loppuuko maito yhdessä yössä?

Mitestämä?

Eli tarkoitus olisi olla yksi yö imettämättä, aikavälillä kl0 18-10. Vauva on 2,5kk ja maidon tulo "vakiintunut", ei maito nouse niin että sattuu tai että rinnat tuntuisi täysiltä, mutta maitoa on silti riittänyt. Tai ainakin vauva on tyytyväinen. Pumppaamalla en juurikaan maitoa saa. Tarkoitus olisi tuona aikana kerran pari koittaa pumpata, vaikka ei sieltä varmaan mitään tule. Vauva saa kuitenkin minun pumppamaani maitoa (joskus alussa tuli maitoa pumppaamalla hyvin) yön aikana. Eli kärsiikö imetys tästä? Tarkoitus olisi istua iltaa hetki ystävien kanssa ja sitten nukkua YKSI kokonainen yö. En ole viimeiseen puoleen vuoeen nukkunut yötä putkeen, koska raskausaikanakaan unet eivät onnistuneet. Isä hoitaisi yön.

5

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pööpii

Tissit ja/tai vauva saattaa olla päivän, pari vähän hämmennyksissä, mutta ei se maito yhdessä yössä lopu.

• kauniita unia :)

seuraavana päivänä vaan sitten ahkeraa tissittelyä/ pumppausta, että ei jouduta korvikkeelle..

• ()()()()()()()()

Ja varaudu siihen, että tissit täyttyy tuona aikana ja alkaa aristaa, vaikkei muuten sitä tapahtuisikaan. Mä olin imettämättä toisesta rinnasta just viikonloppuna n. 12 tuntia, ja kyllä alkoi tulemaan muhkuroita ja sattumaan. Onneksi pääsin sit imettämään siitäkin rinnasta, niin sain sen taas tyhjäksi. :) Eli pidä vaan pumppu saatavilla, sieltä voi yllättäen tullakin ihan maitoa, kun rinnat kunnolla täyttyy.

• AP

Pilalle meni. Taistellut 4 päivää syöttämisen kanssa. Maitoa tuntuu tulevan, mutta ei tissi kelpaa. Välillä ottaa pari imua ja alkaa kauhea raivo. Huijausta yrittänyt, heilutellut, laulanut, taputellut mutta ei.. Ei tissi kelpaa, joutunut antamaan sitten myös pulloa ja siinähän se kierre on valmis. En vain jaksa enää tätä taistelua, on selvästikkin päättänyt ettei enää syö tissiä. Itkee ja huutaa vaan jos tarjoan. Nyt vihaan itseäni, jos en olisi ikinä pulloa antanut olisi mahdollista että tissi vielä maistuisi. Vaikka en ajatellutkaan pitkään imettään, mutta olisin halunnut "itse lopettaa". Tällä hetkellä tuntuu vain huono äiti fiiliksiä :´(

• pari imettänyt

Otapa yhteyttä alueesi imetystukeen, saattaa vielä löytyä konstit hommaan. Rintaraivareita tulee ihan täysimetetyillekin lapsille ja niistä on mahdollista selvitä. Tsemppiä ja rauhallisuutta! Kokeile myös imettää yöllä ja vauva puoli nukuksissa, jos onnistaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      152
      4071
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1748
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1003
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      901
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      52
      872
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      859
    Aihe