Edullinen muuttofirma on aloittanut toimintansa!!

mija85

Muutot edullisesti ja ammattitaitoisesti, eikä tule laskutusta mistään turhasta vaan ihan tuntiveloituksella työt hoidetaan.

Autona on suuri kuorma-auto ja työntekijöinä reippaat kokeneet muuttomiehet.
Laskutus alkaa vasta kun auto on asiakkaan pihassa!

Myös muuttolaatikoiden vuokrausta!

Tässä linkki kotisivuille, josta löytyy myös hinnasto:

http://www.edmuutto.fi/

E.D MUUTTO

4

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuttajapena

- Auto kuljettaja 100e/h ja jokaisesta miehestä 20e/h lisää.
      Maksu käteisellä, yrityksille laskutus mahdollinen.

Kertoo että 3 kaveria kuski kun tekee muuttoa 4 tuntia tuntipalkkatahtiin niin: muutto 480 euroa käteisenä... 2h helposti lastaa, 30min ajaa ja 1,5h purkaa. Käteinen kielii siitä että ilmoitamme verottajalle mielemme mukaan. Ei siinä mitään. En väitä että verottajaa viilataan linssiin, mutta edullisen muuton kun haluaa niin käy vuokraamassa pakun vuorokaudeksi noin satasella. Kuorma-autoja saa vuorokaudeksi 150 eurolla.

Eli siis 150 kuorma-autoon ja talkoo-oluet kavereille. Edullista vaikka siinä menis 16tuntia.

• mmm

Totta tuokin, valitettavasti vaan kaikilla ei ole ystäviä kenellä olisi asianmukainen ajokortti tai ylipäätään tarpeeksi kavereita jotka lähtisivät mukaan kantamaan.

Sitäpaitsi esim tuolta muuttofirmaltahan saa myös pelkän auton kuskin sillä 100e/h, eli kumpi sitten loppujen lopuksi tulee kalliimmaksi:

-ottaa auto kuski sis.bensat ym ja yksi kantaja lisää, pyytää siihen kavereita kantajiksi

vaiko:

-vuokrata auto maksaa bensat kavereille juomat/palkka...

Mutta kukin tekee tyylillään, itse ainakin todennut muuttopalvelut huomattavasti helpommiksi ja selviää itse vähemmällä päänvaivalla sekä kantamisesta pääsee helpommalla :)

• suosittelen

VS-muutto on kans suht edullinen koska ei maksa työntekijöille minkään tessin mukasta palkkaa... yli töistäkin maksetaan myös vähän niin ja näin.... raskaan työn lisästä ei ole vissiin kuullutkaan

• Kovia Jätkiä!

Ei ehkä edullisin, koska on rehellinen ja veronsa maksava osaava muutofirma.
      Tuntiveloitus oli meillä 110€/h 24%alv. Sisälsi muuton isolla kuorma-autolla ja kaksi kantajaa. Niemi pyysi meiltä vastaavasti 190€/h alv:) ja sanoivat aikaa menevän noin 8 tuntia. Nää miehet teki muuttomme 5,5 tuntiin. (unohtivat pitää kahvitauot ja puolen tunnin ruokatauon), kun huomautin asiasta, niin sanoi, että me ollan totuttu työtä tekemään ja emme veloitakkaan käyttämätömistä tauoistamme, jotka sisältyivät meidän sopimukseen. Eli antoivat alennusta. Luulen, että heillä oli kiire, kun sanoivat menevänsä vielä kahdestaan tekemään iltapäivän muuton..huh..huh?? Kuulemma ovat tottuneet tekemään jopa 12tuntisia työpäiviä tarpeen vaatiessa..
      www.espoonmuuttopalvelu.fi susittelen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3728
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      3010
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      274
      2785
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1925
    5. 224
      1478
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1261
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1095
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1067
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      1004
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      961
    Aihe