miten valmistetaan ns. lasilakkaa. Sitä sai aikoinaan KIILTOoy tekemänä, mutta ei enää vuosiin.Tiedän että siihen valmistukseen tarvitaan naftaliinia ja jotain liotinpohjaista lakkaa mutta mitkä ovat suhteet, siitä ei ole hajuakaan.Kaupoissa on myynnissä suihkutettavia, mutta eivät ole samanveroisia kuin se jääkukkalakka oli. Jos joku muistaa miten se suunilleen tehdään niin olisin kiitollinen vihjeestä.
Vastaukset 2
- TIhviän Arska
Täytyy heti aluksi myöntää että en tiedä tästä asiasta juuri mitään, vaikka olenkin monenlaisten lakkojen kanssa puuhastellut. Lisäänpä siis itseni asiasta kiinnostuneiden joukkoon. Googletus antoi sen verran monipuolisia vastauksia että en osaa sanoa mikä niistä oli tässä tarkoitettu.
Mutta jos Kiilto Oy on mainittua tuotetta tehnyt niin eiköhän sieltä löytyisi joku, joka osaisi asiaa valaista. Soitin sinne kerran vähän muusta liima-asiasta ja olivat kyllä aika avuliaita. - talvipupu
googletin itsekin, muttei sieltä apuja löytynyt, vain niitä suihkeita on jokaisella myynnissä.En tarkoita nyt sitä kiilto oy lakan valmistus ohjetta vaan sellaista jota on vanhat ammattimiehet käyttäneet saadakseen samanlaisen pinnan.Kyllä varmasti joku vielä muistaa ohjeen ja aineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1581502Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568