lääpällään sinuun AKUUU!!
Ihan
6
81
Vastaukset
- s....
on kyllä söpö kaveri ja iloinen ja huumorin tajuinen:)
- please.
Spiritismi... Lukekaa tää...please..
Oletteko koskaan pelannut spiritismiä..??
Uskotteko siihen koko hommaan..??
Mä uskon..mä olen myös pelannut sitä..koska olen halunnut tietää asioita elämästäni..tähän mennessä ne ovat pitäneet paikkaansa...
Ennen en uskonut..mutta sitten aloin uskomaan kun lauta näytti kamujen tulevia koe numeroita...jotka piti paikkaa..ja seuraavia poikaystäviä..jne..
Mä tiiän et jotkut pitää mua ihan sairaana ku uskon tommoseen "huuhaahan" mut löytyskö joukosta ihmisii jotka tuntee/ajattelee samoin...kokemuksii..?? et mitä on tapahtunut tai jotai..?? mä oon muuten ihan tavallinen nuori (ainakin omasta mielestä) mutta en usko jumalaan..toivoisin saavani MIELIPITEITÄ asiasta...
Kiitti jo etukäteen... - akustina
ah, niin on. mielttömän ihana. Tollasen miehen mä haluuun!
- s....
saa kai sitä haluta, on sitten eri asia haluaako hän sinua.. Tai muutakaa
- akustina
Joo, mut meen Akun keikalle ja pyydän siltä nimmarin ja sit kysyn saanko pussata sitä poskelle :) Täytän kohta 18 ja voihan olla, että se tykkääkin meikästä.
- s....
no sinne sitten vaan.. Nimmaria hakemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1741878- 1791446
- 243894
- 68816
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611