Niin oletteko?
Vastaukset 15
- 1900
Koko kaupunkihan on tarkemmin ajateltuna aivan UFO
- 11
Eikös se Vanjärven ufo aikoinaan ollut juuri Heinolassa?
- 11+17
Kerran näin viisaan ihmisen. Sen täytyi olla ufo.
- 12
Vai oliko se Imjärvi jossa näkyi jotakin?
- kai sielläkin jotain
Aivan oikein. Merkittävä tapaus maanlaajuisesti, eikä vain Heinolassa. On täysin ymmärrettävää, että Lahdessa ollaan kateellisia.
- Nuori sulhasmies
Mutta oletteko koskaan nähneet seisovaa V I T T U A? Siis kiimasta turvoksissa olevaa. Se on näkemisen ja kokemisen arvoista.
- omaon
Juu, olen katsonut omaani.
- ufo se oli
Kyllä varmaan kerran näin ufon. Olin ulko wc:sä paskalla kun pääsi kauhia törähdys jolloin mukanani ollut öljylampun liekki imun seurauksena imeytyi ruumatilaan. Koko seutu oli valkeaa kaasuvaloa täynnä mutta taivaalle irtautui tulinen pallo jossa oli erivärisiä rinkuloita, käsiittäseni näin tuolloin ufon.
- mn
et nähnyt ufoa jos tiesit mitä näit.
- mielenkiintosta
" taivaalle irtautui tulinen pallo jossa oli erivärisiä rinkuloita, käsiittäseni näin tuolloin ufon "
Arveluni on, että tuossa metaanikaasu räjähdyksessä saattoi syntyä uusi planeetta. - gailgjöa
Viisas ihminen Heinolassa oli ufo, koska se ei ole mahdollista.
- scgg
viime viikolla olin katsomassa serkkuani imjärvellä. ajaessani autolla serkkuni talon lähellä yht äkkiä auton sähköt sammuivat ja jarrut eivät toimineet.. onneksi sentään oli paljon penkoissa lunta että sain auton turvallisesti penkaann. ja nyt haistakaa kaikki vittu :d
- Humanoidi Z
En haista sillin hajua.
- heinola ufo
jos kysyjä on lahdesta niin. me heinolalaiset ollaan nähty monta ufoa. ja monesti.meillä on myös yhteys ufo-olioihin jos tulee tarve.
jos kysyjä on muualta kuin lahdesta niin ei heinolassa ufoja ole. - Tellus2001
Heinolan taivaalla on liikkunut ufoja yhtäjaksoisesti n. 20 vuotta!
Niiden touhuja on ilo seurata päivästä toiseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid122763En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42549Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505- 36492
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18475Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33431Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.100428Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372- 32365
- 46363