Kävin kaverin kans lomaileen Thaimaassa. Kaveri sai järkyttävän vatsataudin jostain katuravintolasta, missä syötiin. Itelle ei tullu mitään, mutta luulen, että syy oli se ku oon syöny probiootteja eli mm. näitä maitohappobakteereita. Kannatan sullekki, että syöt ennen ku lähdet n. 2 viikon ajan ja matkan aikana.
PS. Jos on aikaa nii käy tilaan alta..
http://iherb.com/p/3620?at=0&rcode=vil428
Ovat parhaimpia mitä markkinoitlta saa (ja hieman hintaviakin), mutta tuolta löytyy halvempiaki (esim. joku 10 € samankokonen satsi). Saat lisäksi 5$ alennusta ku käytät koodia VIL428 (ja minä pienen komission ;).
Tuolla on muuten postikulut Suomeen se 6$ per lähetys eli sekin pesee kotimaiset kaupat nettitilauksissa mennen tulen.
Varotuksen sana.. Aluks suoltaa hieman löysemmäksi mahan, jos et oo aikasemmin syöny, mutta siihen tottuu eka viikon aikana!
Varaudu vatsatautiin
VIL428
0
137
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481186Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741082- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661