Mitäs homeopaattisia lääkkeitä olette käyttäneet astmaan? mulla on käytössä vaan maitohappobakteerilisä astmalääkkeiden kanssa(Beclomet,.Ventoline,Montelukasat),,tahtosin astmani parempaan kuntoon..
Astman hoito?
12
603
Vastaukset
- kun usko ei riitä
Ikävä tuottaa pettymys, mut homeopatiasta tuskin apua saat mihinkään vaivaan. Mene oikealle lääkärille, niin voit jopa saada helpotusta oloosi!
- kröh ja puuh
Oikealla lääkärillä käyty,,mutat ajattelin ottaa homepation tukemaan lääketeiettä:) ei kaikki ole huijausta...:) Kokeilla voi,,mitään kuhnekylpytouhuja en usko..
- homeopatiasta ei apu
kröh ja puuh kirjoitti:
Oikealla lääkärillä käyty,,mutat ajattelin ottaa homepation tukemaan lääketeiettä:) ei kaikki ole huijausta...:) Kokeilla voi,,mitään kuhnekylpytouhuja en usko..
Valitettavasti homeopatian ei ole osoitettu olevan tehokas hoito astmaan.
Mikäli haluat luonnollisesti tukea terveydentilaasi, niin voit parantaa hapenottoasi mm. pitämällä painosi järkevissä rajoissa ja liikkumalla ahkerasti. - On huijausta
kröh ja puuh kirjoitti:
Ei toki kaikki, mutta homeopatia todella on huijausta. Älä hyvä ihminen usko siihen: http://www.skepsis.fi/jutut/toimiiko.html
- Säännölliseen käytt.
Pycnogenol 40mg kapseli päivässä.
Magnesium
Suolapiippu tai vielä parempi, suolahuone.- väärä apu
Huomaatko, että olet vastannut homeopatiapalstalle ja tarjonnut konsteja, jotka eivät ole homeopaattisia.
- älijäke
Kannattaisi varmaan kysyä suoraan joltain homeopaatilta. Kyllä astmaankin on homeopaattisia hoitoja.
Itse paransin itseltäni astman välttelemällä viljoja ja sokereita, ynnä muita tulehdusta aihettavia syöminkejä. Lisäksi kovasti antioksidantteja ja selkä kuntoon, eli selästä hoidin kaikki kivut pois liikunnalla ja roikkumalla nilkoista.- entäs homeo?
Et kuitenkaan ajatellut käyttää homeopatiaa?
- 1622
entäs homeo? kirjoitti:
Et kuitenkaan ajatellut käyttää homeopatiaa?
Repertoriossa on kymmeniä homeopaattisia lääkkeitä astman hoitoon. Ammattitaitoinen homeopaatti valitsee niistä juuri sinulle sopivan.
Skeptikkoeksäni meni viimein homeopaatille, kun pakotin, ja sai avun pahaan astmaansa. Samalla parani pari muutakin vaivaa.. Vaikka vastaanottokokemuksesta ei kovin paljon tykännytkään (inhoaa kun hänen asioitaan kysellään), lupasi kuitenkin mennä uudestaa, jos oireet uusivat.
- höps
moi 1622 !!
Mitä aineita homeopaatti sinun miehellesi annettiin ? Toki siis ne on henk.kohtaisia siis mikä toiselle vaikuttaa niin toiselle ei.
Minun pitäisi myös ylipuhua avomieheni homeopaattia kokeilemaan,mutta ei hänkään usko tuommoisiin ja se maksaa kuitenkin..- klassinen homeop.
Jos miehesi ei suostu menemään homeopaatille, sinun kannattaa olla ovela. Yksi hyvä keino on, että kerrot tarinoita tutuistasi, joilla on ollut juuri samat oireet ja he ovat parantuneet. Jos mieheesi ei tämä mene läpi, voit yrittää itkeä ja kertoa, että hän ei rakasta tai kunnioita sinua. että menisi sinun mieliksi.
Rahanmeno on tietenkin ikävää, mutta voittehan te tinkiä joistain muista menoista. Tai ottaa jotain pikaluottoa.
- Minna
Iisalmessa on homeopaatti, joka on parantanut astman ainakin kahdelta pojalta. Toinen heistä on oma poikani, joka oli sairastanut astmaa 10 vuotta ja parani reilussa kuukaudessa 13 vuotiaana vaikka astma oli todella paha. Sen jälkeen hän pystyi aloittamaan aktiiviurheilun ja on osallistunut mm. nuorten olympialaisiin ja MM-kisoihin. Poikani on nyt 17 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569