mielipiteitä!

äiti65

Olen laittanut nämä nimet tänne aiemminkin mutta kertaakaan en ole saanut kunnollisia mielipiteitä jotka todella kiinnostavat...

ARVOSTELKAA NÄMÄ:
Omat lapseni:
Mika Juhani
Tanja Susanne
Emmi Isabella
Minttu Maaria
Jose Valtteri
Joonas Samuli
Linda Julia Josefiina

Lapsenlapseni:
Nea Erika Amanda
Jade Venla Eveliina
Joonatan Casper Samuel

8

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lorelei

...tämä arvostelu?

Mika Juhani - vähän tylsä, hyvä perusnimi
      Tanja Susanne - hyvä, Susanna olisi helpompi lausua
      Emmi Isabella - Isabella voisi olla suomalaisempi
      Minttu Maaria - kiva yhdistelmä
      Jose Valtteri - Jose ei ole suomalainen nimi. Jose=sose
      Joonas Samuli - paljon parempi kuin Jose!
      Linda Julia Josefiina - Juulia Josefiina tai Julia Josefina. Miksi kolme nimeä yhtäkkiä?

Nea Erika Amanda - en tykkää Neasta, tusinanimi. Erika ihana, Amanda ihan jees
      Jade Venla Eveliina - Jade kamala ulkomaalainen viritys, Venla Eveliina kaunis
      Joonatan Casper Samuel - valinnan vaikeutta? Jonatan Casper Samuel tai Joonatan Kasper Samuli.

• SiTrUuNa

Mika Juhani on hyvä nimi. Oikein perus suomalainen.
      Tanja Susanne on myös aika hyvä. Tanjasta en kyllä itse pidä mutta Susanne on kaunis. Hyvä yhdistelmä.
      Emmi Isabella...jaa a...Aika kiva.
      Minttu Maaria on todella kiva nimi. Loistava.
      Jose Valtteri?...Jose? Hmm...aika erikoinen mutta ihan kiva. Valtteri myös hyvä mutta turhan yleinen. Toiselle luokalle menevän sisareni luokalla on kolme Valtteria mutta teillä se on onneksi toisena nimenä.
      Joonas Samuli on hyvä nimi.
      Linda Julia Josefiina= TODELLA kaunis nimi!

Nea Erika Amanda on jollain tavalla ihan kivakin nimi. Erikasta en kyllä itse tykkää.
      Jade Venla Eveliina...kaunis.
      Joonatan Casper Samuel ON IHANA NIMI! Olisin itse kuitenkin muuttanut Casperin Kasperiksi.

Hyviä nimiä :)

• pena3

Jose ja Nea naurettavaa uusmuotia, c-Casper köyhän herrastelua; Jade sopimaton, esiintyy tosin käyttönimenä miehestä (

• mama

Mika Juhani....hyvä
      Tanja Susanne...myös hyvä
      Emmi Isabella...Ihana
      Minttu Maaria...paras näistä
      Jose Valtteri...ok
      Joonas Samuli...Hyvä
      Linda Julia Josefiina...hyvä, vain kolmas nimi liikaa

Nea Erika Amanda...olisi parempi....
      Neea Eerika Amanda muodossa

Jade Venla Eveliina...ok

Joonatan Casper Samuel...olisi parempi...
      Joonas Kasper Samuli

• Hyrsky-Myrsky

Mika Juhani - tavallinen, hyvä miehen nimi. Kuulostaa 70-luvulta. Ei mitään negatiivista sanottavaa.

Tanja Susanne - Eivät minun mielestäni sovi kovin hyvin yhteen, mutta erikseen kummatkin ihan käypiä nimiä.

Emmi Isabella - Tykkään kummastakin nimestä paljon, erityisesti Isabellasta!

Minttu Maaria - Tämän yhdistelmän olen kuullut ennekin, en pidä erityisemmin.

Jose Valtteri - Eivät ole minun makuuni.

Joonas Samuli - Hyvä nimi, varsinkin Samuli!

Linda Julia Josefiina - Vähän "ruotsinkieliseen" päin.. ei sovi muiden nimien kanssa yhteen, mutta mitäpä sillä on väliä, eihän kaikkien lasten nimet tarvitse sointua yhteen. On vaan eri tyylinen kuin esim. Mika Juhani.

Nea Erika Amanda - Muotinimi, en laittaisi omalle lapselle. Nea ei ole mielestäni "arvokas" nimi, joka sopisi myös harmaahapsiselle 70-vuotiaalle. Ihan söpö lapsella, mutta ei aikuisella.

Jade Venla Eveliina - No nämä eivät sovi sitten ollenkaan yhteen. Jade on mielestäni teennäinen, jättäisin sen pois ketjusta. Pelkkä Venla Eveliina olisi parempi.

Joonatan Casper Samuel - Parempi olisi Kasper.

Nämä ovat vain minun mielipiteitäni, eli ei nimi miestä pahenna. Eniten minua miellyttää Emmi Isabella.

• TuisKu

siksi en ole aiemmin vaivautunut kommentoimaan. Koko pitkästä rimpsusta minua miellyttivät vain Minttu, Jose ja Jade.

• Mamma

Ja mitkä mielipiteet sitten kiinnostavat? Pelkästään positiivisetko?
      - Tavallisia yksinkertaisia nimiä, eivät herätä sen kummemmin erityisen positiivisia kuin negatiivisiakaan mielipiteitä.

• mirkku

mika juhani:ihan kiva nimi!mut en tykkää juhani nimestä!
      tanja susanne:molemmat kivoja nimiä mut ei oikein sovellu yhteen!mut tykkään kyllä!
      emmi isabella:tosi kiva nimi!mut isabella on aika outo mut sopii hyvin toisex nimeks!
      minttu maaria:minttu siisti nimi!maaria aika tyhmä..mut hyvä toinen nimi..
      jose valtteri:aika outo mun makuun!mut no ok.
      joonas samuli:hyvä nimi!
      linda julia josefiina:muuten hyvä mut josefiinan olisit voinu jättää pois!turhan pitkä nimi.

nea erika amanda:tossakin ton amandan olis voinu jättää pois!muuten todella kaunis nimi!
      jade venla eveliina:jade?aikast outo..venla on tosi ihana ja eveliina ok!
      joonatan casper samuel:toi casper on aika tyhmä mut tota tykkään kyllä tosta yhdistelmästä!!!

kaiken kaikkiaan todella hyvät nimet=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7512
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      853
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe