Heippa imettäjät! Uskallattekos te imetysaikana värjätä hiuksia ihan normaaliin tapaan? Itse pidin odotusaikana aika tiukan linjan, otin vain raitoja. Nyt tekisi jo mieli värjätä juurikasvu ja vähän vaihtaa väriäkin, mutta askarruttaa onko se turvallista. Tästäkin tuntuu olevan liikkeellä aika monia käsityksiä...
Hiusten värjäys
huuuuu
1
254
Vastaukset
- hmmmmps
Jaa, mä oon värjännyt kyllä imetysaikana. Itse kaupasta ostetuilla väreillä n. 2 kuukauden välein. Värjäsin kyllä raskausaikanakin muutaman kerran, kampaajalla. Ei kai sitä väriä nyt sentään siihen maitoon imeydy? Tai mä en ainakaan usko että niin paljon että siitä olis mitään haittaa. En kieltäydy myöskään muista kosmetiikkatuotteista, vaikken niillä nyt mitenkään normaalistikaan "läträä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802005
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591717Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461686- 1231463
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561238Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501112Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000- 70899
- 15889
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887