Blondit on paljon kauniimpia kuin brunetet

blondityttönen

Koittaisitte te kateelliset brunetet jo vihdoin ja viimein ymmärtää sen tosiasian, että teillä ei ole mitään mahdollisuuksia taistella ulkonäöllisesti blondeja vastaan. Miehet tykkäävät paljon enemmän blondeista kuin bruneteista. Jos valittavana on blondi ja brunette, niin mies valitsee paljon mieluummin blondin. Siinä ei ole bruneteilla nokan koputtamista.

Sehän on aivan tieteellisestikin todistettu, että blondit on brunetteja naisellisempia. Blondeilla on mm. korkeammat naishormonitasot. Tämä taas aiheuttaa sen, että blondeilla on kaikki naiselliset ominaisuudet brunetteja parempia. Blondi kääntää miesten päät, brunette taas ei käännä.

Miettikääpä nyt ihan huviksenne. Kumman mies mieluummin ottaisi? Miesmäisen bruneten, vai naisellisuutta ja kauneutta omaavan naisellisen blondin?

74

2328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollollol

      ei ole blonditytöllä järkeä mahtunut päähän kun omaa naamaansa on pitänyt ihailla peilistä :D

      • 14+13

        brune ei tajunnu kattoo ees peilistä ennenku lähti


      • Hohkghljj
        14+13 kirjoitti:

        brune ei tajunnu kattoo ees peilistä ennenku lähti

        Tai miehekkäiden blondin vai naisellisen bruneten?


    • Poika14v

      Mitä vitun välii on jollain hiusten värillä?

    • lol

      ei näin

    • moivaan...

      hiuaten värillä ei ole väliä, mutta olen kuullut sanonnan: Blondeihin ihastutaan, brunetteihin rakastutaan :)

      • Just näin se menee!


    • Löl oletkos nolo

      Öhh, totanoin, voihan olla värjätty bruneteks jos on blondi, ni varmaan nää sun naishormonitasos ei laske siinä toimenpiteessä? Ja mitä helvettiä? Onko sun mielestä kaikki brunetet "miesmäisiä"? Äläkä yleistä :DDDD Joo moi oot kans muuten nolo, ja kuka oikeesti välittää hiusten väristä niin paljon?

    • Säälittävä

      Naama merkitsee enemmän.

      • "!!"

        alottaja on täys trolli jos olisi kaksi täysin samallaista tyttöä mutta eri hiusväri mielestäni molemmat olisivat ihan yhtä kiinnostavia


    • Jepjep

      Hiusvärillä ei ole mitään tekemistä yhtään minkään muun kanssa kuin oman tyylin. Jos väität että brunetet eivät ole naisellisia niin käys vilkasemassa google kuvista vaikka nyt esim alusvaatemalli misa campo.

    • WanhaAbi

      Pakko sanoa, että yksikään blondi ei ole saanut minun sydäntäni lämpenemään. Useampi brunette sen on kyllä onnistunut tekemään.

    • rf32f23f23f3tttt

      no ei tosiaan oo näin

    • mm

      ::DDDDD vuoden paskin.

    • La Mariposa

      Useimmat blondit ovat värjättyjä brunetteja. Huomaahan sen niistä ah-niin-ihanista juurikasvuistakin.

      • hah!!!

        koska brunet haluu kuumeisesti olla blondeja


    • Brunette now & 4ever

      Ymmärrän et oot täys trolli, mutta pakko sanoa, että on todistettu että monet miehet haluaa blndin nuorena jotta vois kerskua kavereilleen 'kauniilla' muijallaan, ja että sais siitä panokaverin muutamaks kuukaudeks, mutta sitten kun aletaan miettimään perheen perustamista, vakiintumista ja muuta tällaista tärkeää, valitaan mielummin brunette. Ja brunetet ovat älykkäämpiä ja kauniimpia muutenkin :)

      • eioletotta

        Ei saa yleistää.


      • Eijumaluatanyt

        Miten hiustenväri määrittää älyn? Tuntuu et ihmisil ei oo mitää ällii päähän jos on tämmöseen uskonu


    • paradise

      hiusten värillä ei ole mitään väliä
      oon 15 vuotias poika

    • Aikuinen nuori mies

      "mutta pakko sanoa, että on todistettu että monet miehet haluaa blndin nuorena jotta vois kerskua kavereilleen 'kauniilla' muijallaan, ja että sais siitä panokaverin muutamaks kuukaudeks"


      Brunette on kauniimpi ja onko joku 15-20v pikkupoika sun mielestä mies? buhahah. Mä voin panna sitä sun pikkupoikaas ?

      Ja ensinnäkin brunetet on kauniimpia kuin blondit.

    • Runette

      Joo tota ite oon brunette ja ylypiä siitä! että blondit ei oo mitenkää erikoisia...

    • ohhohoo

      total reps :D Blondin kanssa sänkyyn, brunetin kanssa vihille. Terv. Brunetti :D

    • panomies.

      eihän ne blondit edes näytä ku likoilta ennenku ikää on se 25...

    • Ei albiino

      Joo minkähän takia ne miesten päät kääntyy blondeihin?? Vastaus: Ku ne on helppoja!!!

    • 111ddd

      Eiköhän ne miesten päät käänny brunettien suuntaan?
      keksitkö itse päästäsi vai miksi yrität tuoda muuta julki?
      brunetet on aina olleet miesten ykköslajike naisissa.

      tosin tämä on pikkutyttöjen ja poikien palsta.

    • asdsgsgds

      itse en todellakaan ottaisi blondia bruneten sijasta ainaku nään blondin nii tullee mielee joku tyhmä bimbo

    • blondityttönen

      Tässä se taas nähdään, että tähänkin ketjuun kirjoittaneista suurin osa on varmaan kateellisia brunetteja, jotka eivät kestäneet kuulla totuutta. Kateelliset brunetet ovat varmaan myös plussailleet kaikki nuo viestit.

      Brunetet eivät vain tajua sitä, eivätkä kestä sitä, että heillä ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä blondeille ulkonäöllisesti. Eihän bruneteilla ole edes naisellista vartaloa, naisellisista muodoista nyt puhumattakaan. Blondi on naisellinen ja blondilla on naisellinen vartalo ja naisellisia muotoja.

      • La Mariposa

        Haista kukka.
        Terveisin brunette 75DD.


      • 2+8

        Hirvee rage, ihan rauhas..
        ootko ite vähän bimbo ku luulet et hiusteb värin kans on jotain tekemist bimbouden kans? :D eli siis jos minä BLONDI värjäisin hiukseni tummaks ... nii enkö olis enää bimbo? :ooo

        aika rage brunette siel, koulun kuumat blondit varmaa kiusaa sua siel :D

        Ja ei mua ainakaa vihata


      • 18+17
        La Mariposa kirjoitti:

        Haista kukka.
        Terveisin brunette 75DD.

        ja lihava sellainen :)))))))


    • VALITSEN SINUT!!!!xD

      kompromissi: blondi on kauniimpi, mut brunette paljon kivempi ja hauskempi. kumman siis ottaisit?

      • -Janne.

        "Eihän bruneteilla ole edes naisellista vartaloa, naisellisista muodoista nyt puhumattakaan. Blondi on naisellinen ja blondilla on naisellinen vartalo ja naisellisia muotoja. "


        No ei kai se hiusten väri sitä vartaloa määritä talipää.


      • -Janne.

        joopajoo.. kauneutta ei tule luonnostaan, se on itse tehtävä ja hiustenvärillä on turha väitellä kun se pelkästään ei riitä.

        eli hiustenväri on vain makuasia. taitaa blondi itse lisäillä kun huomasi että suklaatytöt päihitti sen.


    • Shut up!!

      huhhuh teitä !!! Siis onko sillä nyt noin suuri merkitys jos joku ilmaisee oman mielipiteen? Moni mies tykkää bruneteista mutta moni mies tykkää myös blondeista, että sitä nyt on kauhean vaikea päätellä kummat ovat niitä halutuimpia. Toki sen sais selville kun kysyis maailman jokaselta mieheltä mut se nyt on aika mahdotonta joten lopettakaa jo, koska sillä ei vittu oo mitään väliä kummat on parempii. Tai ainakin nyt mä aattelen näin. Antaa jokasen olla blondeja ja brunetteja ihan miten itte tykkää. Ja ihmisen älykkyyttä tai naishormonimäärää ei ihan hiusvärin perusteella pystytä sanomaan.

    • blonde&strong :)

      munkaan mielestä hiustenvärillä ei oo väliä, mutta mä en tajuu miks blondeja haukutaan tyhmiks. Kuka senki keksi ja millä perusteella? Muutenkin vaaleaveriköt katoaa maan päältä jossaan vaiheessa ennen muita. Kuvitelkaa kun kaikki brunet lisääntyy vaan keskenään ja saa ruskea hiuksisia lapsia. Seuraavaksi häviää siniset silmät ja sitten vaalea iho. Tumma iho on vahvempi pigmentti ja kadottaa vaalean. Kuvitelkaa kuinka paljon afrikassa on ihmisiä. Mitä sitten kun siellä elämä alkaa sujua paremmin ja sieltä tulee ihmisiä tänne, tai täältä sinne. Ei kuitenkaan meidän elinaikana. Kannattaa siis vaalia näitä aikoja kun vaalea hiuksisia ja sinisilmisiä ihmisiä vielä on. Uskon muutenkin että ainoa blondi joka tällä palstalla on kirjoittanut on aloittaja ja huomatkaa miten vähän vaaleahiuksisia on enää suomessakaan kaikki vastaajat ovat ilmeisesti brunetteja. Mutta fatkahan on se että blondit ovat poikien mieleen ja myöhemmin he näkevät kuinka mahtavia tyyppejä he ovat!

      • MITÄ HELVETIN VÄLIÄ SILLÄ HIUSVÄRILLÄ O


    • onneks olkoon.

      Täydet pisteet blondiudestasi.

    • ½blondeeeee

      hiuste väril ei oo mitää välii!!!!!! itse oon oikeesti blondi mut värjäsin bruneks!!! tekeeks se musta tyhmän?? mun molemmilla siskoil on blondit ja keskiarvo oli 9.3 et juu tyhmähä se o:D

    • en oikeestaan välitä

      no en mä kyl haluiskaa näyttää surkeelta ja avuttomalta, haluun olla vähän vahvempi nainen :D (oon bruneeee)
      ja mitä naisellisemmat muodot... sitä huoremmalta näyttää..? Tai ei xD
      joo anteeks en oo tosissani ton huorittelun kaa. C:

      Mun mielest blondit ja brunet on ihan samantasosia... Mutta blondit merkataan ehkä tyhmemmiksi..??

      ANTEEEEEKS blondit on kyl hienot, jos ne sattuu tyypille sopimaa C:

      • jaaahh

        eeeehh ja sitten se, että te vaaleaveriköt, LISÄÄNTYKÄÄ!!!
        koska jooh, vaaleus saattaa hävitä, ja erilaisuus on kyl nättiä (siis kauniilla tavalla erilaisuus jos jummarratte)

        ^luin siis tuolt ton yhen kommentin, ja se on totta, että tummat pigmentit tulevat vaaleitten päälle... Oli just tost aiheest meiän bilsan tunnil :D


      • lolololo

        Ootko ite ylipainoinen ku et omista naisellisia muotoja :D


      • lopetk

        HIUSTEN VÄRI EI HAIKUTA VAHVUUTEEN , ON PALJON VAHVOJA BLONDEJA JA PALJON AVUTTOMIA BRUNETTEJA


    • blonde&strong

      kiitos jaaahh ja muutkin blondienpuolustajat :) ja sentää joku on kuunnellu bilsan tunneilla; onnittelut! :D

    • dfdfioi

      tulin vain tähän häiriköimään mutta punapäät on parhaita x----------Ddd

      • Säki

        Kiitos, mun äiti on!:D


    • hankkikaa elämä :DD

      siis mä oon blondi ja ylpee siitä. Jos oikeesti etitte "sitä oikeaa" ni ulkonäon perusteella sitä ei valita. Oon blondi, mut oisin ylpeä myös brunettena! Molemmat kauniita värejä. ps, hiusten väri ei tee ihmisestä huoraa eikä tyhmää !

    • KingJongUno

      No nyt on kaikilla mennyt tunteisiin :DD

    • Huomaa, että aloittajan älykkyysosamäärä on pienempi kuin kengännumero

    • jukkapou

      vain blondit aloittavat näin säälittäviä keskusteluja.

    • olkaa.luontaiset

      Aitoruskio on silti parempi kuin keinovalkaistu. Oikeestaan mitä tahansa luonnonväritukka on parempi ku mitä tahansa väritetty tukka

    • Brunettekisu

      Päläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpälä!!! Voinko valita että synnyn blondiksi? No en.. Miten se tekee paremman? No, ne jotka väittävät että "blondit on parempii😡" "eiku brunetet!😡😡" on ihan pikkulapsia jotka eivät erota ihmisen etupäätä takaraivosta!😂

    • Nettikirjoittelija69xxx

      Ainakin nun mielestä blodnit on kauniimpii kun brunetet. Kaikki mun muijag on ollut blondei.

      • homomomo

        Monta muijaa... Pettäjä!


      • Ouluisbest
        homomomo kirjoitti:

        Monta muijaa... Pettäjä!

        Todella monta. Oon 14 ja oon ollu 4 yhtäaikaa. Varmana pari kymmentä


      • Ouluisbest
        homomomo kirjoitti:

        Monta muijaa... Pettäjä!

        Ja mitä se sua haittaa. Mulla on oikeus ihan perusteila. Jos mä kyllästyn vaihan muijan.


    • asdadsf

      Vaaleus ei näy pelkissä hiuksissa, joten ruskiakon ei kannata värjätä hiuksiaan valkeiksi. Vääräväritukkaisuus häirihee silmää huomattavasti. Alkuperäisen värinen tukka on aina levollisiman näköinen, oli se minkä värinen vaan.

    • Oot rasisti jos väität että blondit on parempia



      Aamen

    • MarkusXD

      Brunen kyllä ottaisin ja oon siis poika.

    • Anonyymi

      Se menee niin että blondit muijat ja brunet jätkät on ne parhaan näkösimmät ja yleensä myös halutuimmat

      • Anonyymi

        Se menee kuule aivan toisinpäin idiootti


      • Anonyymi

        Melkoista yleistämistä :0


    • Anonyymi

      mä tykkään bruneista >:(

      • Anonyymi

        Brunetet on kauniimpia kun blondit :)


    • Anonyymi

      Mun mielestä blondit on söpöjä ja nättejä mut brunetet on sit kauniita ja niin sanotusti kuumempia kuin blondit mut ei hiusten väri herran jumala älyä määritä :)

    • Anonyymi

      Brunetet on hot ja blondit myös

    • Anonyymi

      Jaa mikä mies? Kyllä mun mies ainakin on valitsee mieluummin brunetin. All day any day. Ja niin kuule valitsee moni muukin.

      Ja vitun idiootti, ei se noin mene. Vaaleahiuksisuus ei ole mikään estrogeenin aiheuttama ominaisuus vaan lapsi syntyy vaaleahiuksisena, jos on perinyt vaaleahiuksisuusgeenit vanhemmiltaan. Jos et tuon vertaa enempää tieteestä ymmärrä, niin pitäisit edes suusi kiinni ennemmin kuin tulet itseäsi tänne nolaamaan. Joten EI, sinulla ei ole yhtään sen enempää estrogeenia kuin tummahiuksisillakaan. On fakta että kaikilla eri etnisten ryhmien naisilla on tasan yhtä paljon estrogeeniä. Ja vaikka eroa löytyisi, niin se olisi yksilöiden välillä, EI tumma- ja vaaleahiuksisten välillä, ja nämäerot olisivat joka tapauksessa niin vähäisiä että niillä ei olisi MITÄÄN käytännön merkitystä, eivötkä ne ilmene mitenkään ulospäin. Kaikki terveet naiset ovat yhtä hedelmällisiä, vsn hormonihäiriödtä kärsivällä on vaikeukaia tulla raskaaksi. Hohhoijjaa. Olet näköjään herkkäuskoinen ja uskot kaikenmaailman huuhaahan sen sijaan että ajattelisit järjellä. Joten tuki se typerä ja nokkava turpasi, yksinkertainen ja itsestäsi liikoja luuleva blondi. Olet vain kateellinen kun kalpenet tummien ja näyttävien kaunotarten rinnalla, jotka meikittäkin ovat hyvännäköisiä. Veikö tumma kaunotar miehesi?

    • Anonyymi

      Samaa mieltä kuin aloittaja :)

    • Anonyymi

      Toi on ihan tyhmää ku ei ihmiset tunne kaikkia blondeja ja bruneja ja sittenku yhen sellasen paskamaisen ihmisen näkee oli se blondi tai brune nii sitte alkaa yleistään. Oon ite blondi ja mun kaverit bruneja mutta niillä on seurustelukumppani mutta mulla ei nii ei se hiusväri vaikuta siihen onko kumppania vai ei. Ja sama siinä fiksuusjutussaki saan parempia arvosanoja ku mun kaverit vaikka oon blondi eikä se oo niitä haitannut. Kerran uus kaveri sano et blondit on tyhmempiä mutta sitten sain parempia arvosanoja nii loppu sitte siihen.
      Se riippuu niin paljon ihmistyypistä eikä yhtään hiusväristä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe