Tervehdys
Mistä johtuu että mikään veistämö ei valmista tänä päivänä Delphin 740/Bella Delphin 760/800, tai minor 700c/800c tyyppisiä takahyttiveneitä. Nämä veneet kulkisivat kohtuullisella koneteholla kohtuullista vauhtia. Aikanaan muillakin valmistajilla on ollut samantyyppisiä veneitä.
Tänä päivänä polttoaineet maksavat niin paljon että en voi ymmärtää nykyveneisiin asennettuja 200-400 hv moottoreita. Miljonäärillehän tämä ei tietystikään ole ongelma mutta muutkin kuin miljonäärit haluaisivat veneillä.
Ja varuste ja pintojen laatutaso, ei kaikkien pintojen tarvitse olla 10 kertaa lakattua jalopuuta, mieluummin jotakin kohtuuhintaista ja erityisesti kestävää. Eivätkö saariston ihmiset arvostaisi erityisesti tällaisia veneitä? Kohtuuhintainen ja rujo käyttövene. Jos joku tietää tämän tyyppisiä veneitä valmistettavan jollakin veistämöllä niin olisin erittäin kiitollinen tiedosta.
Takahytillinen monikäyttövene
2
1872
Vastaukset
- veistämön etsijä
Niin, ja piti vielä sanomani että hinta ei saisi paljoa yli 40.000 euroa olla.
- Yanmarilla
Mitenkä jos käytettynä löytyis. Ostin -08 etelä Ruotsista Bella 760 Delphinin, Suomessa
ei ollut kuin yksi, vessaton malli myynnissä. Päivitin siihen vähän uudempia laitteita, kaiku,kepsi,pilotti,ym., hyvin on mennyt, tunteja on tullut jo 435h lisää. Seuraa kevään aikana Blocketin sivuja. Eikä pidä epäröidä, jos on Göteborgin suunnalla. Göta-kanavaa pääsee hyvin tulemaan liki Tukholmaa, tulee samalla koeajettua kunnolla ja nähdä mualimaa. Mulle tuli tunteja n. 50, Simrishamnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632