Sain todella ynseetä ja epäkohteliasta kohtelua käydessäni oikeusaputoimistossa. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
Oikeusaputoimisto Lpr
18
1582
Vastaukset
- mak-saja
Hyvä! Ei elättien tarvitse mitään priimapalveluja saadakaan verovaroista. Maksa itse lakipalvelusi. Jos vielä on huonoa palvelua niin valita sitten.
- köyhälistöstä
Ihan yhtä paljon tai vähän oikeusapupalvelut yhteiskunnalle maksaa, saipa asiakas hyvää tai huonoa palvelua. Ei täysin omillaan maksavakaan aina saa hyvää palvelua yksityiseltä asianajajalta, monesti päinvastoin.
- Apias
köyhälistöstä kirjoitti:
Ihan yhtä paljon tai vähän oikeusapupalvelut yhteiskunnalle maksaa, saipa asiakas hyvää tai huonoa palvelua. Ei täysin omillaan maksavakaan aina saa hyvää palvelua yksityiseltä asianajajalta, monesti päinvastoin.
Mitä se saipa tähän kuuluu?
- maksajamyös
Odotitko halausta ja pullakahveja vai?
Mitä rötöstelit? Tunnetko nyt olevasi väärinkohdeltu marttyyri? - Kuultua
Juu se on ihan normaalia noissa kunnallisissa palveluissa eihän ne arvosta ihmistä yhtään noissa toimipaikoissa pääasia et oma palkka juoksee mahdollisimman suurella määrällä kuukaudessa....
- Pettynyt asiakas
Ihan nyt tarkennukseksi maksan kyllä siitä palvelusta. Enkä ole edes elätti. Enkä ole mitään rötöstellyt. Ja paskanpuhujat taustoista mitään tietämättömät voi pitää turpansa kiinni!! Kateelliset kirjottelee jotka eivät ole päässyt oikeusavun asiakkaaksi :)
- 14+7
Ei oikeusavun asiakkaaksi pitää oikein "päästä"? Minäkin haluan! Olenhan kuitenkin veronmaksaja, joten haluan käyttää tuollaista ilmaispalvelua.
Minkälaisella rötöksellä asiakkaaksi pääsee? - Pettynyt asiakas
14+7 kirjoitti:
Ei oikeusavun asiakkaaksi pitää oikein "päästä"? Minäkin haluan! Olenhan kuitenkin veronmaksaja, joten haluan käyttää tuollaista ilmaispalvelua.
Minkälaisella rötöksellä asiakkaaksi pääsee?Osaatkos lukea? Sanoinhan tuossa että maksa palvelusta. Ei todellakaan ole minulle ilmainen. Ja toinen pointti. Toisen kerran sanon. En ole rötöksiä tehnyt. Joten lue ja yritä ymmärtää mitä olet lukenut.
- no mie
Mie oon valitettavasti joutunut ko. toimiston palveluja käyttämään. Olen saanut ihan asiallista ja ystävällistä kohtelua. todella hyvä henkilökunta.
- yäk...pask.duunia
Kunnalliset oikeusavustajat ovat tyypillisiä SDP:n jäsenkirjalla virkansa saaneita. Niillä on tyypillistä ylenkatsoa ihmisiä jotka tekevät työtä yksityisellä sektorilla omilla ansioillaan.
- Up
Nostatusta
- Kirveellä töitä
Kävin äskettäin oikeusaputoimistossa. Olen rikoksen uhri. Pöydän takan istunut valtion virkamies ei tehnyt elettäkään auttaakseen asiassa. Jos haluaa oikeutta on mentävä yksityiselle!
Kysymys kuuluukin, miksi helvetissä tälläinen järjestelmä on pystytetty jos sieltä ei avuntarvitsijat saa apua. Yksi käynti maksoi 90 euroa joten ei todellakaan ilmaista. En suosittele.
Kaikki valtion virastot on ihan täyttä paskaa ja ihmettelen vain sitä, ettei murhia tapahdu enempää tässä maassa...- Eihän se nyt
sinua voi auttaa kun se auttaa jo sitä juoppoa luuseripaskaa aina kun tämä on harhautunut rikoksen teille. Tämä on sitä suomalaista sosialismia parhaimmillaan.
- Jarmo Asikainen
Näkisin suurimpana ongelmana, ettei aina riittävästi puolusteta päämiehen etuja oikeusprosessissa. Saatetaan esimerkiksi antaa liian varma kuva voitosta, ja jutussa ei kuitenkaan ole voiton mahdollisuuksia.
- laillistettua kusetu
Kerran juristien kanssa olen riita-asiassa asioinut, mitään hyvää sanottavaa näistä täyspäiväsistä huijareista ei löydy, ei puolustus eikä vastapuolen asianajaja huijarista.
- Aikku
laillistettua kusetu kirjoitti:
Kerran juristien kanssa olen riita-asiassa asioinut, mitään hyvää sanottavaa näistä täyspäiväsistä huijareista ei löydy, ei puolustus eikä vastapuolen asianajaja huijarista.
Juu, olen samaa mieltä, että oikeusaputoimistossa kuten sosiaalitoimistossakin on hyvin ynseitä työntekijöitä...aivan kuin joutuisivat omasta pussistaan jotain antamaan ! Kummassakin olen joutunut asioimaan, mutten käynyt sieltä pyytämässä mitään muuta kun neuvoa.
Aivan kuin näihin olisi valittu kaikkein huumorintajuttomat ja muuten kyllästyneen oloiset työntekijät. Mutta ovat kuitenkin asiakaspalvelussa, joten jotain käyttäytymistä odottaisin sieltä.
- karseepaikka
Sain oikeusaputoimistosta todella surkean juristin rikosasiassa ja hävisin jutun, vaikka olen syytön.
Välttäkää oikeusaputoimistoja. Yksityiseltäkin saa oik.apuhinnalla mahdollista kysyä apua... - vedä-ittes-hirteen-paska
Olit syyllinen RYSSÄN PASKA,uhahuhahhuauuahuhu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223