pitkät miehet

cutie

Oon itsekin miettiny jo jonkin aikaa että mikä niissä pitkissä ( yli 185) miehissä mua viehättää. OOn ihan heikkoina vähän skrodeihin "jättiläisiin". Jos lyhyempi mies tulee juttelemaan vaqikka baarissa ei kiinnosta yhtään oli sitten kuinka komia muuten... Muilla samankaltaisia kokemuksia / tuntemuksia? Itse oon 160 cm lyhyt, joten olisiko jotain turvallisuuden ja suojelun alitajuista hakua???

7

1374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • renton

Ihteäni (190) taasen kiinnostaa enemmälti lyhyet tytöt, nekun on usein niin söpöjä. Voihan se olla että siinä on joku suojelu jutska. Lyhyin tyttökaveri oli 154 senttinen, tosin itekkin olin vasta 185 sillon, mutta ei tuo 30 sentin pituus ero haitannut millään lailla. Nykynen taasen on 165 että se on naiseksi normaalipituinen mutta mulle just sopivasti lyhyt...

• tytteli

Olen itse 170cm pitkä ja mieheni 196cm.. olen aina tykänny isoista miehistä, turvallinen olo..

• Mummo

Pitkät ja lihaksikkaat miehet. Tänään viimeksi ihailin töissä erästä asiakasta, joka oli varmasti yli kaksimetrinen. Uskomattoman hyvännäköinen pakkaus, vaikka ei ehkä kaikkien mielestä

• pituuserossa

Niin onko vaikeaa sänkypuuhat, jos nainen on kolmisenkymmentäkin senttiä miestä lyhyempi?

• ei ole vaikeata

niin kaikki hyvin paitsi 69 :)

• vaaka81

Mä oon ainakin huomannut olevani kiinnostunut pitkistä miehistä...

Ja oon tullut siihen tulokseen, et ne vain tuo jotenkin turvallisuuden ja suojelun tuntua.

Itse olen vain 163cm "lyhyt" ja pyöreähkö.

• Maisa

Katoppa koripalloilijoita ja lentopalloilijoita, nam nam, olen itekki iha heikkona niihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4291
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2175
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      2137
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      48
      1704
    5. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1446
    6. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      30
      1433
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1254
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1221
    9. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1171
    10. Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää

Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h
      Ikävä
      111
      927
    Aihe