin blogeihin kerron kaiken englanniks! liittykää lukijoiks jos kiinnostaa :) - Mitrr
http://mitrr-mitusworld.blogspot.com/
16 vuotias kirjoittelija joka kirjottaa omasta elämästään ja elämänsä tapahtumista.
Ois kiva ku joku kävis kattomasa :) - bloggari
Olen 14-vuotias tyttö, asublogi on kyseessä.
http://annika-followyourdreams.blogspot.com/ - Jannan Luola
19-v tyttö chillaa osoitteessa http://jannan.net
- astoxknowsyou
http://whosgonnagetus.blogspot.com
tässä mun blogi. oon 13v poika raumalta ja kuvia napsin.
canon eos 1000dn kavereina ovat kittiputki, 50mm ja 70-300 - hanskkki
oon 13w tyttö ja mullon lifestyleblogi(: sinne kirjotan kynsi/leivontajuttuja ja omia kuulumisia! lue ihmees(: http://hansssskinlifestyle.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402