Mitkä ois parhaat mahdolliset H1 polttimot??
Katosoin itse näitä, mutta ei aiempaa kokemusta.
H1 Osram Night Breaker Plus, onko hintansa väärti(11,9€ (motonet)?
Valoteho parempi kuin normaali polttimo??
Onko kokemusta??
Polttimon vaihto edessä
6
208
Vastaukset
- a
On kirkkaampi valo, eritysesti jos heikko valoteho johtuu pienestä jännitteestä polttimon kannalla (erityisesti saksalaisautojen ominaisuus).
Mutta jos polttimon kannalle saadaan hyvä jännite Night Brakereiden, myös ton plus version käyttöikä jää lyhyeksi, alle 10tkm on noita hajonnut useammilta. - päiväajovalomies
Asenna nyt ihmeessä ne päiväajovalot, niin ei tarvitse alvariinsa vaihdella niitä H1:ä. Nuo H1 polttimot ovat viimeisen päälle susia joka ainoa merkki.
No mulla nyt kumminkin noi H1 set on kestänyt jo sen 40tkm...
Ett silleen- Tämä on paras..
Philips X-treme Vision Plus oli Tekniikan Maailman mittauksissa tehokkain H1-polttimo.
Laita sellaiset.
Ja hehkulamppuhan kannattaa muutenkin vaihtaa joka syksy, jos aikoo jotain nähdä.- Niinpäsniin
Ei polttimon merkillä ja mallilla ole mitään merkitystä. Kaikilla näkee samalla tavalla. Kokeilin itse vaihtamalla kaukovaloihin pitkään käytetyttyjen Osramin Original H1 polttimoiden tilalle turkasen kalliit Night Breakerit. En huomannut mitään eroa valotehossa. Siis valotehossa tärkein on itse umpio, eikä niinkään polttimo. Ja hehkujen vaihdosta tuleva hyvänolontunne parantuneesta näkyväisyydestä on pelkkää kuvittelua.
- nissan p10
tuommoset tuli nyt sit hankittua. Kiitti vinkistä!
No mulla on viel semmoset erikoisvalot ett 2xH1 per umpio...
Ett ehkä mys sen vuoksi kestänyt pitempään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622