Josta sä arvaisit heti et se on multa sulle?
Mikä olis se biisi?
43
638
Vastaukset
- ei mikään
Eipä sellaista ole.
- syytä itseäsi
Ei meillä ole yhteistä rakkauslaulua olemassa.
- lällälää
en kerro
- ehkä siitä
Nimeeni liittyvä biisi
- s....
ehkä se ei ole vielä valmis
- uhhuhoh
ehkä siitä kirjoitti:
Nimeeni liittyvä biisi
Hmm...Hmm...Hmmm...Hmmm,,,
- on kuultu
ehkä siitä kirjoitti:
Nimeeni liittyvä biisi
Nimeeni liittyvästä biisistä. Sellanen pilkkalauluksi tarkoitettu. Onhan noita jotka pilkaksi on tarkoitettu.
- kokeilepas
Jos laulu viittaa nimeeni...ainakin aluksi :)
- :)
jos ootkin tosikko ja suuttua pätkähdät, taas :)
- mä tosikko ;)
:) kirjoitti:
jos ootkin tosikko ja suuttua pätkähdät, taas :)
Ai, olenko sitten pätkähtänyt joskus :)) en kai nyt sentään :) no kokeile nyt ;)
- varmaan arvaisit
En voi sitä tänne laittaa kun sä heti arvaisit et mä olen viestin takana :-)
Mut ennen sanottiin et "ehdottaja ensin" joten oleppas hyvä - pääää
tuku tuku lampaitani päkä päkä pässiäni...
- se olisi se
pornolaulu
- äkkii nyt :)
No laittappas nyt tulemaan se tänne :)
- 5+13
Itkisitkö onnesta
- lisää tunnist.
Joo tiedän tuon, mutta miten siitä vois tunnistaa että se olis just sulta mulle ;)
- 5+13
lisää tunnist. kirjoitti:
Joo tiedän tuon, mutta miten siitä vois tunnistaa että se olis just sulta mulle ;)
Sä olet sen kerran jo antanut minulle. Annan sen takas.
- mieli jotain :)
lisää tunnist. kirjoitti:
Joo tiedän tuon, mutta miten siitä vois tunnistaa että se olis just sulta mulle ;)
ed lisäys, sulta se tais sitten olla ;) eikös niin?
- multa on
mieli jotain :) kirjoitti:
ed lisäys, sulta se tais sitten olla ;) eikös niin?
jos alkas aa:lla
- teeeeeeeeee
Häneltä mulle on monta kipaletta tullu ja olis mm. Edellmanin " jos sä tahdot niin.." Multa hänelle se ainainen, se joku happy hardcoren pilaversio don't speak, tai Fuck the margarena.
- Still loving you
Teeeee: Still loving you...... by Scorpions
- You and I
Still loving you kirjoitti:
Teeeee: Still loving you...... by Scorpions
Tätäkin taisit kuunnella joskus töissä...
- m..n:lle
- ihana A-Ha
mun nuoruudesta. Muistoja muistoja. :)
- unosia kauniita
- Hopeless Place
1. Rihanna - We Found Love
2. ADELE - Someone Like You- xXx
Soil - Obsession
- 1254321
Olisko juha tapio sitkä sydän...tai tähkän polte....ei voi olla leevin sopivasti lihava,,,happikse pelastaja....näin miehenä toi viimeinen menis...
- tydyyy
Tämä on sulle kulta
- teeeeeeeeeeeee
Ai ? scorpions STILL LOVING YOU . NOUP. Hältä mulle ei tullu tuo mieleenkään vaikka hyvin olis sopinu. Oon pitäny kyseisen ihan Mikkoon viittaavana, hän sen koko levynkii anto :). Voi villi nuoruus :). hmm. Siitä tulee hyvä fiilis :).
- The piano
Tästä tunnistaisin..
Tämän kappaleen hän (mies) soitti mulle pianollaan:
http://www.youtube.com/watch?v=c7VhgLv257A - tanssittiin
Tästä tulee mieleen jotain hauskaa :)
http://www.youtube.com/watch?v=95yFN7RkmfE&feature=relmfu - äh mikä se nyt oli<3
Joku salomonin biisi.
- --------------------
- muistakin ehkä
Varmaan se yks yön biisi tai ehkä yks toinenkin. ;)
- nyt just
Kerro äkkiä ;)
- en uskalla
nyt just kirjoitti:
Kerro äkkiä ;)
enpäs kerrokaan ;)
- just nyt
en uskalla kirjoitti:
enpäs kerrokaan ;)
kerro kerro nyt :) mikset uskalla, kuka sitä muut nyt tunnistaisi ;) jos minä tunnistan, niin kerron sitte ;) äkkii nyt ;))
- 1xoxox27
Se vois olla tää
http://www.youtube.com/watch?v=WOKI_tIBWVI&feature=related Terapeuttini antoi tähän luvan ;)
http://www.youtube.com/watch?v=XjXizIi1LMM- hirvittää sanua..
-yölintuahan se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483