Menkkani alkoivat nyt ajallaan nyt ja rtesti oli pari päivää sitten haamu ja tänään aamulla haamu.Eilen oli menkkajomotusta ja tänään aamupäivällä alkoi vuoto joka normi kuukautisvuodon vertaista. Nyt ihmettelen että jos kemiallinen raskaus (tänään tasan 4 0) Niin mistä nämä hirveät aaltomaiset kivut?? Luulin että kemiallinen ei "satu" vaan sitä ei yleensä edes huomaa ilman testiä. Turha varmaan kuvitella tämän raskauden jatkuvan (kivuista päätellen,vuoto on kirkkaan punaista kohtuullisen runsasta muttei ole hyytymiä tms..)
kemiallinen?kivut???
5
3681
Vastaukset
- joku äitee
Hei. Minulla oli hetki sitten aivan samat oireet. Tein kolmella testillä haamun, eri merkkisiä. Ihan vain varmistin että pitikö paikkansa. Pari päivää sen jälkeen oli kamalat kivut, alaselkää jomotti. Vuoto oli ihan silkkaa verta joka tuli holahtelemalla, yleensä se on vähän kokkareista. Sanotaan että raskausaikanakin voi vuotaa joten en huolestunut.
Kävin sitten verikokeessa ja hcg oli alle 3 eli kyseessä oli varhainen keskenmeno. En oo asiantuntija mutta oletan että sulle on käyny samallalailla. Ja sanotaan että sen jälkeen raskaaksitulo on helpompaa, mene ja tiedä, mulla tuo kävi viime kierrossa joten jännittää itteeki onko asia noin :) - ap
Mulla oli kemiallinen viime kierrossa mutta vuoto oli normaalia vähempi ja pelkästään paperiin tulevaa,ilman kipuja. mutta siis positiivisesta testistä huomasin että olin raskaana ennen sitä vuotoa. vuoto kesti vain pari päivää ja siinä tuli kokkareita seassa. :/ eilen myös tuplaantui raskausoireet,oksennus oli koko ajan lähellä ja rinnat arat,pääkipua ja huimausta. tänään vuoto on vähentynyt reilusti siihen paperiin jäävään vain ja vatsaa nippailee välillä vain. Oireet jatkuu samanlaisina kuin eilen paitsi itkuisuus tullut mukaan,en kyllä ole itkuinen siitä että jos meni kesken vaan ihan kaikesta muusta. Jos testailis parin päivän kuluttua jos viiva ois vahvistunu,mikä todella turha toivo enää kai.. mutta että näinki erillaiset kemialliset voikin ollakko?? eilen ois ollu juuri se rv 4 0
- ap
niin jja tuosta eilisen vuodon määrästä tosiaan oli ihan menkkojen vuotoon verrattavissa eli ei mitenkään suuremmin vuotanut
- ap
tein äsken testin kun vuoto on vähentynyt "minimaaliseksi" viiva oli tummunut eilisestä illan hailakasta kirkkaamman punaiseksi :O miten hormoni voi nousta JOS oli kemiallinen/keskenmeno ja vuosi pois.ehkä ois pysyny samassa tai haalennu järjen mukaan??
- 1+1
Kehottaisin sinua olemaan yhteydessä asian tiimoilta neuvolaan. En halua peloitella, mutta kyseessä saattaa olla kohdun ulkoinen raskaus. Tämä selittäisi myös vuotoa ja vatsakipuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232