kai vaan mennyt rakkaudesta sekaisin?
Et
56
372
Vastaukset
- ?:?:?
kuka kysyy?
- näin minä
Mä menin sekaisin sen puutteesta
- yksi vain tietää
Jep, just,noin.
- sekaisin olin
Menin, siitä nimenomaan. Onneksi alkaa pikkuhiljaa taas pää selkenemään
- tottako?
Miten sitten kävi? varmaan melkonen pommi?
- sekaisin olin
tottako? kirjoitti:
Miten sitten kävi? varmaan melkonen pommi?
Rakastumista voi verrata hulluksi tulemiseen. Päättele siitä mitä kävi.
- voi että :(
sekaisin olin kirjoitti:
Rakastumista voi verrata hulluksi tulemiseen. Päättele siitä mitä kävi.
Ja nykyään näytät surulliselta (kin)?
- sekaisin olin
voi että :( kirjoitti:
Ja nykyään näytät surulliselta (kin)?
Näytän siltäkin. Rakatuminen voi oikeasti mennä yli äyräiden, enkä halua enää koskaan kokea vastaavaa.
- voi...
sekaisin olin kirjoitti:
Näytän siltäkin. Rakatuminen voi oikeasti mennä yli äyräiden, enkä halua enää koskaan kokea vastaavaa.
pitää ottaa järki kätöseen mutta aina se ei onnistu, surullista....
- sekaisin olin
voi... kirjoitti:
pitää ottaa järki kätöseen mutta aina se ei onnistu, surullista....
Ei se järjen kätöseen ottaminen onnistunut siinä vaiheessa.
- samma här
sekaisin olin kirjoitti:
Ei se järjen kätöseen ottaminen onnistunut siinä vaiheessa.
Ja luuletko että minä pääsin yhtään helpommalla?
- sekaisin olin
samma här kirjoitti:
Ja luuletko että minä pääsin yhtään helpommalla?
Luuletko tunnistavasi vai miksi kysyt?
- joku tuntematon
sekaisin olin kirjoitti:
Luuletko tunnistavasi vai miksi kysyt?
Kirjoituksistasi päätellen, kyllä
- sekaisin olin
joku tuntematon kirjoitti:
Kirjoituksistasi päätellen, kyllä
Ei niistä voi vielä tunnistaa. Älä edes luulekaan niin.
- joku
sekaisin olin kirjoitti:
en luule, ei kannata, ihan sama
- vttk
sekaisin olin kirjoitti:
hyvvää ..
- sekaisin olin
joku kirjoitti:
en luule, ei kannata, ihan sama
Niin.
- onko sellaista?
sekaisin olin kirjoitti:
Niin.
Mikäs mahtaa olla parasta terapiaa?
- sekaisin olin
onko sellaista? kirjoitti:
Mikäs mahtaa olla parasta terapiaa?
Pitkä tie
- miten sen ottaa
sekaisin olin kirjoitti:
Pitkä tie
Pitkä tie elämänpolulla vai tie joka johtaa jonnekin?
- sekaisin olin
miten sen ottaa kirjoitti:
Pitkä tie elämänpolulla vai tie joka johtaa jonnekin?
Tottakai mieluummin se vaihtoehto, että se johtaa yhteiseen elämään, sillon ne tunteet tasoittuu. Aina ei vaan käy niin ja silloin tie on pitkä niiden ylisuurten tunteiden tukahduttamisessa.
- niin.
sekaisin olin kirjoitti:
Tottakai mieluummin se vaihtoehto, että se johtaa yhteiseen elämään, sillon ne tunteet tasoittuu. Aina ei vaan käy niin ja silloin tie on pitkä niiden ylisuurten tunteiden tukahduttamisessa.
Mikä on tämänhetkinen tilanne?
- sekaisin olin
niin. kirjoitti:
Mikä on tämänhetkinen tilanne?
Rakkauden tunne on edelleen,mutta se ei haittaa enää muuta elämää,vaikka hän paljon onkin ajatuksissa. Tiedän, että jos hänet näkisin, niin taas olisin sekaisin. En söisi, en nukkuisi, enkä pystyisi keskittymään mihinkään.
- kerrothan
sekaisin olin kirjoitti:
Oletkos mies vai nainen?
- antaa mennä
sekaisin olin kirjoitti:
Rakkauden tunne on edelleen,mutta se ei haittaa enää muuta elämää,vaikka hän paljon onkin ajatuksissa. Tiedän, että jos hänet näkisin, niin taas olisin sekaisin. En söisi, en nukkuisi, enkä pystyisi keskittymään mihinkään.
Jos mä olisin sä,mä tapaisin hänet vielä kerran ja miettisin uudestaan mitä haluan. Jos tunne on noin voimakas sillä on oltava jokin tarkoitus vai mitä??
- lipevää
kuka siihen vielä täällä uskoo en minä ainakaan toki ihastuu toisinaan joskus
- miespolo
kai siinä niin kävi,vaikken sitä halunnutkaan.tässä oon enkä muuta voi.
- naispolo
samoilla sanoilla samoin kävi...
- varmaan
siis tämähän on vaan positiivista jos mies uskaltaa tuoda julki tällaisen asian
- miespolo
naispolo kirjoitti:
samoilla sanoilla samoin kävi...
mut mehän kestetään tää,eikös?
- miespolo
varmaan kirjoitti:
siis tämähän on vaan positiivista jos mies uskaltaa tuoda julki tällaisen asian
siis kyllähän miehen täällä on hyvä tulla tunteineen ulos "kaapista"kun ei tarvi hävetä tunteitaan.mutta meneppäs laukoo ronskille työkaverille:voi että mä en oo saanu pariin yöhön nukuttua...kun oon ajatellu yhtä naista koko ajan,päivin ja öin.eikä mistään tuu enää mitään.saattais olla työyhteisön vitsin aihe,ainaskin jossain määrin.tosin vähän kyllä tulee avauduttua työkavereillekin,mutta vain vähän.
- sinininen pikkuPeto
miespolo kirjoitti:
siis kyllähän miehen täällä on hyvä tulla tunteineen ulos "kaapista"kun ei tarvi hävetä tunteitaan.mutta meneppäs laukoo ronskille työkaverille:voi että mä en oo saanu pariin yöhön nukuttua...kun oon ajatellu yhtä naista koko ajan,päivin ja öin.eikä mistään tuu enää mitään.saattais olla työyhteisön vitsin aihe,ainaskin jossain määrin.tosin vähän kyllä tulee avauduttua työkavereillekin,mutta vain vähän.
Kuuleppas mies polo, mä luulen et ne jo tietää sen, Starttiruudussa seison,auto on käynnissä, odotan vihreiden valojen syttymistä.....tuutko mukaan???
- sininen pikkupeto
miespolo kirjoitti:
Voi kultaseni! Arvaappas mitä minä olen kuvitellut heidän ajatelleen ja nauraneen?
Nyt ei ole aikaa suoda heille ajatustakaan, Me Kaks ollaan täkeitä ja meidän hyvinvointi. Piste. Vai oletko toista mieltä?
Ne ryökäleet saavat nyt odottaa omaa aikaansa ;=) - miespolo
sinininen pikkuPeto kirjoitti:
Kuuleppas mies polo, mä luulen et ne jo tietää sen, Starttiruudussa seison,auto on käynnissä, odotan vihreiden valojen syttymistä.....tuutko mukaan???
tuun mukaan...jos sä oot seurassani?missä kaupungissa tänä iltana?
- kysy irl
Joku näköjään nauttii, kun uskaltaa edes täällä ivailla toisen tunteille :(
- ap.
Ei ollut kyllä tuosta kyse!
- Kulta-aarre tietenki
Totta helvetissä, aarteeni.
- ''''
Haista alottaja paska
- meeneeseekaisin
eeen osaaa kirrjoittaa, sulle rakkausrunojaaaaa...
- samat sanat
no, jotain mukavaa kuitenkin osaat ;)
- se vanhempi
samat sanat kirjoitti:
no, jotain mukavaa kuitenkin osaat ;)
auuuuuuuuuuuuuu
- juujuuuuuuuu...
se vanhempi kirjoitti:
auuuuuuuuuuuuuu
ootsä punahilkka vai susihukkanen ;D
- nuorempi k
se vanhempi kirjoitti:
auuuuuuuuuuuuuu
Mitä v.ittuu sä möliset ?
- times vaan joo
nuorempi k kirjoitti:
Mitä v.ittuu sä möliset ?
se on ihan oikea paikka tämä siihen tarkoitukseen yhyyyy.
- tar-zan
ei kai se mee sekaisin
- ta......
ei tarzan mee sekaisin. Sehän tappelee krokotiilipelissä
- tar-zan
ta...... kirjoitti:
ei tarzan mee sekaisin. Sehän tappelee krokotiilipelissä
Jee ,saiks mä plussa pisteen
- plop.
tar-zan kirjoitti:
plop.
- se krokotiili huomauttaa
tar-zan kirjoitti:
yks klemettiini.
- Menitkö itse?
No hyvinkin menin, ihmeellistä tunnemylläkkää jatkuvasti. Joku hetki helpottaa, mutta sitten se taas iskee. Niin ihanaa on Rakkaus.
- sanotaha jotta
On sitä olemassa
- Hyvää sitä sun tätä
Sitäpä sinun kannattaa miettiä. Aikaa riittää toki.
- sitäkin..
se oli piste iin pääle. olin muutenkin hajalla niin kaikki tämä vielä siihen päälle niin...
- <jeögHLJgn
Ehkä ja joo. Kun mä näin hänen silmänsä niin sen jälkeen mä olen luullut että jotain
voi
http://www.youtube.com/watch?v=pmE_l_dN9UM&feature=related
olla vaikkei oo. Auts kele . nauti - Haluatko tietää?
Et tunnustusta saa, pahoittelen.
- ???????
Mistä rakkaudesta???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572632Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä852504Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu792018Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291422Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361422Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?141377