onse juukelinpuukeli kumma kun nähtiin susia ja olivat niin ihania pikku örripörrejä. susihan on mahtava elukka ja siitähän ei pääse mihinkään. toivon että susikanta nousee jotta jokaisella hukkajärven pikku perähikiäläisellä juntilla olisi oma susilauma takapihalla. ja hirvimiehien ja metästäjien koirat joutaa syyä pois kuleksimasta. kaikennäköstä. yhet itkee jostain susista. voi voi, itkuvirsi . Auuuu!! hopeinen kuuuuu!! että miettikääpä sitä. sudet syö juntit. ja metästäjät.
susilauma nähtiin
5
450
Vastaukset
- Navaronen_Tykki
Kieliopistasi päätellen viestisi on täyttä lällää..
Mene naapurin tädin luo, niin se niistää sinulta nenän, sitoo tennarinnauhat, napittaa housunhalon, pyyhkii suupielet, ja antaa nallekarkin poskeesi... - Huhuuuuu
Mitenkäs ne metsästäjien vaimot?
- samillaonkakkahousus
Susisamilla tulis paska housuun kun näkis suden, niin sekavaa tekstiä on, että tainnut säikähtää pelkkää suden kuvaa internetissä.
http://www.luomus.fi/lapset/kuvastot/susi.jpg - susisami
ja vaimot.
- Susi Jeesus
Sudet ovat Jumalan lahja Kuhmolle, eikä niitä pidä häiritä.Kaikki uskovaiset viekää lammas erämaahan susien ruoaksi
Minä uskon jumalaan ja susien vapauteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381