Sitä saa mitä tilaa

Ties kuinka kauan on mm. Jorma Hynnisen fanit käyneet täällä melskaamassa ja arvostelemassa Tapsaa ties mistä. Ovat ilkkuneet että Tapsasta ei ole esikuvaksi kun on niin narsistinen ja mulkun maineessa.
Kuinkas nyt suu pannaan kun heidän omasta idolistaan, eli Jorma Hynnisestä on niitä todellisia narsistin piirteitä on nyt paljastunutkin. Oman itsensä ja uransa asetti perheensä edelle. Tälläinen ihminenkö on hyvä esimerkki ?

19

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä räiskyy ....

      Olet sinä Justiina kyllä hauska. Tiesin heti kun näin tuon Hynnis jutun, että 110% varmuudella Justiina kiiruhtaa Tapsukka palstalle ilkkumaan asiasta.

      Odotellaan nyt ihan rauhassa, kun Tapani Kansan läheiset kirjoittavat kirjan, jossa kertovat totuuden tämän räiskyvän artistin perhe-elämästä. Tulee taatusti mielenkiintoista luettavaa ja niin ennalta arvattavaa myös ........

      • YepYep

        Kun Jorma Hynninen on kylmä ja kova (jolta hän myös ulkoisesti näyttää), siitä ei saisi kertoa. Logiikkasi on loistava.


      • Joopa joo, mut Tapsa tiedetään räiskyväksi ja särmikkääksi mieheksi, mutta Hynnis- fanit sai nenilleen siinä, kun he ovat aina ylistäneet Hynnistä melkein jonain pyhimyksenä ,että Hynninen on herrasmies ja hieno, kaikintavoin esimerkillinen ja jalo ihminen yms. Niin nyt sitten sen todelliset karvat onkin paljastunut. Omaan napaansa tuijottaja jonka pillin mukaan muun perheen oli elettävä ja häntä palveltava.

        Hynnis- fanit on niin monasti täällä kirkuneet sitä ,että Tapsasta ei ole liikenteessä eikä käyttäytymistavoiltaan, kuin huonoksi esimerkiksi, niin nyt sitten saavatkin vähän jauhoja suuhunsa ja se on heille oikein.


      • Allright
        YepYep kirjoitti:

        Kun Jorma Hynninen on kylmä ja kova (jolta hän myös ulkoisesti näyttää), siitä ei saisi kertoa. Logiikkasi on loistava.

        Ei se korkeakaan koulutus takaa sydämensivistystä ja taitoa ottaa toiset huomioon.


    • kyllä näitä löytyy
      • No ,ehkä Tapsa ei ole ihan helppo tapaus puolisona, mut isänä hän on kuitenkin hyvä, rakastava ja huolehtiva, eli välittää lapsistaan aidosti. Senhän Ninakin on todennut.


      • hopoti hoi
        Justiinax kirjoitti:

        No ,ehkä Tapsa ei ole ihan helppo tapaus puolisona, mut isänä hän on kuitenkin hyvä, rakastava ja huolehtiva, eli välittää lapsistaan aidosti. Senhän Ninakin on todennut.

        Näin on ,jäiköhän Hynnisellä rooli pääle.Eikä siinä uutisessa edes kerrottu kaikkea Hynnisen perhe-elämästä.


      • ggghjgkli
        Justiinax kirjoitti:

        No ,ehkä Tapsa ei ole ihan helppo tapaus puolisona, mut isänä hän on kuitenkin hyvä, rakastava ja huolehtiva, eli välittää lapsistaan aidosti. Senhän Ninakin on todennut.

        Tapsa on mulkku


      • OK.
        ggghjgkli kirjoitti:

        Tapsa on mulkku

        Mutta Hynninen on mulkumpi !


      • Annu.
        OK. kirjoitti:

        Mutta Hynninen on mulkumpi !

        Onko Tapsukkafanien lapsellisuudella mitään rajaa. Kuulostaa päiväkoti-ikäisten väittelyltä.


    • ********************

      Kerrankin Hynnisen fanit on pois täältä kirjoittelemasta Tapsasta typeryyksiään, kun heillä on tässä Hynnisen jutussa nyt pureskeltavaa.

      • <hei haloo!

        Etpä nyt tunnu tietävän mistä puhut. Oletko koskaan kuullut sanontaa; Luulee tietävänsä mutta ei tiedä luulevansa!!! Juuri se pätee niin sinuun kuin tämän palstan pahimpaan melskaajaan Justiinaxiin!


    • Der Sandmann

      Kerrankin "Die einfache Frau Justiinax" on oikeassa todetessaan, että "sitä saa mitä tilaa". Asiayhteys johon hän viittaa ei tosin ole se oikea vaan lähinnä hänelle ja hänen hengenheimolaisille osoitettu kritiikki ja arvostelu yltiöpäisestä ja arvostelukyvyttömästä suhtautumisesta "Der sogenannte Artistiin". Sitä saa todellakin mitä tilaa kun täällä aukoo päätänsä Justiinax... ja kaikesta huolimatta : Gute Nacht und süße Träume!

    • ö-mappi

      Hankkikaa elämä!!!!!!!!!

    • Kostox

      Justiinax, Kostamme sinulle tämän viestin monin kerroin.

      • Se sitä onkin täysjärkisten touhua nimittäin kostaminen. Hohoijaa.. meikäläinenkin sais olla täällä sitten yöt päivät kirjoitelemassa kostokirjoituksia jos miettii sitä miten paljon mua on täälä morkattu ilkeestikkin ja miten monet kerrat olette täällä jostain Tapsan mokastakin kirjoitelleet. vuosikausia olette esim. repineet naljailun aiheenne siitä kun Tapsa jossain oopperanäytöksessä muutama vuosi sitten oli intoutunut huutelemaan katsomosta.
        Ihan niinkuin se nyt olisi joku maailman kauhein rikos ja synti.


      • Lehmäliini
        Justiinax kirjoitti:

        Se sitä onkin täysjärkisten touhua nimittäin kostaminen. Hohoijaa.. meikäläinenkin sais olla täällä sitten yöt päivät kirjoitelemassa kostokirjoituksia jos miettii sitä miten paljon mua on täälä morkattu ilkeestikkin ja miten monet kerrat olette täällä jostain Tapsan mokastakin kirjoitelleet. vuosikausia olette esim. repineet naljailun aiheenne siitä kun Tapsa jossain oopperanäytöksessä muutama vuosi sitten oli intoutunut huutelemaan katsomosta.
        Ihan niinkuin se nyt olisi joku maailman kauhein rikos ja synti.

        Ammuu, ammuu...lehmät sanovat ammuu... Hyvää huomenta Justiinax!


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Se sitä onkin täysjärkisten touhua nimittäin kostaminen. Hohoijaa.. meikäläinenkin sais olla täällä sitten yöt päivät kirjoitelemassa kostokirjoituksia jos miettii sitä miten paljon mua on täälä morkattu ilkeestikkin ja miten monet kerrat olette täällä jostain Tapsan mokastakin kirjoitelleet. vuosikausia olette esim. repineet naljailun aiheenne siitä kun Tapsa jossain oopperanäytöksessä muutama vuosi sitten oli intoutunut huutelemaan katsomosta.
        Ihan niinkuin se nyt olisi joku maailman kauhein rikos ja synti.

        Niinhän just teetkin. Päivystät täällä ja kirjoitat kiukkuisia viestejä heti jos joku kirjoittaa Tapsukasta jotain mikä ei oo sun mieleesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe