Puhallin lakkasi eilen toimimasta yhtäkkiä. Ei vaan puhalla enää kylmää eikä lämmintä ilmaa millään tasolla.
Tietääkö joku missä voisi olla vika?
Mitä osia pitäisi vaihtaa?
Kiitos kaikille vastaajille etukäteen!
Nissan Almera -96, puhallin ei toimi!
12
5676
Vastaukset
- Allunisti
Puhaltimen ohjainkortti voi olla kärähtänyt tai siinä oleva vastus palanut.Voi olla myös juotosvika ko kikkeessä.Sit vielä puhallinmoottorin hiilet voi olla finaalissa.
Motonetista voi löytyä tarvitsemasi varaosa.- Ohjauskortti
Missä ohjaus kortin paikka on autossa,tietääkö Joku?
Kiitos Allunisti.
Itse en osaa päätellä mikä noista olisi vikana, enkä lähe arvaamaan.. Taidan vietä ammattilaiselle korjattavaksi sittenki. Katoin että uus moottori puhaltimeen maksais motonetistä melkee 100e. Hemmetti.- Allunisti
Moottorin hiilet ei montaa senttiä maksa.Joku paja osaa ne vaihtaa.
Tänää olin ajamassa autoo huoltoon niin alko yhtäkkiä taas toimii normaalisti koko puhallin... On kyllä jännä auto.
- jrbsyt
Vähän nuoremmassa Almerassa on ollut samaa vaivaa,joka on ilmennyt kovalla pakkasella kun auto ollut yön ulkona. Puhallin on alkanut toimimaan kun sisätilan lämmitin on ollut päällä muutaman tunnin (erillinen lämmitin,sähköllä) apumiehen jalkatilassa ja suunnattuna vinosti eteen/ylös. Kun puhallin ensimmäisen kerran hyytyi,merkkiliikkeessä kertoivat että puhaltimen siivekkeet ovat niin lähellä kennoa(?) että sulanut lumi pääsee jäätymään ja "liimaa" siivekkeen jumiin kennostoon. Tämä hyytyminen on tapahtunut useasti ja vain talvella.
- MM3025
Almeran puhallin oli pari päivää hiljaa ja tänä aamuna se rupesi taas yllättäen pöhisemään kuin pyhä poika..!! Auto on vm. 2001. Mistähän kyseinen "vaiva" mahtaa johtua..??
- Allunisti
Tuntus maadotusvialta.
- MM3025
Kiitos vastauksesta..!! :-D
- MM3025
MM3025 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta..!! :-D
Allunisti! Nyt se almeran puhallin on taas pelittänyt ihan normaalisti kaikilla nopeuksilla.
- Anonyymi
Lyö vänkärin airbagin päälle pari kertaa nii alkaa pelittää
- Anonyymi
Lieneekö 10 vuotta vanha asia vielä ajankohtainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882