Oikeusaputoimisto Lpr

Pettynyt asiakas

Sain todella ynseetä ja epäkohteliasta kohtelua käydessäni oikeusaputoimistossa. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

18

1596

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mak-saja

Hyvä! Ei elättien tarvitse mitään priimapalveluja saadakaan verovaroista. Maksa itse lakipalvelusi. Jos vielä on huonoa palvelua niin valita sitten.

• köyhälistöstä

Ihan yhtä paljon tai vähän oikeusapupalvelut yhteiskunnalle maksaa, saipa asiakas hyvää tai huonoa palvelua. Ei täysin omillaan maksavakaan aina saa hyvää palvelua yksityiseltä asianajajalta, monesti päinvastoin.

• Apias
        köyhälistöstä kirjoitti:

Ihan yhtä paljon tai vähän oikeusapupalvelut yhteiskunnalle maksaa, saipa asiakas hyvää tai huonoa palvelua. Ei täysin omillaan maksavakaan aina saa hyvää palvelua yksityiseltä asianajajalta, monesti päinvastoin.

Mitä se saipa tähän kuuluu?

• maksajamyös

Odotitko halausta ja pullakahveja vai?

Mitä rötöstelit? Tunnetko nyt olevasi väärinkohdeltu marttyyri?

• Kuultua

Juu se on ihan normaalia noissa kunnallisissa palveluissa eihän ne arvosta ihmistä yhtään noissa toimipaikoissa pääasia et oma palkka juoksee mahdollisimman suurella määrällä kuukaudessa....

• Pettynyt asiakas

Ihan nyt tarkennukseksi maksan kyllä siitä palvelusta. Enkä ole edes elätti. Enkä ole mitään rötöstellyt. Ja paskanpuhujat taustoista mitään tietämättömät voi pitää turpansa kiinni!! Kateelliset kirjottelee jotka eivät ole päässyt oikeusavun asiakkaaksi :)

• 14+7

Ei oikeusavun asiakkaaksi pitää oikein "päästä"? Minäkin haluan! Olenhan kuitenkin veronmaksaja, joten haluan käyttää tuollaista ilmaispalvelua.

Minkälaisella rötöksellä asiakkaaksi pääsee?

• Pettynyt asiakas
        14+7 kirjoitti:

Ei oikeusavun asiakkaaksi pitää oikein "päästä"? Minäkin haluan! Olenhan kuitenkin veronmaksaja, joten haluan käyttää tuollaista ilmaispalvelua.

Minkälaisella rötöksellä asiakkaaksi pääsee?

Osaatkos lukea? Sanoinhan tuossa että maksa palvelusta. Ei todellakaan ole minulle ilmainen. Ja toinen pointti. Toisen kerran sanon. En ole rötöksiä tehnyt. Joten lue ja yritä ymmärtää mitä olet lukenut.

• no mie

Mie oon valitettavasti joutunut ko. toimiston palveluja käyttämään. Olen saanut ihan asiallista ja ystävällistä kohtelua. todella hyvä henkilökunta.

• yäk...pask.duunia

Kunnalliset oikeusavustajat ovat tyypillisiä SDP:n jäsenkirjalla virkansa saaneita. Niillä on tyypillistä ylenkatsoa ihmisiä jotka tekevät työtä yksityisellä sektorilla omilla ansioillaan.

• Up

Nostatusta

• Kirveellä töitä

Kävin äskettäin oikeusaputoimistossa. Olen rikoksen uhri. Pöydän takan istunut valtion virkamies ei tehnyt elettäkään auttaakseen asiassa. Jos haluaa oikeutta on mentävä yksityiselle!
      Kysymys kuuluukin, miksi helvetissä tälläinen järjestelmä on pystytetty jos sieltä ei avuntarvitsijat saa apua. Yksi käynti maksoi 90 euroa joten ei todellakaan ilmaista. En suosittele.
      Kaikki valtion virastot on ihan täyttä paskaa ja ihmettelen vain sitä, ettei murhia tapahdu enempää tässä maassa...

• Eihän se nyt

sinua voi auttaa kun se auttaa jo sitä juoppoa luuseripaskaa aina kun tämä on harhautunut rikoksen teille. Tämä on sitä suomalaista sosialismia parhaimmillaan.

• Jarmo Asikainen

Näkisin suurimpana ongelmana, ettei aina riittävästi puolusteta päämiehen etuja oikeusprosessissa. Saatetaan esimerkiksi antaa liian varma kuva voitosta, ja jutussa ei kuitenkaan ole voiton mahdollisuuksia.

• laillistettua kusetu

Kerran juristien kanssa olen riita-asiassa asioinut, mitään hyvää sanottavaa näistä täyspäiväsistä huijareista ei löydy, ei puolustus eikä vastapuolen asianajaja huijarista.

• Aikku
        laillistettua kusetu kirjoitti:

Kerran juristien kanssa olen riita-asiassa asioinut, mitään hyvää sanottavaa näistä täyspäiväsistä huijareista ei löydy, ei puolustus eikä vastapuolen asianajaja huijarista.

Juu, olen samaa mieltä, että oikeusaputoimistossa kuten sosiaalitoimistossakin on hyvin ynseitä työntekijöitä...aivan kuin joutuisivat omasta pussistaan jotain antamaan ! Kummassakin olen joutunut asioimaan, mutten käynyt sieltä pyytämässä mitään muuta kun neuvoa.
        Aivan kuin näihin olisi valittu kaikkein huumorintajuttomat ja muuten kyllästyneen oloiset työntekijät. Mutta ovat kuitenkin asiakaspalvelussa, joten jotain käyttäytymistä odottaisin sieltä.

• karseepaikka

Sain oikeusaputoimistosta todella surkean juristin rikosasiassa ja hävisin jutun, vaikka olen syytön.

Välttäkää oikeusaputoimistoja. Yksityiseltäkin saa oik.apuhinnalla mahdollista kysyä apua...

• vedä-ittes-hirteen-paska

Olit syyllinen RYSSÄN PASKA,uhahuhahhuauuahuhu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      239
      4613
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3055
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1703
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      79
      1451
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe