Niinisalo olis saanut loppua.

kepakko-man

Mun mielestä koko niinisalon varuskunnan olis saanut kuopata maan poveen. Loppuis sekin kapiaisten ja varsmiesten katujuopottelu. Säälittävää katsella ku herra isoherra juo punaviiniä biitti huulessa ja uhoaa et kuinka isolle herralle pitää tervehtiä. Sitten ne öykkäröi ja möykkäröi et kenenkä kauluksis on eniten rautaa. Oon muutenkin ihmetellyt et mihin maan puolustusta tarvitaan, kenenkään muun maan kans ei sotaa saada aikaseksi kun Venäjän kanssa ja kun venäjä hyökkää suomeen niiin ei voi suomen puolustuskalusto yhtikäs mittään. Itse en onneksi oo inttiä käyny eikä yhtään kadutakaan. Mun puolesta koko armeijatouhun voisi jo lopettaa niin samalla nämä kapiaisten rehvastelijat sais katsella itselleen uuden ammatin, niin ja mikä parasta niin sais öisin nukuttua kun ei pohjankankaalla enää kuuluisi tykistötulitusta.

16

1606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhaa

onhan toi totta mitä kirjoitat,mutta työpaikoista tässä lähinnä on kysymys.

• 20 v työssä Pv:llä

Todellakin ne työpaikat! Sitä paitsi varuskunnassa työskentelee myös meitä pienipalkkaisia siviilejä aika paljon. Sotilaille varmasti järjestyy jostain päin Suomea työpaikka, mutta entä meille siviileille? Palkkamme ovat sen verran alhaiset, että tuskin valtiolle säästöjä syntyy, kun siirrymme työttömiksi! Onneksemme työtä on vielä muutamaksi vuodeksi!

• kspionp

Sivareilla ei ole oikeutta arvostella armeijaa,kun eivät siitä mitään tiedä.Jos tykin äänet pelottaa niin mene sängyn alle

• ArmeijassaPian10v

Mitäs sivari siellä nyt kitisee? Ei se varmaan ole kenenkään sivarin asia jos me TOSI-MIEHET halutaan pitää edes yksi paikka maailmassa vain meitä varten? Ja ellet itse ole homo, niin et tosiaan voi tietää mistään mitään.

Aivan kuten joopajoopopop jo mainitsikin, niin näin pienestä kylästä ei ikinä löytyisi juurikaan homoja varuskunnan lopetettua, joten mitäs me sitten tehtäisiin? Vai eikö sivaria kiinnosta homomiesten mielipiteet? Ihan tiedoksi vain, olemme ihmisiä siinä kuin muutkin

• joopajoopopop

Kepako-man, haista kukkanen. Helppo sun on ilmeisesti heterona tulla tänne huutelemaan. Rakenna tänne kylään ensin edes yksi homobaari tasapuolisuuden vuoksi, niin sen jälkeen voit toivoa armeijan katoamista kun löytyisi niitä homoja sitten muualtakin kuin varuskunnasta.

Vaan ei, eihän teitä meidän homoseksuaalien mielipiteet kiinnosta. Käsittämättömän takapajuista.

• steeffani

Eihän romani armeijaa käykään. Taidat ottaa vaan letkua peppuun kotona?

• Ms

Mikä siinä on ettei Kankaanpäässä tajuta että vaikka varuskunta lähtis niin pauke jatkuis Pohjankankaalla. Menkääpä katsomaan Tykistöprikaatin nettisivuilta Pohjankankaan vuosittaista käyttösuunnitelmaa. Tykistöprikaati on vain yksi monista alueen käyttäjistä. Ja mikäli tykistö olisi esim Säkylässä tulisi se edelleen Pohjankankaalle ampumaan. Ymmärrän kyllä että kirjoitus otehty provosointi mielessä mutta enpä ole itse ainakaan nähnyt yhtään kapiaista punkkupullojen kanssa kaduilla. Voi sitä itkun määrää kun varuskunta lähtis ja raha jonka veronmaksajat työntävät Veroihin, kauppoihin yms asioihin Kpäässä lähtisi jonnekkin muualle.

• Armeijaa puolustava

Oletko kenties itse käynyt armeijaa enemmän kuin kaksi viikkoa?
      Epäilen, että olet ns. maitojunalla takaisin menijöitä!!!

• Ms

Haista vittttttttttuuuuuuuuu!!!!

• pasi

Nyt puhut vähä mutta täyttä asiaa. Olen aivan samaa mieltä!

• asdasdasdasdasdasdxx

Aika rupeaa ajamaan tykistön ohi. Kävi niin tai näin, niin Niinisalon tykistö lopetetaan jokatapauksessa pian.

• Ms

Ja näin!

• Asento ja lepo

Kyllä huvitti katsella maanantaina kaljupäisiä joskin apeen näköisiä tulevia maanpuolustajia kun olivat menossa niinisaloon. Toivottavasti äidin pullamössöpojista tehdään siellä miehiä!!! Osaavat itse voidella leipänsä ja pedata petinsä armeijasta tullessaan. Toki se pitäisi jo oppia ennen inttiä.

• GoArmeija!

"Toivottavasti äidin pullamössöpojista tehdään siellä miehiä!!"

Ei taida valitettavasti olla kovin todennäköisesti tapahtumassa. Mutta kyllä armeijassa ehdottomasti oppii taitoja joita hyödyntää armeijan jälkeenkin. Mm. Vahvempien puolelle asettumisen ja heikompien kiusaamisen (koska "yhteishenki") ja töiden laistamisen jalon taidon.

• ,,,,,......

Muutama on tullut N:salo - Kpää välillä kohti Poria reppu selässä kävellen, on tainnut olla liian kova paikka :) ei edes kevyenliikenteenväylästä tienneet...

• fasdfadsfasfa

Kovasti on yritetty perustellakkin mutta aasikin näkee lukea tuosta sen että eniten sinua vaivaa oma saamattomuutesi, reppanamaisuutesi, mielenterveydellinen heikkoutesi, sekä asiat jotka siitä läsnäolollaan muistuttavat harva se päivä, kuten armeija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe