Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sairaalloista laihduttamista, ahmimiskohtauksia ja tyhjentämistä

blonde4ever

Olen 12 vuotias tyttö, olen laihduttanut vuoden aikana 13 kiloa ja haluaisin laihtua vielä ainakin seitsemän kiloa. Eli olen nyt 163cm/50kg. Olen jo pitkään halunnut olla anorektikko koska haluan laihtua. Noin puoltoist kuukautta sit oli sellane vaihe et en syöny YHTÄÄN MITÄÄN MUUTA kuin fitness muroja ja korkeintaan salaattia. Tätä kesti kuukauden. Olin todella ylpeä itsestäni. Dieetti kuitenkin päättyi siihen kun vanhempani pakottivat minut syömäännja uhkasivat lääkärill. olin todella lähellä pyörtyä, olin niin aliravittu että kun nousin ylös, tarvitsin tukea jotten kaatuisi ja silmäni vain sumenivat koko ajan. En ole ollut pitkään aikaan niin onnellinen kuin silloin. Voin sanoa että se oli yksi elämäninonnellisimmista kuukausista. En ollut ahdistunut, masentunut, olin niin onnellinen kuin niin aliravittu vain voi olla. Dieetin aikana laihduin viisi kiloa. Sen jälkeen olen yrittänyt kaikin keinoin taas pystyä laihduttamaan yhtä sairaaloisesti. Olen ottanut selvää anorektiasta, bulimiasta kaikesta mahdollidesta, eri dieeteistä. En kuitenkaan enää pystynyt olemaan syömättä, ennenmminkin syön taas enemmän kuin vuoteen. Koska huomasin etten voi enää olla syömättä, olen yrittäny hankkia bulimiaa. Väkisinkin. Aamuisin en syö mitään enkä myöskään koulussa. Syön päivittäin vasta puoli neljältä. Saan ahmimiskohtauksia, voin syödä esimerkiksi extra ison juustonaksu pussin, kokonaisen leivän, koko keksipaketin, oikeastan syön ihan mitä vaan, pääasia on että voin vain syödä. Olen pystynyt hillitsemään kohtauksia sen verran että koulussa en syö. Olen silti saanut ahmimiskohtauksen myös koulussa: kaikki ympärilläni söivät, ruoka ei todellakaan ollut mitään maukasta mutten voinut hillitä itseäni, hain ison lautasellisen ruokaa, ahmin sen nopeasti, hain lisää, ahmin senkin ja olisin hakenut lisääkin jos olisin ehtinyt. Olin ahdistunut koska en voinut enää hakea lisää ruokaa. Ahmimiskohtauksia tulee yleensä heti koulun jälkeen: heti koulu.n jäkkeen menen ksuppaan, ostamaan mahdollisimman lihottavaa ruokaa. Siitä seuraa erittöin ahdistunut olo lukuisten itsesyytösten kanssa. Aluksi en tehnyt asialle mitään mutta viime viikkoina olen alkanut napsia laksatiivilääkkeitä kuin karkkia. Tiedön niiden riippvuusvaikutuksen ja oikeastaan olen jäänyt niihin koukkuun henkisesti. Olen ottanut viikon ajan laksatiivia päivittäin, aluksi vain yhden, kun sen vaikutus lakkasi, kaksi ja sen jölkeen kolem. Nyt olen siinä pisteessä että olen syönyt kaappimme kaikki laksatiivit loppuun. Minulla on kauhe stressi siitä etten saa ruokaa ulos itsestäni oksentamalla, olen päivittäin harjoittanut sormet kurkkuun-tekniikkaa mutten osaa oksentaa. Joskus alan itkeä pettymyksestä itseeni, en osaa oksentaa. Eli onks mul bulimia? Ja toiseks saks laksatiivilääkkeit ala ikänen ilman reseptii? Ja mä en oikee tiiä miks laitoin tän tänne kai mä haluisin vaa jtn neuvoi...

2

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pellemään

      vittu sä oot idiootti :D käy oikeesti lukee noitten muitten juttui... sä haluat olla sairas??? ei helvetti oikeesti ja toon ikänen.. no iän piikkiin.. huomioo kentis haluut? ehkä kantsis mennä sinne lääkäriin niin saat apuu tohon sun PÄÄHÄN! huhhuh.. sä harjottelet oksentamista?? ei ihmistä oo tehty oksentaa kaikkee mitä se syö? haluutko oikeesti olla hampaaton pallonaama?? oksentaminen tekee sen, plus saat vielä pallomahan.. ja turha sanoo etten tiiä mitsä puhun koska mä tiiän! 17 reikää hampaissa ja pää eriparia kropan kaa, 11v bulimia. OIKEESTI.

    • sairr

      Älä lapsi rakas syö niitä laksatiiveja, sä pilaat suolistosi. Pian sun suoli ei enää toimi ilman niitä ja saatkin sitten loppu ikäsi syödä laksatiiveja, halusit tai et. Eikä siinä ole mitään järkeä, koska laksatiiveilla ei ole minkäännäköistä laihduttavaa vaikutusta.

      Muutenkin, jos tää ei ole provo, niin kerro tosta jollekin aikuiselle. Meistä ei kukaan sua tuu diagnosoimaan, mut selkeesti sulla on ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe