75 termostaati.

nokian rovermies

mulla on 75 rover 2 l koneella ollu jo kuusvuotta mutta nyt tuli lämpiämis ongelmia.kone lämpiää hitaamin täyteen lämpöön ja kun se on saavutettu putoo taas välillä mittarinmukaan neljänneksen ja puolenvälin, väliin.eli soutaa siinä.tosin pysyy enemmmän oikeessa lukemassa. on ollu aikaisemmin vuositolkulla aina tasan keskiviivalla kesät talvet.auton sisätilan lämmöissä ei huomaa mitään ja onneks toi on noinpäin eikä yläsuuntaan, ei ainakaan keitä.itte epäilen termaria, onko muita vaihtoehtoja.sen termarinvaiho on semmonen homma ettei huvita tehdä turhaan.

2

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisyfos1

Minun 75 (myös 2-litrainen) on nyt korjaamolla. Vika alkoi niin, että lämpömittari huojui normaalin ja kuuman välillä ja moottorin tuuletin ulisi täysillä. Kuitenkaan moottori ei tuntunut kuumalta. Tämä ilmiö oli esiintynyt silloin tällöin muutaman vuoden ajan. Kerran sitten pitemmällä matkalla, kun lämpömittari oli punaisella ja tuuletin huusi, moottorin teho alkoi pudota ja pian se sammui.
      Sen jälkeen se ei enää käynistynyt. Nyt moottori on purettu miljoonaan osaan. Ei se ole leikannut kiinni, mutta jotain muoviosia ainakin on sulanut.

Kannattaa siis olla valppaana tuollaisen ongelman kanssa. Jostain muistan lukeneeni, että syylliseksi epäillään termostaattia. Tämä ei ehkä vaikuta ihan johdonmukaiselta, mutta joku ehkä osaa selittää paremmin. Ja on myös sanottu, että tämän 75:n kanssa pitää olla erityisen tarkkana, että jäähdyttäjään ei jää ilmakuplia.

• nokian rovermies

Mulla on rover tällähetkellä talviteloilla,en o ajanut talvenaikana ollenkaan.Siihen vaihdettiin syksyllä uus tuuletin,se ei toiminut ollenkaan.korjaamolta ajaessa kotiin viimeisellä reissulla oli jo niin kylmää ettei tuuletin käynyt ollenkaan.Lämmöt heitteli samoin kokomatkan enenmän tai vähemmän.Tilasin uuden termarin ja nyt täytyy katsoo kevämmällä kuinka kaikki toimii, mutta tuskin se nyt tuolla tallissa talvenaikana korjaantuu itsestään.Kiitos sulle ja toivottavasti asia selviää ja sais lämmöt vakaas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5560
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4234
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      92
      1828
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1425
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1117
    6. 47
      1112
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      959
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      792
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      733
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      685
    Aihe