nytten tarvitsisin jonkilaisen simppeli kaavan jossa näkyy ledi valojen asennus eli- mihi tarvitaa akku, kupari lankaa, itse ledit , juotin sarja , tappo katkasin , vastukset... mietin tossa vaa eti millainen järjestelmä siitä pitää tehdä ettei heti rupee ledit posahtelee tai jotain vastaavaa oikosulkuja. antakaa jotain linkkejä / lähettäkää kuvia. siis periaate on et sais samaan lankaan kaikki ledit kiinni ja mietin myös et ku ledistä tulee 2 rauta rikkia et laitanko kummatki tikut kiinni samaan lankaan vai laitanko että lanka menee toiseen päähä lediä ja ja sit toisestä päästä jatkuu ja niin edelle ja et ( ) vai ( - ) ekana. kiitän kaikkia auttajia ja hyvien ohjeitten antaneitten asennus kaavoista. :) kun olen etsinyt epätoivoisesti ja joissakin kaavoissa näkyy et akku (- vai ?) -> katkasin -> lankaa -> vastus -> ledi ledi ja ledejä -> ja lopuksi päädytään akkuun takaisin. (onko näin? vai tartten yhen lisäksi enemmän vatuksia? :/)
tarvitsen LED-asennus kaavan / ohjeita.
9
127
Vastaukset
- Punainen leddi
Aloita opiskelu vaikka tästä
http://koti.mbnet.fi/huhtama/ele/index.php?si=ml28.sisjoo mä varmaa katoin ton sivun mut en ymmärrä noita viivota jne jne ja onks toi kolmio led valo lamppu
- 18
oscu776 kirjoitti:
joo mä varmaa katoin ton sivun mut en ymmärrä noita viivota jne jne ja onks toi kolmio led valo lamppu
"""joo mä varmaa katoin ton sivun mut en ymmärrä noita viivota jne jne ja onks toi kolmio led valo lamppu """
Ei se kolmio on diodi ja ne nuolet siitä pois päin kuvaavat valoa.
- snap crakle pop
Taitaa olla turvallisinta että unohdat koko homman ja pyydät isoaveljeä
tekemään sen sulle.Niin taitaa olla.
Nim. "Punainen leddi" linkkasi todella hyvän ja selkeän suomenkielisen ohjeen, jos sen avulla ei onnistu niin ei taatusti onnistu millään.f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Niin taitaa olla.
Nim. "Punainen leddi" linkkasi todella hyvän ja selkeän suomenkielisen ohjeen, jos sen avulla ei onnistu niin ei taatusti onnistu millään.anna linkki?
oscu776 kirjoitti:
anna linkki?
Siis tämä jo kertaalleen tänne laitettu:
http://koti.mbnet.fi/huhtama/ele/index.php?si=ml28.sis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60814
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla215604- 42553
- 52536
- 76523
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480