Child in pain

Angstinen taivas

Sweet child O` mine

did you trye to tell me
mom : "I live in hell"

or was it just a fantasy

You see it does not matter
what you wanted
out of me
It is only sometimes
what you do want to see

I tell you this,
You must belive
to take some strong advice
please, only this time
trye to think it twice..

Life is life
it´s not a sweet dream
people mistake
people f u c k u p
and then they screem

eveyone has their problems
and no one
lives free from pain

please trye to
leave it all behind
and do not choose to
go insane

I love you most
I allways will
There is this thing
no one can kill

I see your beauty
Why can not you?
I see you feel quilty
but why do you do?
I hope you´re happy
why will not you?

There is no shame
there will be no pain
When you find your
true way
- and no one left to claim

9

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just4utoo

      Nice ;)

    • A.t

      kiitti

    • collectmypieces

      I don't really understand what's the message here? Maybe it's because your english is not too good (sawrry), but if you work on it, you would make some great poetry!

      • A.t

        Ehkäpä oma englantisi nyt hieman ontuu.. ellet yksinkertaista sanomaakaan bonjannut.


    • collectmypieces

      I see, okay, you know true artist can take critic without taking it too personally. To be honest, i don't buy you're one. I can see very clearly, that you have just wrote some words which you think would rhyme, and look even somehow, reasonable.
      And the thing that makes me fucking angry, is the fact that you have the nerve to write this shit to my poems, when it's supposed to be about what i wrote, NOT YOU.

    • onija

      ..kyllä..osaan Englantia,, ehkä vikana murteet..sielläkin..

      vaan osaisitko suomeksi saman..

      voisi olla helpompaa. muillekkin

      Kiitän etukäteen..jo näin kauniisti..

      kiiti Chi..

    • A.t

      ??? juuh.. eikä tätäkään pastaa kuules collectmypeaces ny tarvii tässä tämän enempää jauhaa. Sinun "kritiikkisi" on turhaa kiukuttelua. Taidat olla kovin kovin nuori vielä. Käännä toki katseesi pois ellei tekstini miellytä.. hyvää jatkoa valitsemallesi tielle!

    • A.t

      lisäys: en koe olevani todellinen "SUURI taiteilija " jota ei saa kritisoida, mutta koska itse koet varpaillesi tallotun, en toiste käy lukemassa enkä vastaamassa mitään. Tuskin käy kukaan muukaan tällä palstalla. Meinaan se vastaukseni ole ollut tarkoitettu sinulle, vaan erilliseksi vastaurunoksi jonka luokittelet paskaksi (koskei ole omaa käsialaasi). Jokunen kumminkin tästä on pitänyt siellä sinunkin tekstisi alla näemmä..

      • Angstinen

        Onija, kiitos visiitistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe