Mikä olis se biisi?

Häh tä

Josta sä arvaisit heti et se on multa sulle?

43

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mikään

      Eipä sellaista ole.

    • syytä itseäsi

      Ei meillä ole yhteistä rakkauslaulua olemassa.

    • lällälää

      en kerro

      • ehkä siitä

        Nimeeni liittyvä biisi


      • s....

        ehkä se ei ole vielä valmis


      • uhhuhoh
        ehkä siitä kirjoitti:

        Nimeeni liittyvä biisi

        Hmm...Hmm...Hmmm...Hmmm,,,


      • on kuultu
        ehkä siitä kirjoitti:

        Nimeeni liittyvä biisi

        Nimeeni liittyvästä biisistä. Sellanen pilkkalauluksi tarkoitettu. Onhan noita jotka pilkaksi on tarkoitettu.


    • kokeilepas

      Jos laulu viittaa nimeeni...ainakin aluksi :)

      • :)

        jos ootkin tosikko ja suuttua pätkähdät, taas :)


      • mä tosikko ;)
        :) kirjoitti:

        jos ootkin tosikko ja suuttua pätkähdät, taas :)

        Ai, olenko sitten pätkähtänyt joskus :)) en kai nyt sentään :) no kokeile nyt ;)


    • varmaan arvaisit

      En voi sitä tänne laittaa kun sä heti arvaisit et mä olen viestin takana :-)
      Mut ennen sanottiin et "ehdottaja ensin" joten oleppas hyvä

    • pääää

      tuku tuku lampaitani päkä päkä pässiäni...

    • se olisi se

      pornolaulu

      • äkkii nyt :)

        No laittappas nyt tulemaan se tänne :)


    • 5+13

      Itkisitkö onnesta

      • lisää tunnist.

        Joo tiedän tuon, mutta miten siitä vois tunnistaa että se olis just sulta mulle ;)


      • 5+13
        lisää tunnist. kirjoitti:

        Joo tiedän tuon, mutta miten siitä vois tunnistaa että se olis just sulta mulle ;)

        Sä olet sen kerran jo antanut minulle. Annan sen takas.


      • mieli jotain :)
        lisää tunnist. kirjoitti:

        Joo tiedän tuon, mutta miten siitä vois tunnistaa että se olis just sulta mulle ;)

        ed lisäys, sulta se tais sitten olla ;) eikös niin?


      • multa on
        mieli jotain :) kirjoitti:

        ed lisäys, sulta se tais sitten olla ;) eikös niin?

        jos alkas aa:lla


    • teeeeeeeeee

      Häneltä mulle on monta kipaletta tullu ja olis mm. Edellmanin " jos sä tahdot niin.." Multa hänelle se ainainen, se joku happy hardcoren pilaversio don't speak, tai Fuck the margarena.

      • Still loving you

        Teeeee: Still loving you...... by Scorpions


      • You and I
        Still loving you kirjoitti:

        Teeeee: Still loving you...... by Scorpions

        Tätäkin taisit kuunnella joskus töissä...


    • m..n:lle

      http://youtu.be/djV11Xbc914

      • ihana A-Ha

        mun nuoruudesta. Muistoja muistoja. :)


    • Hopeless Place

      1. Rihanna - We Found Love

      2. ADELE - Someone Like You

      • xXx

        Soil - Obsession


    • 1254321

      Olisko juha tapio sitkä sydän...tai tähkän polte....ei voi olla leevin sopivasti lihava,,,happikse pelastaja....näin miehenä toi viimeinen menis...

    • tydyyy

      Tämä on sulle kulta

    • teeeeeeeeeeeee

      Ai ? scorpions STILL LOVING YOU . NOUP. Hältä mulle ei tullu tuo mieleenkään vaikka hyvin olis sopinu. Oon pitäny kyseisen ihan Mikkoon viittaavana, hän sen koko levynkii anto :). Voi villi nuoruus :). hmm. Siitä tulee hyvä fiilis :).

    • The piano
    • tanssittiin
    • äh mikä se nyt oli<3

      Joku salomonin biisi.

    • --------------------
    • muistakin ehkä

      Varmaan se yks yön biisi tai ehkä yks toinenkin. ;)

      • nyt just

        Kerro äkkiä ;)


      • en uskalla
        nyt just kirjoitti:

        Kerro äkkiä ;)

        enpäs kerrokaan ;)


      • just nyt
        en uskalla kirjoitti:

        enpäs kerrokaan ;)

        kerro kerro nyt :) mikset uskalla, kuka sitä muut nyt tunnistaisi ;) jos minä tunnistan, niin kerron sitte ;) äkkii nyt ;))


    • 1xoxox27
    • marjalanporo
    • hirvittää sanua..

      -yölintuahan se

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe