Ties kuinka kauan on mm. Jorma Hynnisen fanit käyneet täällä melskaamassa ja arvostelemassa Tapsaa ties mistä. Ovat ilkkuneet että Tapsasta ei ole esikuvaksi kun on niin narsistinen ja mulkun maineessa.
Kuinkas nyt suu pannaan kun heidän omasta idolistaan, eli Jorma Hynnisestä on niitä todellisia narsistin piirteitä on nyt paljastunutkin. Oman itsensä ja uransa asetti perheensä edelle. Tälläinen ihminenkö on hyvä esimerkki ?
Sitä saa mitä tilaa
19
359
Vastaukset
- kyllä räiskyy ....
Olet sinä Justiina kyllä hauska. Tiesin heti kun näin tuon Hynnis jutun, että 110% varmuudella Justiina kiiruhtaa Tapsukka palstalle ilkkumaan asiasta.
Odotellaan nyt ihan rauhassa, kun Tapani Kansan läheiset kirjoittavat kirjan, jossa kertovat totuuden tämän räiskyvän artistin perhe-elämästä. Tulee taatusti mielenkiintoista luettavaa ja niin ennalta arvattavaa myös ........- YepYep
Kun Jorma Hynninen on kylmä ja kova (jolta hän myös ulkoisesti näyttää), siitä ei saisi kertoa. Logiikkasi on loistava.
Joopa joo, mut Tapsa tiedetään räiskyväksi ja särmikkääksi mieheksi, mutta Hynnis- fanit sai nenilleen siinä, kun he ovat aina ylistäneet Hynnistä melkein jonain pyhimyksenä ,että Hynninen on herrasmies ja hieno, kaikintavoin esimerkillinen ja jalo ihminen yms. Niin nyt sitten sen todelliset karvat onkin paljastunut. Omaan napaansa tuijottaja jonka pillin mukaan muun perheen oli elettävä ja häntä palveltava.
Hynnis- fanit on niin monasti täällä kirkuneet sitä ,että Tapsasta ei ole liikenteessä eikä käyttäytymistavoiltaan, kuin huonoksi esimerkiksi, niin nyt sitten saavatkin vähän jauhoja suuhunsa ja se on heille oikein.- Allright
YepYep kirjoitti:
Kun Jorma Hynninen on kylmä ja kova (jolta hän myös ulkoisesti näyttää), siitä ei saisi kertoa. Logiikkasi on loistava.
Ei se korkeakaan koulutus takaa sydämensivistystä ja taitoa ottaa toiset huomioon.
- kyllä näitä löytyy
No ,ehkä Tapsa ei ole ihan helppo tapaus puolisona, mut isänä hän on kuitenkin hyvä, rakastava ja huolehtiva, eli välittää lapsistaan aidosti. Senhän Ninakin on todennut.
- hopoti hoi
Justiinax kirjoitti:
No ,ehkä Tapsa ei ole ihan helppo tapaus puolisona, mut isänä hän on kuitenkin hyvä, rakastava ja huolehtiva, eli välittää lapsistaan aidosti. Senhän Ninakin on todennut.
Näin on ,jäiköhän Hynnisellä rooli pääle.Eikä siinä uutisessa edes kerrottu kaikkea Hynnisen perhe-elämästä.
- ggghjgkli
Justiinax kirjoitti:
No ,ehkä Tapsa ei ole ihan helppo tapaus puolisona, mut isänä hän on kuitenkin hyvä, rakastava ja huolehtiva, eli välittää lapsistaan aidosti. Senhän Ninakin on todennut.
Tapsa on mulkku
- OK.
ggghjgkli kirjoitti:
Tapsa on mulkku
Mutta Hynninen on mulkumpi !
- Annu.
OK. kirjoitti:
Mutta Hynninen on mulkumpi !
Onko Tapsukkafanien lapsellisuudella mitään rajaa. Kuulostaa päiväkoti-ikäisten väittelyltä.
- ********************
Kerrankin Hynnisen fanit on pois täältä kirjoittelemasta Tapsasta typeryyksiään, kun heillä on tässä Hynnisen jutussa nyt pureskeltavaa.
- <hei haloo!
Etpä nyt tunnu tietävän mistä puhut. Oletko koskaan kuullut sanontaa; Luulee tietävänsä mutta ei tiedä luulevansa!!! Juuri se pätee niin sinuun kuin tämän palstan pahimpaan melskaajaan Justiinaxiin!
- Der Sandmann
Kerrankin "Die einfache Frau Justiinax" on oikeassa todetessaan, että "sitä saa mitä tilaa". Asiayhteys johon hän viittaa ei tosin ole se oikea vaan lähinnä hänelle ja hänen hengenheimolaisille osoitettu kritiikki ja arvostelu yltiöpäisestä ja arvostelukyvyttömästä suhtautumisesta "Der sogenannte Artistiin". Sitä saa todellakin mitä tilaa kun täällä aukoo päätänsä Justiinax... ja kaikesta huolimatta : Gute Nacht und süße Träume!
- ö-mappi
Hankkikaa elämä!!!!!!!!!
- Kostox
Justiinax, Kostamme sinulle tämän viestin monin kerroin.
Se sitä onkin täysjärkisten touhua nimittäin kostaminen. Hohoijaa.. meikäläinenkin sais olla täällä sitten yöt päivät kirjoitelemassa kostokirjoituksia jos miettii sitä miten paljon mua on täälä morkattu ilkeestikkin ja miten monet kerrat olette täällä jostain Tapsan mokastakin kirjoitelleet. vuosikausia olette esim. repineet naljailun aiheenne siitä kun Tapsa jossain oopperanäytöksessä muutama vuosi sitten oli intoutunut huutelemaan katsomosta.
Ihan niinkuin se nyt olisi joku maailman kauhein rikos ja synti.- Lehmäliini
Justiinax kirjoitti:
Se sitä onkin täysjärkisten touhua nimittäin kostaminen. Hohoijaa.. meikäläinenkin sais olla täällä sitten yöt päivät kirjoitelemassa kostokirjoituksia jos miettii sitä miten paljon mua on täälä morkattu ilkeestikkin ja miten monet kerrat olette täällä jostain Tapsan mokastakin kirjoitelleet. vuosikausia olette esim. repineet naljailun aiheenne siitä kun Tapsa jossain oopperanäytöksessä muutama vuosi sitten oli intoutunut huutelemaan katsomosta.
Ihan niinkuin se nyt olisi joku maailman kauhein rikos ja synti.Ammuu, ammuu...lehmät sanovat ammuu... Hyvää huomenta Justiinax!
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Se sitä onkin täysjärkisten touhua nimittäin kostaminen. Hohoijaa.. meikäläinenkin sais olla täällä sitten yöt päivät kirjoitelemassa kostokirjoituksia jos miettii sitä miten paljon mua on täälä morkattu ilkeestikkin ja miten monet kerrat olette täällä jostain Tapsan mokastakin kirjoitelleet. vuosikausia olette esim. repineet naljailun aiheenne siitä kun Tapsa jossain oopperanäytöksessä muutama vuosi sitten oli intoutunut huutelemaan katsomosta.
Ihan niinkuin se nyt olisi joku maailman kauhein rikos ja synti.Niinhän just teetkin. Päivystät täällä ja kirjoitat kiukkuisia viestejä heti jos joku kirjoittaa Tapsukasta jotain mikä ei oo sun mieleesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624